Strona 2 z 2

Re: Kilka pytań odnośnie silnika gti

: 05 paź pt, 2007 6:41 pm
autor: stef
Banita pisze:Siatke mozesz wyciagnac, a ten 'zbiorniczek' jeszcze sie przyda, gdy bedziesz chcial nalac oleju :wink:
Przeplywka moze prcowac w dowolnej pozycji.
Stara siatke wywal i kup nowy druciany zmywak do naczyn i oczywiscie zabezpiecz tym bolcem. Ona pelni funkcje "filtrujaca", lapie brudy, gromadzacy sie "majonez" itp. Mozesz rowniez pokusic sie o wymiane siatki w czesci glownej wlewu. U mnie siatka pordzewiala i sypalo sie z niej, a nie chcialem zeby ten syf wpadal mi do miski.

Co do przeplywki to nie moze wisiec w dowolnej pozycji! Poniewaz na dolach, podbiciach itp. bedzie falszowala!!! Do tego musi byc przymocowana do nadwozia.

Re: Kilka pytań odnośnie silnika gti

: 05 paź pt, 2007 7:09 pm
autor: klim
Tomi666 nie obrazam się . Poprostu nie zauwazyłem bo nie miałem nawet myśli o tym gdzie się leje olej, tylko zastanowiła mnie wypowiedz banity odnośnie wlewania oleju przez ten baniok bo myślałem ze on go jakoś uzywa jako lejka. Głópio wyszło, a co do mojego mechanikowania to nie jest tak źle zapewniam Cię.

Re: Kilka pytań odnośnie silnika gti

: 05 paź pt, 2007 8:11 pm
autor: Banita
stef pisze: Co do przeplywki to nie moze wisiec w dowolnej pozycji! Poniewaz na dolach, podbiciach itp. bedzie falszowala!!! Do tego musi byc przymocowana do nadwozia.
Jakos mi nie falszuje i do nadwozia przymocowana tez nie jest.

Re: Kilka pytań odnośnie silnika gti

: 05 paź pt, 2007 9:47 pm
autor: stef
Przy butowaniu nie bedzie mialo to znaczenia. Ale gdy przepustnica nie jest max. otwarta sadze, ze bedzie falszowalo. GTi ma twarde zawieszenie wiec klapka na nierownosciach moze sie wychylac.

Zas niepszymocowany przeplywomierz ze stozkiem, bedzie sie obijal, moze rozszczelnic dolot i sam obijajacy sie stozek bedzie zaciagal troche wiecej syfu.

Zamiast takiego sposobu zamontowania http://gti.peugeot205.pl/gallery/album11/st zdecydowanie polecam - http://gti.peugeot205.pl/gallery/Peugeo ... 6/DSC08696

Re: Kilka pytań odnośnie silnika gti

: 05 paź pt, 2007 11:00 pm
autor: Banita
Twarde gumy laczeniowe i brak miejsca- siedzi sztywniej niz fabrycznie :wink:, ale niektore przeplywki musza miec zmasowana obudowe -inaczej nie dziala.

Z tym butowaniem to mnie zagiales... :mrgreen:

Ciezko by bylo ja zamontowac tak, zeby klapka pracowala w 'pionie', wiec to twarde zawieszenie...

Re: Kilka pytań odnośnie silnika gti

: 06 paź sob, 2007 2:56 pm
autor: klim
Dzisiaj troche pogrzebałem w pugu i tak. Zrobiłem jak pisałeś zastąpiłem siatkę drucikiem kuchennym , jest ok. A co do przepływki to jednak będzie tak jak jest oryginalnie, jakoś weszła a do tego mam jąa umocowaną na sztywno (dorobiłem mocowanie) Ponizej dwie fotki jak to wygląda, narazie nic specjalnego, dopiero zaczynam robić ten motor i jeszcze kupa roboty przede mną. Ten kabel zółty to narazie prowizioryczna masa więc go nie będzie no i termostat goły, ale wszystko wróci do ładu :D

Obrazek

Obrazek

Re: Kilka pytań odnośnie silnika gti

: 07 paź ndz, 2007 10:19 am
autor: klim
Dzisiaj próbowałem odpalić puga i mam kolejny problem. Nie pali na benzynie.
W aucie była instalacja gazowa, jezdziło na gazie elegancko. Gaz jednak wymontowałem, musiałem tez wymienić jeden wtryskiwacz bo nie działał. Po poskładaniu wszystkiego auto nie pali. Jak sikne do dolotu benzyną w aerozolu to odpala i gaśnie także zapłon ok. Do kompa idą 4 kabelki po 2 w koszulce, są to pozostałości po gazie i teraz nie wiem czy mają być wolne czy moze zmostkowane, może to wyłancza wtryski :N niewiem.

Re: Kilka pytań odnośnie silnika gti

: 07 paź ndz, 2007 11:29 am
autor: stef
No zaczyna to wygladac, choc dla mnie troche za duzo czerwonych akcentow :) Ale dolot wyglada bardzo sensownie.

Sprawdz czy pompa podaje paliwo. Najlepiej zdejmij przewod przed listwa, wloz do sloika, pokrec rozrusznikiem i wszystko bedzie jasne.

Re: Kilka pytań odnośnie silnika gti

: 07 paź ndz, 2007 11:36 am
autor: klim
No własnie sprawdzałem i podaje, odkręciłem opaskę na węzu do rampy i paliwo zaczło sikać tak ze ciśnienie jest, nawet pompę słychać, bo mam gołą podłogę. Chdzi mi głównie o te kable co idą do kompa, czy przypadkiem nie mają być zwarte. Przedtem były wpięte do sterownika z gazu, którego wywaliłem. Nie chce jednak prubować ich zwierać bo mogę kompa spalić.

Re: Kilka pytań odnośnie silnika gti

: 07 paź ndz, 2007 11:39 am
autor: stef
No to bierz schemat i kombinuj. Nic innego Ci nie pozostaje.

PS. a kompa wbrew pozorom nie jest tak latwo uszkodzic (np. przez zwarcie)

Re: Kilka pytań odnośnie silnika gti

: 07 paź ndz, 2007 11:43 am
autor: klim
A gdzie schemat znajde moze jest na forum? Mam jeszcze jeden plan. Wykręce rampe z wtryskami, kaze zonce zakręcić i zobacze czy wtryski dają paliwo. A tu fotka tych kabelków

Re: Kilka pytań odnośnie silnika gti

: 07 paź ndz, 2007 12:04 pm
autor: moralez
w czasie krecenia rozrusznikiem slychac cykanie wtryskiwaczy, z reszta wykrecenie listwy ktore masz zamiar zrobic da ci odpowiedz

wyglada na to ze te przewody byly podlaczone pod emulator wtryskiwaczy a skoro wisza wolne to komputer nie ma kontaktu z wtryskiwaczami :twisted:

Re: Kilka pytań odnośnie silnika gti

: 07 paź ndz, 2007 12:11 pm
autor: klim
Drugi koniec tych przewodów wchodzi do kompa, nie chce mi się w niedziele wykręcać rampy więc jak radzicie mam pozwierać te kabelki na tych wtyczkach i sprubować? Czy zaczekać do jutra i szarpać listwe?


Post nieaktualny. Zwarłam te końcówki i pug odpalił od kopa :D :D Jupi