Strona 9 z 14
					
				Re: ClassicAuto Cup 2011
				: 06 sie sob, 2011 8:23 am
				autor: marcinpug
				Zostaje jeszcze kwestia panów Misiaków ( niebieskich) bo zabrać mogą dowód rejestracyjny ale to zależy na kogo się trafi . Muszę zmienić wpis w dowodzie rejestracyjnym z 5 osobowego na pojazd specjalny 2 osobowy . W naszym kraju brak jest niestety uregulowań prawnych dotyczących samochodów przeznaczonych do sportu.
			 
			
					
				Re: ClassicAuto Cup 2011
				: 06 sie sob, 2011 11:28 pm
				autor: jose_arkadio
				marcinpug pisze:Zostaje jeszcze kwestia panów Misiaków ( niebieskich) bo zabrać mogą dowód rejestracyjny ale to zależy na kogo się trafi . Muszę zmienić wpis w dowodzie rejestracyjnym z 5 osobowego na pojazd specjalny 2 osobowy . W naszym kraju brak jest niestety uregulowań prawnych dotyczących samochodów przeznaczonych do sportu.
Z moje krotkiego doswiadczenia z rajdowkami (1,5 roku, a zawsze jezdze "na kolach") policja nie zatrzymala mnie ani razu, a mijalem duzo paproli. Wedlug mnie gorsza sytuacja jest na stacjach kontroli, tam odzucaja rajdowki. Tylko pytanie, na jakiej podstawie policjanci moga zabrac dowod? Dla przykladu: jade zwyklem samochodem i zdemonatowalem tylne siedzenia, bo musialem przewiezc sporych rozmiarow przedmiot, to co tez zabiora dowod? Tak tylko spekuluje, bo nie znam paragrafow, jak masz jakowes na ktorych podstawie moga zabrac dowod to podaj, poczytamy, zalizujemy i ewentualnie obmyslimy jakas linie obrony 

Ale jezeli masz lawete, to problem cie nie dotyczy.
 
			 
			
					
				Re: ClassicAuto Cup 2011
				: 07 sie ndz, 2011 11:45 am
				autor: marcinpug
				Masz wpis w dowodzie 5 osób. A auto z klatką i 2 kubłami to 2 osobowe auto . Tekst o wożeniu pralki w bagażniku nie przejdzie bo masz element konstrukcyjny stały w postaci rur klatki . Podobnie jest z kierownicami sportowymi . Misiak każe ci pokazać na kierownicy znaczek homologacyjny B lub E dopuszczający do ruchu i leżysz . Kolejny przykład to dźwignia hamulca ręcznego bez zapadki albo oklejenie szyb folią antyodpryskową . O wydechach czy sportowych oponach nie wspomnę . Jak się Pan Władza uprze to zawsze ci zabierze dowód a jadąc na zawody to bez niego nie wystartujesz bo na BK sprawdzają papiery i żadne zaświadczenie od Policji nie przejdzie. Poczytaj na forach rajdowych o takich przypadkach . Na stacji diagnostycznej problemu nie miałem bo to pracują tam moi kumple a jedną prowadzi kierowca startujących w rajdach wiec sprawa prosta.
			 
			
					
				Re: ClassicAuto Cup 2011
				: 09 sie wt, 2011 2:28 pm
				autor: jose_arkadio
				Mozna juz sie zglaszac na Kielce.
			 
			
					
				Re: ClassicAuto Cup 2011
				: 11 sie czw, 2011 1:15 pm
				autor: 2mouse
				No to do dzieła!...  

Pod linkiem dla przypomnienia regulamin, karta zgłoszenia, lista zgłoszeń i pewno parę dni przed 10 września, lista startowa. Harmonogram, jak znam życie, jeszcze się zmieni...
http://www.classicauto.pl/index.html
Mapa dojazdu:
Przypominam o wyśmienitych warunkach do kibicowania, słynny taras widokowy, kawiarnio-restauracja, znakomita baza sanitarna (dzieci!), itp...
I już na liście startowej mamy konkurenta w postaci Lancii Delty HF Integrale...  

