Strona 8 z 16
					
				Re: 205 2.0 TURBO
				: 08 paź śr, 2008 9:11 pm
				autor: Banita
				Wzrost temp. mieszanki obniza prog przy ktorym wystepuje spalanie stukowe.
			 
			
					
				Re: 205 2.0 TURBO
				: 08 paź śr, 2008 9:50 pm
				autor: Kamkiler
				Banita dobrze mowi , sekcja goraca turbo nagrzewa powietrze w sekcji zimnej , dlatego montujac IC mozesz liczyc na lepsza dynamike silnika ,bez IC jest gorraco.
			 
			
					
				Re: 205 2.0 TURBO
				: 08 paź śr, 2008 10:27 pm
				autor: Banita
				Bardziej nagrzewa sam proces sprezania niz temp. samej sprezarki, ale mniejsza z tym.
			 
			
					
				Re: 205 2.0 TURBO
				: 09 paź czw, 2008 9:41 pm
				autor: daro
				Oczywiście macie racje co do nagrzewania sie silnika i spadku dynamiki można to było mocno odczuć przy ostrzejszej jeżdzie a szczególnie po miescie,ale na pewno brak IC nie uszkodziło uszczelkę,i nie powodowało efektu spalania stukowego. Kiedyś nie było IC i jakoś silniki turbo jezdziły.
			 
			
					
				Re: 205 2.0 TURBO
				: 09 paź czw, 2008 10:20 pm
				autor: Banita
				Kiedys byly paliwa 60 oktanowe. Zalej.
			 
			
					
				Re: 205 2.0 TURBO
				: 09 paź czw, 2008 10:35 pm
				autor: daro
				Pare lat temu miałem renault 5 1.4 turbo oryg. mie miało IC,jeżdziłem na 98okt. i nie było problemu.
			 
			
					
				Re: 205 2.0 TURBO
				: 10 paź pt, 2008 11:31 am
				autor: Banita
				Wymiekam.
Rob co uwazasz.
			 
			
					
				Re: 205 2.0 TURBO
				: 11 paź sob, 2008 12:17 am
				autor: daro
				Ty jak zwykle traktujesz wszystkich za idiotów i debili,ale niestety nie każdy jest 
 obczytany tak jak Ty.A co do praktyki to jesteś trochę za chudy w uszach. Pozdrawiam 

 
			 
			
					
				Re: 205 2.0 TURBO
				: 11 paź sob, 2008 7:01 pm
				autor: pug205gti
				a mam takie małe pytanko  - jaką temperaturę  płynu chłodniczego miałeś przy deptaniu i normalnie  ?
			 
			
					
				Re: 205 2.0 TURBO
				: 11 paź sob, 2008 8:03 pm
				autor: daro
				Przy normalnej jeżdzie na trasie 70st przy ostrzejszej 80/90st,ale po mieście trzeba było uwazać w gorące dni bo przy deptaniu to nawet 100st.
			 
			
					
				Re: 205 2.0 TURBO
				: 11 paź sob, 2008 8:22 pm
				autor: pug205gti
				U mnie temperatura  na trasie nie przekracza ok 80 stopni a w gorące dni przy 90 startują wentylatory i ściągają temp .  nigdy nie widziałem wskażnika ponad 90 stopni  

 
			 
			
					
				Re: 205 2.0 TURBO
				: 12 paź ndz, 2008 1:20 am
				autor: daro
				Bo masz oryg. chłodnicę która jest wieksza niż w CTI i jeszcze jest aluminiowa a nie miedziana. 

 
			 
			
					
				Re: 205 2.0 TURBO
				: 12 paź ndz, 2008 3:20 am
				autor: fatoom15
				dziwne, zawsze wydawalo mi sie ze to chlodnice miedziane lepiej odprowadzaja cieplo  
 
przewodność cieplna w przypadku aluminium wynosi 221 W/m·K
miedź posiada niemal dwukrotnie większą przewodność cieplną - 397 W/m·K
 
			 
			
					
				Re: 205 2.0 TURBO
				: 12 paź ndz, 2008 8:51 am
				autor: martinop
				Na 99,99% chłodnica w CTi jest taka sama jak w GTi.
			 
			
					
				Re: 205 2.0 TURBO
				: 12 paź ndz, 2008 9:57 am
				autor: daro
				Na 99,99% chłodnica w CTi jest taka sama jak w GTi.
Chodziło mi o różnice między CTI a 406.                         
Jak kupowałem chłodnicę do swojej 406 to były dwa rodzaje z alu i miedzi,kolesie od chłodnic powiedzieli że alu są bardziej wydajne i z miedzi potrafią się w połowie zapchać jakimś kamieniem.