Strona 2 z 2
: 04 sty czw, 2007 4:56 pm
autor: Michal gti
Jak się dowiadywałem, to usłyszałem od gościa, który mi robil sprzęgło, że jeden sezon (na koniec przywożą mu tarcze do nabicia

). Sezon katowania

: 04 sty czw, 2007 4:59 pm
autor: Sebek
Michal gti pisze:Jak się dowiadywałem, to usłyszałem od gościa, który mi robil sprzęgło, że jeden sezon (na koniec przywożą mu tarcze do nabicia

). Sezon katowania

ten co ja się dowiadywałem powiedział że 30tyś wytrzyma
jeśli do ulicznej jazdy można dać rade 50-60
: 11 sty czw, 2007 6:31 pm
autor: krzycho
to nie lepiej założyć wieksze sprzęgło ale seryjne żeby skrzyni i półosi nie katować ?
do TU podchodzi koło zamachowe i sprzęgło 200 mm(oryg, 180 mm) od Partnera 1.4
do XU 8v podchodzi 215 ( z mi16)
do XU 16v najlepiej załoźyć sprzęgło z zamachówką 225 od 206 S16 a jeszcze lepiej całą skrzynię ze sprzęgłem i przegubami od 2.0 Turbo - dużo mocniejsza skrzynia, wałek sprzęgłowy, przeguby i różnicówka
poza tym wszystkie 1.3 Rally, AX GTi, 106 XSi miały inne sprzęgło -- niby średnica ta sama 180 mm ale dużo mocniejsze i ze wzmocnionym dociskiem. Takie sprzęgło jest ponad 50% droższe (cos ok. 450 zeta w IC)
: 11 sty czw, 2007 7:10 pm
autor: Banita
krzycho pisze:Takie sprzęgło jest ponad 50% droższe (cos ok. 450 zeta w IC)
Refabrykowane... nowka kolo 1000
: 15 sty pn, 2007 7:19 am
autor: Sebek
no właśnie a to już troche kasy jest, wydaje mi sie że w tej mojej cenie warty
zachodu jest ten spiek

: 15 sty pn, 2007 12:06 pm
autor: krzycho
sprzęgło Sachs - żadna regeneracja tylko nówka sztuka w IC ze znizką kosztuje ok 370 zeta , tarcza docisk , łożysko
: 15 sty pn, 2007 12:16 pm
autor: Sebek
krzycho pisze:sprzęgło Sachs - żadna regeneracja tylko nówka sztuka w IC ze znizką kosztuje ok 370 zeta , tarcza docisk , łożysko
i co w związku z tym
ceny znam bo sam mam świeżo co założone nowe

: 15 sty pn, 2007 12:17 pm
autor: krzycho
to w zwiąkzu z ceną od Banity.
: 15 sty pn, 2007 12:25 pm
autor: Sebek
aha

: 15 sty pn, 2007 3:46 pm
autor: Banita
krzycho pisze:sprzęgło Sachs - żadna regeneracja tylko nówka sztuka w IC ze znizką kosztuje ok 370 zeta , tarcza docisk , łożysko
To jest refabrykowane -nabijaja nowa tarcze. Nowka kosztuje ponad 600
: 15 sty pn, 2007 3:47 pm
autor: krzycho
widziałem to sprzęgło - nowy docisk, nowe łozysko i tarcza nówka, jeżeli tak to robią to ja biore
: 15 sty pn, 2007 3:56 pm
autor: Banita
Wiem, ze tak wyglada (tarcza i lozysko to nowka) -to jest cos jak regenerowana polos -nowy przegub, a drazki stare -tylko robione wszystko jest w fabryce sachsa.