Strona 2 z 5

: 25 cze pn, 2007 11:25 am
autor: Banita
tylko wymien sterownik? czy moze jest tez jakis inny blad?

: 25 cze pn, 2007 1:19 pm
autor: woocash
nie, jest tylko ten, i dlatego nie mam pojęcia co jest nie tak....

czy od walenia iskry, jak nie było świecy, mogło pójść coś w zapłonie? i jak tak, to co.....

ktoś coś wie? czy dalej zbieramy informacje?

: 25 cze pn, 2007 1:30 pm
autor: Banita
Teoretycznie moglo strzelic kompa, ale malo prawdopodobne.
Probowales odlaczyc (-) z aku, sprobowac odpalic(zeby rozladowac wszelkie kondensatory) i podlaczyc spowrotem?

: 25 cze pn, 2007 3:38 pm
autor: sekator
zresetuj kompa a jak nie pomoże sprawdź sondę :!:

: 25 cze pn, 2007 3:43 pm
autor: Banita
SOnda raczje nie, bo z nia/bez niej/ze zwarciem/itp samochod bez przeszkod wkreca sie powyzej 5k

: 25 cze pn, 2007 3:48 pm
autor: woocash
on się wkręca pow 5500, ale tylko na luzie (pod obciążeniem raz nie raz tak... :cry: )

: 25 cze pn, 2007 3:53 pm
autor: Banita
Zrobiles jak mowilem z tym odlaczeniem i proba zakrecenia?

: 25 cze pn, 2007 4:37 pm
autor: DJPreZes
Potwierdzam, ze slabo chodzi (nie ze resetowal) :P Ryczy silnik i ryczy, a rowery go biora po prawej ;]

: 25 cze pn, 2007 5:52 pm
autor: sekator
jak już zresetowałeś kompa i nic nie pomogło :twisted: to proponuję zdjąć głowicę, sprawdzić wałek (może się wyrobił jak iskry nie było :shock: ) można też zdjąć michę i sprawdzić panewki bo też potrafią się obrócić jak iskry nie ma. a najlepiej to kupić nowy motor bo z tego po takiej awarii to już nic nie będzie 8)7

: 25 cze pn, 2007 6:07 pm
autor: Banita
To tez nie jest wyjscie, bo silnika <2zl nie kupisz 8)7

: 25 cze pn, 2007 6:27 pm
autor: woocash
tjaaa... gadka szmatka, a niby wszyscy się znają tu na GTI, ot, gówno prawda i tyle.

:arrow: Banita - zrobiłem tak jak pisałes... no i jest inaczej ;) znaczy się... obroty tym razem są jakotakie (koło 1000) idzie pow. 5500 (do odcinki...) ale jak już przyjechałem z jakieś 4 km trasy (silnik gorący, na granicy załączenia się wentylatorów) - obroty jałowe rosną... ale nie osiągają tych 1500, z tym, że to i tak nieładnie wygląda... aha jeszcze zapaliła się kontrolka kompa w czasie jazdy.. mignęła, i zgasła, wieczorem odczytam co wskaże wielki motronic ;)

to wszystko chyba wskazuje, ze kom coś nawala...

a czy nie mógł pójśc ten zaworek pow dodatkowego? bo kuźwa... te obroty są coś zdecydowanie za wysoko..

: 25 cze pn, 2007 6:41 pm
autor: Banita
wyglada na to, ze komp nie nawala, tylko cos innego. Sprawdz czy wtyczka w przeplywce dobrze lezy i w czujniku pol. przepustnicy. Te obroty, to raczej dodatkowa dawka paliwa -tylko skad? Wydaje mi sie, ze ta swieca nie miala z tym za wiele wspolnego -po prostu zbieg okolicznosci :wink:

: 25 cze pn, 2007 6:52 pm
autor: woocash
a czy.... mógł się spartolić wtryskiwacz? nie wiem w sumie jak... ale.. mógł?

: 25 cze pn, 2007 7:21 pm
autor: sekator
jak resetujesz kompa i przez chwilę jest ok. tzn, że po tej chwili komp zczytuje błędy i przestwia się w inny tryb pracy dlatego "PAN" motronik pokazuje awarię kompa ale raczej na pewno chodzi o co innego.

żeby coś zdiagnozować trzeba by go trochę pomierzyć, jedź do jakiegoś lepszego elektryka i niech posprawdza po pracy sondy co i kiedy działa nie tak. :!:

może czujnik oparów paliwa :?:

: 25 cze pn, 2007 7:40 pm
autor: Banita
sekator pisze: może czujnik oparów paliwa :?:
to takie cos jest? :shock:

uszkodzenia wtryskiwacza komp nie wylapie -chyba ze jest zwarcie, ale wtedy nie odpalisz