Strona 8 z 18
Re: Peugeot 205 GTI Griffe
: 17 mar sob, 2012 11:42 pm
autor: Munne
18 funtow jezeli sie nie myle:)
Re: Peugeot 205 GTI Griffe
: 18 mar ndz, 2012 12:53 am
autor: krzyska
grzesiek309 pisze:Łącznik węża gdzie kupiłeś?
nie jest nowy

Re: Peugeot 205 GTI Griffe
: 18 mar ndz, 2012 8:46 am
autor: grzesiek309
Ta rurka kosztuje w ASO niecałe 100żł, więc nie widzę sensu zamawiania z ebay, jak nie znajdę zamiennika to zamówię

Re: Peugeot 205 GTI Griffe
: 18 mar ndz, 2012 11:43 am
autor: Munne
Owszem ale ta z Aso ci zardzewieje, rob jak uwazasz.
Re: Peugeot 205 GTI Griffe
: 18 mar ndz, 2012 12:05 pm
autor: PrezesBednarz
Re: Peugeot 205 GTI Griffe
: 18 mar ndz, 2012 12:09 pm
autor: krzyska
Wątpię żeby w moim egzemplarzu ktoś już łącznik wymieniał a skoro wytrzymał te 20 latek ( i konkretnie opukany okazuje się, że jeszcze by pojeździł) to całe to pieprzenie o tym, że nowy z ASO (czy inny nowy no name) zardzewieje jest niepotrzebne. Kup sobie nowy, daj do cynkowania ogniowego, pomaluj te 10 razy, powlecz go gumą i wmontuj do auta. Prędzej wyleczymy się z choroby "posiadanie i remontowanie 205-tki" niż to przegnije.
Większym problemem, moim zdaniem, jest dostępność nowych węży ukł. chłodzenia i innych do tych autek niż "arcyważna" kwestia kawałka żelastwa czytaj 25cm sklepanej rurki.
Nówka w ASO to ok 80zł po zniżkach w zależności od tego jaką w danym miesiącu mają "promocję" na części do aut powyżej 6lat (jak chcesz z tego skorzystać musisz okazać dowód rejestracyjny)
I też nie rozumiem po jaką .... konstruktorzy Peugeota wstawili ten łącznik skoro w 1.1, 1.4 jest wąż i się sprawdza.
Re: Peugeot 205 GTI Griffe
: 21 kwie sob, 2012 7:01 pm
autor: krzyska
Jako żę Gti mocno dławione jest gazem wybór padł wkońcu na blosa. Kompensacja już jest wyprowadzona pod maskę, krótszy łącznik do przepływomierza sobie wyspawałem. Mocowanie parownika też przerobione bo nie mieścił się kruciec od kompensacji wkręcany w parownik. Jeszcze przeróbka mocowania przepływomierza jak i mocowania filtra gazu bo przeszkadza, łącznik z krućcem kompensacji między przepływkę a blos i gotowe. Tyle, że dopiero w następny weekend.
Ciekawe czy parownik wydoła, niby ma te 100kW.
Re: Peugeot 205 GTI Griffe
: 21 kwie sob, 2012 7:03 pm
autor: grzesiek309
Zdjęcia nie ma

Re: Peugeot 205 GTI Griffe
: 21 kwie sob, 2012 7:22 pm
autor: krzyska
grzesiek309 pisze:Zdjęcia nie ma

