Strona 9 z 14
					
				Re: 205 T8
				: 10 wrz pt, 2010 7:48 pm
				autor: moralez
				Zyje  
 
Proba modyfikacji baku wypadla calkiem pomyslnie. Ale zeby zrobic to dobrze musze wyjac bak. Nastapi to pewnie w najblizszej przyszlosci.
Powstal pomysl na wariant C
W rure belki zostanie wstawiony i przyspawany czop . Do niego bedzie przyspawany odcinek rury z plaskownikiem na koncu ktory bedzie mocowal wahacz. Drugi koniec wahacza rowniez bedzie zamocowany plaskownikiem. Tyle ze bedzie on przyspawany prostopadle do fabrycznej rury blizej jej srodka. Reszte mozna zobaczyc 

 Kiepska jakosc ale pstrykalem tym co bylo pod reka akurat.
Spowoduje to wprawdzie zwiekszenie rozstawu osi, ale to tylko zaleta. 
Zwiekszy sie rowniez rozstaw kol i chyba bedzie ciezko zeby auto bylo sleeperem z wystajacymi ponad 5 cm kolami  
 
			 
			
					
				Re: 205 T8
				: 11 wrz sob, 2010 8:34 am
				autor: kubas
				To zacznij ciąć nadkola już 

 
			 
			
					
				Re: 205 T8
				: 11 wrz sob, 2010 12:17 pm
				autor: moralez
				Musze najpierw munne'a spytac czy moge pociac bude, zeby klubowego faux pas nie popelnic  

 
			 
			
					
				Re: 205 T8
				: 11 wrz sob, 2010 7:34 pm
				autor: Munne
				
			 
			
					
				Re: 205 T8
				: 11 wrz sob, 2010 8:01 pm
				autor: moralez
				Mialem dimme w planach tylko nie wiedzialem, ze w tak bliskich 

 Gutmann troche za waski na moje potrzeby 

Jak bede musial wyjechac na droge to napewno cos takiego sie pojawi, moze martinop bedzie mial juz caly pakiet dimmy w ofercie  

 
			 
			
					
				Re: 205 T8
				: 11 wrz sob, 2010 8:24 pm
				autor: Munne
				Zawsze mozesz ta kupe z wysp sciagnac za rozsadne pieniadze.
			 
			
					
				Re: 205 T8
				: 12 wrz ndz, 2010 7:54 am
				autor: Sebek
				kolega który buduje gutmanna ma pakiet dimma i może by oddał w dobrych pieniądzach 

 
			 
			
					
				Re: 205 T8
				: 12 wrz ndz, 2010 8:29 am
				autor: Lord Devil
				Zapowiada sie calkiem niezle
			 
			
					
				Re: 205 T8
				: 12 wrz ndz, 2010 9:40 am
				autor: RafGentry
				Moralez, pogódź się z tym, że to nie będzie sleeper, tylko dragster  
  
 Ja zamiast błotników Dimmy szukałbym raczej jakichś poszerzeń z 4x4. Na przykład z Jeepa Wranglera: 
http://allegro.pl/poszerzenia-nadkoli-d ... 70453.html  
 
			 
			
					
				Re: 205 T8
				: 25 wrz sob, 2010 12:09 am
				autor: moralez
				Na jeepa przyjdzie pora  
 
Dzis zostala wyjeta belka w celu przerobienia jej. Zadziwiajaco latwo udalo sie rowniez wyjac bak paliwa, oczywiscie po to by go przerobic.
Jeszcze w tym roku trzeba zakonserwowac kilkanacie ognisk korozji pod bagaznikiem i nad zbiornikiem.
 
			 
			
					
				Re: 205 T8
				: 08 paź pt, 2010 8:40 am
				autor: Munne
				
			 
			
					
				Re: 205 T8
				: 08 paź pt, 2010 8:57 am
				autor: moralez
				Dzieki  

 
			 
			
					
				Re: 205 T8
				: 08 paź pt, 2010 11:16 am
				autor: Munne
				Moze cos sie przyda ale podejrzewam ze przy takim projekcie to wszystko sie moze przydac 

 
			 
			
					
				Re: 205 T8
				: 08 paź pt, 2010 12:02 pm
				autor: levis
				Moralez, już się totalnie pogubiłem 
Możesz napisać jaką belkę chcesz wstawić, jakie wahacze do tego i jakich przeróbek trzeba dokonać 

 Bo z tym spawaniem czopa , płaskownikiem itp, to jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić 

 jakiś mini schemacik pewnie uprościłby sprawę 
Dzięki
 
			 
			
					
				Re: 205 T8
				: 08 paź pt, 2010 2:05 pm
				autor: moralez
				
cos takiego jak to tylko nie wiem czy beda drazki czy sprezyna z amortyzatorem w srodku