Strona 2 z 3

: 06 kwie pt, 2007 9:51 am
autor: Marin205
a tu foto jak wygląda chłodniczka w zwykłym GTI - nabyłem właśnie ją z dobrymi przewodami ciśnieniowymi za 40 zł

: 06 kwie pt, 2007 9:53 am
autor: stef
Hej - moj kumpel ja ma! Chce 100zl ?

: 06 kwie pt, 2007 10:32 am
autor: d_ARC
Wstępnie rezerwuję :) Podaj tel. do kontaktu.

: 06 kwie pt, 2007 10:53 am
autor: stef
603 656 830 , GG 106362 :)

: 10 kwie wt, 2007 11:33 pm
autor: d_ARC
Przeglądałem zdjęcia ze swapu dokonanego przez Stefa http://gti.peugeot205.pl/gallery/album06/DSC08243 Zastanawiam się czy montaż chłodniczki w bloku nie uniemożliwi zamontowania przewodu który wchodzi do bloku tuż przy chłodniczce. Czy blok w Mi i GTI 8V są identyczne?
Podobnie z wymiarami chłodniczki, czekam na inf od kolegi Stefa. Przyglądając się dokładnie rozwiązaniu z GTI zaryzykowałbym stwierdzenie, że jest możliwość zaadoptowania mojej do bloku jeśli będę posiadał gwintowaną rurkę przykręcaną do bloku, do której z kolei przykręcamy filtr (ten dociska chłodniczkę do bloku, nie jest ona wkręcana). Tym bardziej, że moja wygląda identycznie jak ze zdjęć Stefa (na tych przysłanych przez Banitę wyjście na przewody chłodzenia są wygięte o ok 90 st., u mnie proste). Czy może ktoś porównywał ich budowy? :roll:

: 11 kwie śr, 2007 10:30 am
autor: stef
d_ARC pisze:Zastanawiam się czy montaż chłodniczki w bloku nie uniemożliwi zamontowania przewodu który wchodzi do bloku tuż przy chłodniczce. Czy blok w Mi i GTI 8V są identyczne?
A o ktory przewod Ci dokladnie chodzi bo nie bardzo rozumiem! ZTCW to bloki nie sa identyczne ale akurat zewnetrznie moim zdaniem nie powinny sie roznic :)

: 12 kwie czw, 2007 12:02 am
autor: d_ARC
Chodzi o ten przewód :) Stąd pytanie czy bloki w silnikach XU są takie same jeśli chodzi o rozmieszczenie wyjść na przewody wodne/olejowe oraz średnicę i gwinty mocowań filtra oleju (zaprzyjaźniony szrot może załatwić mi mocowania chłodniczki z jakiegoś auta PSA z silnikiem XU). Znalazłem już nawet niski filtr oleju od Renówki który pozwoli zmieścić całość pomiędzy blokiem a chłodnicą, pozostaje tylko sprawdzić czy gwint podejdzie do Puga.

: 12 kwie czw, 2007 1:43 am
autor: Banita
Trzeba bylo mowic, ze o odme chodzi. Tak naprawde to nie musisz miec tego weza -byleby 2 odma byla drozna.

: 12 kwie czw, 2007 7:59 am
autor: stef
Moim zdaniem rozmieszczenie jest takie samo! A jak bedziesz bral te chlodniczke od znajomego nie zapomnij wziac jej mocujacej "sruby" :)

: 14 kwie sob, 2007 2:13 pm
autor: tomek
Taki wymiennik pod filtr jest w prawie każdym dieselu XUD a zawsze w TD.
Te diesele XUD kręciły się w tylu rozmaitych autach :wink:
Nie trzeba szukać 16V

Miałem przygodę z uszczelką między blokiem, a tą chłodniczką.
Wydmuchało mi podróbke... na szczeście nowa w ASO koło 20pln

: 15 kwie ndz, 2007 10:11 pm
autor: stef
Nie trzeba kupowac oryginalnej z ASO mozna zastosowac taka np ze starego filtra :)

: 15 kwie ndz, 2007 11:21 pm
autor: Banita
albo kupic oring o odpowiednim rozmiarze za pare zl :)

: 16 kwie pn, 2007 10:20 am
autor: tomek
Czy ja prosiłem o rade, hę ? :twisted:

Nie miałem wyrzutów sumienia że nie zaoszczędziłem 15pln bo utrata ciśnienia oleju na świeżo złożonym silniku (na nowych uszczelkach!) szybko zaprowadziła mnie do ASO :wink:

O dziwo ta stara-nowa była niby ok, bez defektów, zgodna wymiarowo, tylko jakaś taka dziwnie plastyczna.
ASOwa już z wyglądu i dotyku była warta swej ceny :wink:

A jak macie wpięte to w obieg wody? za termostatem tak jak chłodnica?

: 16 kwie pn, 2007 1:01 pm
autor: Banita
tak

probowal ktos kiedys wpiac sie w obieg szeregowo?

: 17 kwie wt, 2007 5:09 pm
autor: tomek
Na fotce powyżej widzę, że oba węże idą do górnej rury chłodnicy - ten obieg jakiś zagadkowy jest.
W dieselach z którymi się spotkałem jeden wąż szedł wyraźnie do powrotu.