na 5 biegu brak mocy
na 5 biegu brak mocy
Ostanio zauwazylem ze autko nie moze sie wiecej rozpedzic niz 120 ;/ dalej juz mu ciezko idzie a mam puga 1.1 tak jakis tydzien temu jeszcze lecialem nim bez problemu 150km/h czego to moze byc wina, na nizszych biegach tzn do 4 bardzo dobrze sie zbiera, a zwlaszcza po wymianie filtra , myslalem ze z ta predkoscia to po jego wymianie sie polepszy a tu dalej tak samo...co radzicie zrobic ?
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1417
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
wiesz co.... moze sie dławi.. jaki masz tem filtr? jakies zdjecie i jaki dolot masz? popratu moze za duzo powietrza łapac i sie dławi
Dodano po 3 minutach:
widziałem juz twój dolot i filtr... hm... a na innych biegach wkreca sie na wysokie obroty?
moze za szeroka ta rura od dolotu... (albo za cieżski teraz jest jak dołożyles ten filtr heheh
Dodano po 3 minutach:
widziałem juz twój dolot i filtr... hm... a na innych biegach wkreca sie na wysokie obroty?
moze za szeroka ta rura od dolotu... (albo za cieżski teraz jest jak dołożyles ten filtr heheh
hehe wlasnie juz wczesniej przed zmiana filtra bylo to samo, i pomyslalem ze mozliwe ze orginalny juz pora wymienic na innych biegach sie bardzo dobrze wkreca na obroty i to duzo lepiej niz za czasow jak lecial jeszce te 150km/h tylko jakos tak na 5 ciezko ;/ nawet jak poprzeciagam na biegach to na tej piatce nie zbiera ;/
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1417
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
sprzeglo wlasnie dobrze bierze, a jak by sie slizgalo to by slychac bylo by ze silnik wchodzi na wysokie obroty jak depne na maxa gaz...a tak to tak jak by sie strasznie powoli rozpedzal... wczesniej tak napewno nie bylo ;/ ehh moze paliwo ...tankowalem na NESTI ? albo cos z wtryskiem nie tak...kurcze nie znam sie na tym jeszcze za dobrze ;/
aule pisze:Nesta jest spoko. Może wrócicie do tematu.
5 jest tak zwanym "nad biegiem" co oznacza że prędkośc obrotowa kół jest większa niż silnika a aby w takiej sytuacji się rozpędzić trzeba mieć MOC.
Coś z mocą nie tak, ale czemu.......
4tys RPM -powiedzmy, ze obwod kola to 1.5m
6tys m /min to skromne 360 km/h
- aule
- Uzalezniony
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Kolega mnie źle zrozumiał.Banita pisze:
4tys RPM -powiedzmy, ze obwod kola to 1.5m
6tys m /min to skromne 360 km/h
"Nadbieg służy do zwiększania prędkości obrotowej wału napędowego w odniesieniu do prędkości obrotowej wału korbowego, kosztem zmniejszenia w tym samym stosunku przenoszonego momentu obrotowego. W nadbieg wyposaża się samochody użytkowane w sprzyjających warunkach drogowych, przy niewielkich oporach ruchu (np. na autostradach). Posługiwanie się nadbiegiem pozwala na zwiększanie prędkości jazdy bez podwyższania prędkości obrotowej wału korbowego, co przy przebywaniu płaskich odcinków drogi zapewnia znaczne oszczędności w zużyciu paliwa."