Przeróbka hamulców bębnowych na tarczowe - tył.
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: 19 wrz wt, 2006 9:22 pm
- Posiadany PUG: Generation 205 1,4, 75KM, 1.9 AUTOMATIC, 102KM
- Numer Gadu-gadu: 0
Przeróbka hamulców bębnowych na tarczowe - tył.
Chciałbym się zapytać jakie części trzeba zmienić i dołożyć aby przerobić tylne hamulce bębnowe na hamulce tarczowe z GTI w Peugeotcie 205 diesel (XRD)? Czy taka przeróbka jest wogóle możliwa? Czy istnieje jakaś alternatywa na hamulce tarczowe z tyłu niż tylko z GTI?
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
za 600 zł - można kupić kompletną belkę z GTI z tarczami i zaciskami - po tyle widziałem w najdroższym składzie z używanymi częściami w Krakowie
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
W wersji 130km sa tarcze z tylu, i korektorow takich jak w 122km nie ma.
A tak btw. mam wszystko co potrzebne do takiej operacji, wiec jak cos to na priv prosze.
A tak btw. mam wszystko co potrzebne do takiej operacji, wiec jak cos to na priv prosze.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Niby dlaczego!
Ja jezdzac moim 1.9 Gti bylem bardzo zadowolony z hamulcow!
Pomimo tego ze nie mial korektorow hamowania takich jak 122km, tylko taki jak 1.6 Gti - czyli ze stalym rozdzialem sily hamowania (przod/tyl) a nie zmiennym, jezdzilo sie super, a auto na lewej ciezej bylo ustawic bokiem niz 1.6 gti z bebnami.
Ja jezdzac moim 1.9 Gti bylem bardzo zadowolony z hamulcow!
Pomimo tego ze nie mial korektorow hamowania takich jak 122km, tylko taki jak 1.6 Gti - czyli ze stalym rozdzialem sily hamowania (przod/tyl) a nie zmiennym, jezdzilo sie super, a auto na lewej ciezej bylo ustawic bokiem niz 1.6 gti z bebnami.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Ups, nie zrozumialem
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
coz skoro jakis model ma z tylu bebny to dlatego ze takie zostaly dokonane wyliczenia - wiadomo ze tarczowe sa mocniejsze wiec nie chcialbys chyba HUGOS by przy hamowaniu nagle tyl Ci uciekal w bok ....
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Dlaczego mialby uciec w bok.
Taka modyfikacja powinna zaczac sie od przejscia z przodu na tarcze z Gti, czyli, zwrotnica, piasta, polosie, zaciski z Gti z przodu, i pzoniej tarcze do tylu, i samochod super hamuje.
Taka modyfikacja powinna zaczac sie od przejscia z przodu na tarcze z Gti, czyli, zwrotnica, piasta, polosie, zaciski z Gti z przodu, i pzoniej tarcze do tylu, i samochod super hamuje.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
wyliczenia ksiegowych -sily hamowania nigdy za wielePieraś pisze:coz skoro jakis model ma z tylu bebny to dlatego ze takie zostaly dokonane wyliczenia - wiadomo ze tarczowe sa mocniejsze wiec nie chcialbys chyba HUGOS by przy hamowaniu nagle tyl Ci uciekal w bok ....
Tyl ucieka nie tylko przez tylne hamulce -to raczej rozklad mas przy hamowaniu. Wazne jest, zeby przy gwaltownym nacisnieciu hamulca tyl sie nie zablokowal (na asfalcie)
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
Kaktus tak jak Ty piszesz to ok ale jesli ktos chce wzmocnic tylko tyl to na pewno na dobre nie wyjdzie gdy sila hamowania jest wieksza z tylu. Ale jak cale hamulce z gti przelozyc przod i tyl to jak najbardziej.
Banita zgadza sie .. a jestes pewien ze zmieniajac tylko sile hamowania z tylu nie bedzie takiego efektu ?
Banita zgadza sie .. a jestes pewien ze zmieniajac tylko sile hamowania z tylu nie bedzie takiego efektu ?
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.