 
			 
			
					
				Re: ClassicAuto Cup 2011
				: 15 sie pn, 2011 3:10 pm
				autor: marcinpug
				Wpisowe wysłane . Czas na zbrojenia  

 
			 
			
					
				Re: ClassicAuto Cup 2011
				: 15 sie pn, 2011 3:28 pm
				autor: 2mouse
				No to będzie się działo... 

 Może jeszcze ktoś się da namówić?... 

 
			 
			
					
				Re: ClassicAuto Cup 2011
				: 15 sie pn, 2011 3:33 pm
				autor: PrezesBednarz
				Poczekajcie do CA Cup 2012  
 
Będę już uzbrojony. 

 
			 
			
					
				Re: ClassicAuto Cup 2011
				: 15 sie pn, 2011 3:44 pm
				autor: marcinpug
				Prezes pewnie tuninguje Migacza na 180KM  

 
			 
			
					
				Re: ClassicAuto Cup 2011
				: 15 sie pn, 2011 5:36 pm
				autor: PrezesBednarz
				Żeby tuningować trzeba mieć co. 
Narazie szukam cały czas fajnego gti/rallye
			 
			
					
				Re: ClassicAuto Cup 2011
				: 15 sie pn, 2011 6:37 pm
				autor: 2mouse
				PrezesBednarz pisze:Na razie szukam cały czas fajnego gti/rallye
Szukaj, szukaj, a potem uzbrajaj... 

 Do rozpoczęcia kolejnego sezonu jakieś 8 i 1/2 miesiąca...
 
			 
			
					
				Re: ClassicAuto Cup 2011
				: 16 sie wt, 2011 7:00 pm
				autor: guma
				marcinpug pisze:Prezes pewnie tuninguje Migacza na 180KM  

 
z tego co doczytałem się w regulaminie, w grupie youngtimerów liczba zaworów musi być taka sama jak była w serii więc migi- w tym mój odpadają 

choć w przyszłym sezonie będę pisał do organizatorów zapytania, bo mam chęć wystartować w całej edycji.
 
			 
			
					
				Re: ClassicAuto Cup 2011
				: 17 sie śr, 2011 12:03 am
				autor: 2mouse
				wynalazek pisze:z tego co doczytałem się w regulaminie, w grupie youngtimerów liczba zaworów musi być taka sama jak była w serii więc migi- w tym mój odpadają 

choć w przyszłym sezonie będę pisał do organizatorów zapytania, bo mam chęć wystartować w całej edycji.
 
Nie sadzę, żebyś miał problem ze startem w grupie open, natomiast w zwykłej klasyfikacji pewno z powiększonym współczynnikiem, tak jak niektóre auta, z "1,01"... 
Ale rzeczywiście trzeba by skrobnąć do Tomka Ważyńskiego i myślę że im wcześniej tym lepiej, żeby się sprawa uleżała właściwie... Albo przyjedź 10 i załatwisz sprawę na miejscu... 

 
			 
			
					
				Re: ClassicAuto Cup 2011
				: 17 sie śr, 2011 1:31 am
				autor: cejot
				A co z silnikami z innej rodziny, które w 205 montowane nie były?
Niby liczba zaworów ta sama, pojemność zbliżona.
			 
			
					
				Re: ClassicAuto Cup 2011
				: 17 sie śr, 2011 6:04 am
				autor: 2mouse
				cejot pisze:A co z silnikami z innej rodziny, które w 205 montowane nie były?
Niby liczba zaworów ta sama, pojemność zbliżona.
Na pewno nie będzie problemów w klasie "Open". Ale wolałbym, żebyście te pytania zadawali źródłu pewnych i wiążących odpowiedzi:
tomasz.wazynski@classicauto.pl
Z dosyć oczywistego powodu, logika czasem podąża własnymi drogami, moja ścieżka nie musi być tą właściwą...  
