Strona 77 z 84
					
				Re: Grzebanie nasze codzienne
				: 16 cze wt, 2015 10:44 pm
				autor: grzesiek309
				Zaobserwowałem ostatnio drobny wyciek z puga i myślałem, że to z półosi. Okazało się, że ze wspomagania, ale z półosi też lekko popuszcza. Co ciekawe półoś sucha, a olej wali między simmeringiem a skrzynią 

 Trzeba nowy na Reinzosila wkleić 

 
			 
			
					
				Re: Grzebanie nasze codzienne
				: 17 cze śr, 2015 2:12 am
				autor: Martinoo
				Ja parę dni temu zrobiłem nowy dolot powietrze i wstawiłem airboxa
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
			 
			
					
				Re: Grzebanie nasze codzienne
				: 03 lip pt, 2015 6:43 pm
				autor: krzyska
				wychodzi na to, że blos również wymaga konserwacji
			 
			
					
				Re: Grzebanie nasze codzienne
				: 03 lip pt, 2015 8:52 pm
				autor: kojot662
				Znalezione w garażu 
  przy najbliższej okazji będzie wypróbowane.  

 . Kupione bodźce w 1991 na bazarze od ruskich 
  
			 
			
					
				Re: Grzebanie nasze codzienne
				: 04 lip sob, 2015 9:56 am
				autor: simon3
				Panujące sakramenckie upały to dobry moment na zrobienie prania 

Tym razem padło na rarytaśne boczki tunelu od GTi Phase 1 

 
			 
			
					
				Re: Grzebanie nasze codzienne
				: 08 lip śr, 2015 12:52 pm
				autor: Vroobell205
				Weekendowy odmalunek w kolor antracytu.
			 
			
					
				Re: Grzebanie nasze codzienne
				: 08 lip śr, 2015 10:11 pm
				autor: Martinoo
				Eleganckie. Moje kiedyś wyglądały identycznie. Kolejne sl299 z polerowanym rantem
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
			 
			
					
				Re: Grzebanie nasze codzienne
				: 10 lip pt, 2015 1:17 am
				autor: fila1223
				Troszku ruszyłem z renowacją zenitha 
 
			 
			
					
				Re: Grzebanie nasze codzienne
				: 10 lip pt, 2015 2:28 am
				autor: grzesiek309
				Pierwsza nad ranem? U mnie dopiero ledwo po 20 
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
 
			 
			
					
				Re: Grzebanie nasze codzienne
				: 10 sie pn, 2015 8:18 am
				autor: DJPreZes
				Rozebrałem silnik który Indiana dostała w fabryce 

 Na jednej tulei trochę rys delikatnych (pod palcem niewyczuwalne), jeden tłok też wybitny nie był, do tego na jednej panewce rysa (ledwie wyczuwalna pod paznokciem). Reszta całkiem ok. W głowicy zawory nieco podjarane, ale też bez tragedii. Głowicę zachowałem na przyszłość (może się przyda?), blok ogołociłem z wszystkiego co nie-aluminiowe i zapakowałem do bagażnika ;P
 
			 
			
					
				Re: Grzebanie nasze codzienne
				: 10 sie pn, 2015 9:17 am
				autor: krzyska
				Po ile stoi amelinium w skupie?
			 
			
					
				Re: Grzebanie nasze codzienne
				: 10 sie pn, 2015 10:05 am
				autor: DJPreZes
				Puszki ok 3-3.20, odlewy 4.30-5.00 

 Jeszcze mam chłodnice ze dwie i sporo pozostałości po kilku citroenach i peugeotach (XUD8, jakieś osłony termiczne z XMów, całe tylne zawieszenie XMa zrobione z alu właśnie), więc niego kasy wróci, tylko trzeba się zebrać i porozkręcać to 

 
			 
			
					
				Re: Grzebanie nasze codzienne
				: 10 sie pn, 2015 12:08 pm
				autor: krzyska
				Gitowy blok ważył chyba 12kg, ile.waży od 1,4?
			 
			
					
				Re: Grzebanie nasze codzienne
				: 10 sie pn, 2015 1:03 pm
				autor: grzesiek309
				Całe tu z głowicą waży koło 17 a sam blok jakoś 13. Oczywiście samo amelinium.
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
			 
			
					
				Re: Grzebanie nasze codzienne
				: 15 wrz wt, 2015 12:56 pm
				autor: Vroobell205
				Kolejny weekend i kolejne kroki do sukcesu. Tym razem świeżutkie SMR dla GTI.