Strona 8 z 9
: 23 lut czw, 2006 10:43 pm
autor: Kaktus
Banita, zakladajace ze masz kola jak w opisie czyli 195/50/15 i skrzynie z 1.9 to na 3 biegu przy 3500 masz 76,3km/h a 120 przy 5503obr/min.
Adi205 - zakladajac ze masz kola takie jakie miales czyli 185/55/15 i skrzynie z 1.6 gti to na 3 biegu przy 4000obr masz 80,5km/h, a 120,1Km/h masz przy 5961obr/min.
Teraz jeszcze kwestia czy obrotomierze dobrze pokazuja.
Wynika z tego ze Banita musi miec bardzo mocny samochod, albo wyniki nie sa miarodaje ze wzgledu na blad pomiaru, jakim obarczony jest pomiar manualny stoperem..
Co do 0-100 Banita uzyska ta predkosc na 2 biegu, a Adi205 dopiero na 3, wiec u Adiego bedzie gorszy wynik z racji straty czasu na zmiane biegu.
Wyniki przyspieszenia nie sa takze miarodajne mocy sredniej silnika, poniewaz na wyniki wplywaja takze straty mocy, ktore moga wynikac z zuzytych lozysk itp...
: 23 lut czw, 2006 11:50 pm
autor: Banita
hryno - sobota, niedziele bede w poznaniu -odezwe sie
adi -wezme plan zjazdow i dam ci znac kiedy mam wolne

: 24 lut pt, 2006 6:08 am
autor: Adi205
ja chyba też będe w poznaniu - jade po tego turbiaka

: 24 lut pt, 2006 9:19 am
autor: Przecinak
Adi205 pisze:ja chyba też będe w poznaniu - jade po tego turbiaka

A co to za silnik, XU10JT2 czy T16 gdzies wyrwales??
: 24 lut pt, 2006 11:35 am
autor: Adi205
2.0T 150KM z 406
dziś zmierzyłem luzy zaworowe i wychodzi że są ok ( 0,2 i 0,4)
więc już nie wiem co jest przyczyną grania zaworów
czy może to być uszkodzone "ufo" jeśli tak to jak to sprawdzić

?
: 24 lut pt, 2006 12:06 pm
autor: sekator
a próbowałeś już opóźniać zapłon??
: 24 lut pt, 2006 1:31 pm
autor: Adi205
jeszcze nie
ale z tego co wiem to ufo opóźnia zapłon wraz ze wzrostem ssania przez węzyk idący do przepustnicy ??
mam racje ??
: 24 lut pt, 2006 6:16 pm
autor: moralez
nie wiem jak w gicie ale u mnie zaraz po kupnie samochodu nie dalo sie jezdzic ponizej 2000 obr a pozatym na 1 i 2 przy odjeciu gazu szarpalo. przyczyna byla rozwalona membrana w przyspieszaczu zaplonu
i tu odpowiedz na pytanie ufo tj przyspieszacz zaplonu przyspiesza zaplon wraz ze wzrostem obrotow czyli przy zamknietej przepustnicy (najwieksze podcisnienie) opoznia
co do zaplonu to metoda prob i bledow ustawilem sobie tak pieknie zaplon "na oko" ze az zapieklem pierscienie na 3 tloku

: 24 lut pt, 2006 6:24 pm
autor: Banita
moralez pisze:nie wiem jak w gicie ale u mnie zaraz po kupnie samochodu nie dalo sie jezdzic ponizej 2000 obr a pozatym na 1 i 2 przy odjeciu gazu szarpalo. przyczyna byla rozwalona membrana w przyspieszaczu zaplonu
i tu odpowiedz na pytanie ufo tj przyspieszacz zaplonu przyspiesza zaplon
inaczej- wraz z otwarciem przepustnicy ufo przestaje opozniac zaplon -w koncu najwyzsze podcisnienie jest wlasnie przy zamknietej przepustnicy...
: 24 lut pt, 2006 6:28 pm
autor: Adi205
zauważyłem ze auto zaczyna świrować z obrotami jak włącze kilka rzeczy pobierających prąd - światła + dmuchawa na maxa i juz obroty falują a jak do tego wcisne stop załacze długie + ogrzewanie szyby to gaśnie mając jałowe na poziomie 1700obr
: 24 lut pt, 2006 7:05 pm
autor: 205MI16
Wygląda na to że akumulator masz dętkę i alternator nie wyrabia po prostu.
Spróbuj po pierwsze podładować go.
: 24 lut pt, 2006 7:28 pm
autor: Adi205
aku jest raczej oki
obawiam się za to alternator - musze sprawdzić ładowanie
: 24 lut pt, 2006 9:24 pm
autor: zawodowiecleon81
ze wzrostem obrotow ufo przyspiesza zaplon
: 24 lut pt, 2006 11:03 pm
autor: Banita
jak? pytam o zaleznosc przyspieszenie zaplonu-podcisnienie
: 25 lut sob, 2006 12:16 am
autor: moralez
nie ze wzrostemo obrotow tylko wraz ze wzrostem obciazenia silnika np zamknieta przepustnica
wraz ze wzrostem obrotow zaplon przyspiesza regulator odsrodkowy
"w ten sposob wzrost podcisnienia w wyniku przymkniecia przepustnicy wywoluje zwiekszenie kata wyprzedzenia zaplonu"
tłokowe silniki spalinowe tom II k. niewiarowski