wypadałoby trochę poczekać
Re: Peugeot 205 GTI Griffe
: 22 kwie ndz, 2012 5:42 pm
autor: Munne
jakis nerwowy sie zrobiles:)
Re: Peugeot 205 GTI Griffe
: 24 kwie wt, 2012 9:26 pm
autor: krzyska
Munne pisze:jakis nerwowy sie zrobiles:)
ale Ja jestem bardzo spokojnym człowiekiem, no chyba że ktoś Mnie zdenerwuję to trup ściele się gęsto
Długi weekend majowy trwa i wziąłem się za regenerację parownika.
Tragedii nie było, pare uszczelek do wymiany, gruntowne czyszczenie, trochę farby w stylu mojego idola Eda CH. i zostało jeszcze ponowne strojenie blosa.
Blos wstępnie wyregulowany, trochę km na tym spędziłem i ogolnie cholery można dostać z tym ustrojstwem. Kompensacja musiała zostać usunięta bo prawdopodobnie była przyczyną zbytniego zubożenia i pomimo usilnych starań nie udało się tego obejść. Parownik nie reagował na regulację, może zrobiłem kompensację o zbyt małej średnicy?? Po usunięciu kompensacji jak ręką odjął, układ zaczął reagować tyle, że regulacja stała się trudniejsza bo trudno wstrzelić się w środkowe wartości. Albo ubogo albo za bogato, ale w końcu coś tam ustawiłem. Wymieniłem jeszcze oring w blosie bo ory w slicie coś luźno wchodził. Teraz autko fajnie jeździ tylko spalanie na razie to jedna wielka niewiadoma. Dopiero na tripie będzie okazja to sprawdzić
Podziękowania dla zmac-a za info i pomoc
Teraz na celownik pójdzie chyba ukł. wydechowy bo jednak jego głośność zaczyna być irytująca. Forever jest bardziej kulturalny.
Re: Peugeot 205 GTI Griffe
: 23 maja śr, 2012 11:52 pm
autor: Orfister
Z tym filtrem oleju mam to samo w CTI hehehehe
Strzał w kolano
Ale i tak będę demontował chłodnicę wiec z demontażem nie będzie problemu.
A żeby później przy kolejnej wymianie znów nie demontować chłodnicy zastosuję ory filtr przeznaczony do XU9J1 z automatyczną skrzynią....bo jest o połowę krótszy - ORYGINALNA referencja : 1109.91
Re: Peugeot 205 GTI Griffe
: 24 maja czw, 2012 9:17 pm
autor: krzyska
Orfister pisze:Z tym filtrem oleju mam to samo w CTI hehehehe
Strzał w kolano
Ale i tak będę demontował chłodnicę wiec z demontażem nie będzie problemu.
A żeby później przy kolejnej wymianie znów nie demontować chłodnicy zastosuję ory filtr przeznaczony do XU9J1 z automatyczną skrzynią....bo jest o połowę krótszy - ORYGINALNA referencja : 1109.91
Jest tak bo wyszczerbiłem przystawkę przykręcaną do bloku i nie mam co wkręcić zamiast niej. Poza tym mój poprzednik sklecił rurki w taki sposób, że lekko przycierały o chłodnicę i ją w efekcie przetarły. Przy wymianie silnika już to wywaliliśmy. Ale jest w Inowrocławiu zakład, który dorabia wszelakie węże hydrauliczne to dorobię węże na wymiar. Co ciekawe wychodzi taniutko. Mam też zamiar sprawdzić czy będą w stanie dorobić przewody do układy wspomagania kierownicy.
Lampy wymienione, Abs też przywrócony do życia.
Re: Peugeot 205 GTI Griffe
: 27 maja ndz, 2012 12:00 am
autor: Martinoo
krzyska pisze:Orfister pisze:Z tym filtrem oleju mam to samo w CTI hehehehe
Strzał w kolano
Ale i tak będę demontował chłodnicę wiec z demontażem nie będzie problemu.
A żeby później przy kolejnej wymianie znów nie demontować chłodnicy zastosuję ory filtr przeznaczony do XU9J1 z automatyczną skrzynią....bo jest o połowę krótszy - ORYGINALNA referencja : 1109.91
Jest tak bo wyszczerbiłem przystawkę przykręcaną do bloku i nie mam co wkręcić zamiast niej. Poza tym mój poprzednik sklecił rurki w taki sposób, że lekko przycierały o chłodnicę i ją w efekcie przetarły. Przy wymianie silnika już to wywaliliśmy. Ale jest w Inowrocławiu zakład, który dorabia wszelakie węże hydrauliczne to dorobię węże na wymiar. Co ciekawe wychodzi taniutko. Mam też zamiar sprawdzić czy będą w stanie dorobić przewody do układy wspomagania kierownicy.
Lampy wymienione, Abs też przywrócony do życia.
ma ten sam problem z kolorystyka lamp co Ty tyle że ja mam obie AXO i są różne
Re: Peugeot 205 GTI Griffe
: 27 maja ndz, 2012 12:16 am
autor: krzyska
klosz z lewej jest nowy, może stąd ta różnica na zdjęciach