Strona 8 z 25
Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 25 cze sob, 2011 9:49 pm
autor: Para
ARB - Anti Roll Bar
Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 25 cze sob, 2011 10:02 pm
autor: kubas
No i dodam tylko że jest w stanie jak nowy kurde, już parę wyciągnałem stabilizatorów z belek i żaden nie był w takim stanie.
Potrzebne mi teraz jeszcze tylko elementy trzymające stabilizator mocowane do niego i do wahaczy. Chodzi o to czarne na pierwszym planie, chyba każdy wie o co chodzi

Potrzebuje te elementy z jakiejś belki z 306.

Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 25 cze sob, 2011 10:18 pm
autor: xtrack
marcinpug pisze:R888 na zimno przód 1.9 tył 1.8 na rajdowych Michałach tak samo .
michelin n20 po jeździe maja 2.7tył i prawie 2.9 przód
Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 13 lip śr, 2011 10:11 am
autor: kubas
Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 13 lip śr, 2011 11:23 am
autor: dzikson
Coś się działo, czy dopiero bedzie się działo?
Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 13 lip śr, 2011 11:33 am
autor: PrezesBednarz
Słyszałem o swapie na 954ccm

Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 13 lip śr, 2011 3:45 pm
autor: Munne
PrezesBednarz pisze:Słyszałem o swapie na 954ccm

Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 13 lip śr, 2011 7:13 pm
autor: Para
Hehehe

Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 13 lip śr, 2011 8:47 pm
autor: PrezesBednarz
kubas przegadywał o ogarnięciu wszystkich nierównych szpar z przodu, więc to pewnie to. A ten swap to przy okazji ;D
Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 13 lip śr, 2011 11:10 pm
autor: kubas
Nikt nie ma racji, nie widzicie tej rdzy ?

Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 13 lip śr, 2011 11:19 pm
autor: DJPreZes
Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 04 sie czw, 2011 12:42 pm
autor: cejot
Ja chyba wiem co to będzie...
Życzę powodzenia!

Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 07 sie ndz, 2011 9:27 am
autor: kubas
Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 07 sie ndz, 2011 9:34 am
autor: Martinoo
beleczka znikła, wentylatory zdjete, hmm...czy bys szykował swapa na coś mocniejszego??
Re: Peugeot 205 1.4 XS
: 07 sie ndz, 2011 9:41 am
autor: kubas
Martinoo pisze:beleczka znikła, wentylatory zdjete, hmm...czy bys szykował swapa na coś mocniejszego??
Belka rozebrana już całkowicie. Zewnętrzne łożyska się zdezintegrowały. Wewnętrzne o dziwo w idealnym stanie po wyjęciu były. I na dodatek chyba oryginalne. W tygodniu belka poskłada się na nowych częściach + założone zostaną w końcu tarcze i korektor siły hamowania założony wewnątrz samochodu. Do tego gruby stabilizator 24mm w tylnej belce, będzie szał na torze

Przewody hamulcowe idące do tyłu też będą nowe miedziane bo obecne to jest dramat...
Co do przodu to narazie tylko kosmetyka, odrdzewiłem wspawany przedni pas, teraz podkład i malowanie. Pospawana poraz 3 przednia dokładka i odmalowany oryginalny zderzak przedni. Obok samochodu stoi silnik i masa gratów... Zimowe wieczory zapowiadają się ciekawie

1.6 8v 103km + kolektory wydechowy supersprint 4-2-1, kolektor dolotowy z 106 rallye s1 + dolot ITG w obudowie od martinop będzie

110km powinno na początku być. Potem głowica, wałek i celujemy w 140
