Strona 2 z 5
					
				Re: SWAP 1.1 -> 1.4
				: 27 mar czw, 2008 10:23 am
				autor: Roj
				Banita pisze:1.4 ma blache oslaniajaca, ktora oczywiscie mozna zgubic i wtedy nie ma 

 
o co cho??
Banita pisze:1.1 to popierdolka w porownaniu do 1.4, a 1.4 to popierdolka w porownaniu do 1.9, przy czym 1.1 charakteryzuje sie podobna ekonomika jazdy, co 1.4.
taa, właśnie, jeśli to apropos pewnego wpisu to tak mi się wydawało właśnie
że mądrości to tam jest tyle co:
1,9 diesel różni się od 1,9 benzynowego tylko tym, że spala inne paliwo
a automat od manulala tym, że sam przerzuca biegi  
 
to nie klocki lego..
a jeśli nie - to o co cho?
 
			 
			
					
				Re: SWAP 1.1 -> 1.4
				: 27 mar czw, 2008 3:51 pm
				autor: gad
				Banita pisze:Co do komputera, to nie sa zamienne -dzialac to bedzie, ale licho.
Z sonda ,to ladnie napisane, tylko ze napiecie na sondzie zmienia sie co 1s, a przy 3k obrotow mamy w tym czasie ok 75 zaplonow  
  
 
A dlaczego niby twoium zdaiem bedzie dzialal licho??? Ja tak mam i ie zauwazylem zadnych niedociagniec
 
			 
			
					
				Re: SWAP 1.1 -> 1.4
				: 27 mar czw, 2008 5:57 pm
				autor: Banita
				Roj pisze:Banita pisze:1.4 ma blache oslaniajaca, ktora oczywiscie mozna zgubic i wtedy nie ma 

 
o co cho??
 
O to, ze to normalny przykrecany element, wiec pisanie, ze w 1.4 nie ma 'fartucha' oslaniajacego kolo zamachowe jest bzdura -nie ma bo ktos/samo sie odkrecilo.
taa, właśnie, jeśli to apropos pewnego wpisu to tak mi się wydawało właśnie
że mądrości to tam jest tyle co:
1,9 diesel różni się od 1,9 benzynowego tylko tym, że spala inne paliwo
a automat od manulala tym, że sam przerzuca biegi  
 
to nie klocki lego..
To tyczylo sie stwierdzenia, ze 1.1 jest taki szybki  
gad88 pisze:Banita pisze:Co do komputera, to nie sa zamienne -dzialac to bedzie, ale licho.
Z sonda ,to ladnie napisane, tylko ze napiecie na sondzie zmienia sie co 1s, a przy 3k obrotow mamy w tym czasie ok 75 zaplonow  
  
 
A dlaczego niby twoium zdaiem bedzie dzialal licho??? Ja tak mam i ie zauwazylem zadnych niedociagniec
 
Jest slabszy i ma nizsza kulture pracy.
 
			 
			
					
				Re: SWAP 1.1 -> 1.4
				: 27 mar czw, 2008 8:12 pm
				autor: moralez
				Banita pisze:Roj pisze:Banita pisze:1.4 ma blache oslaniajaca, ktora oczywiscie mozna zgubic i wtedy nie ma 

 
o co cho??
 
O to, ze to normalny przykrecany element, wiec pisanie, ze w 1.4 nie ma 'fartucha' oslaniajacego kolo zamachowe jest bzdura -nie ma bo ktos/samo sie odkrecilo.
 
ale jaki fartuch w TU, z tego co do tej pory widzialem to tylko przy XU wystepuje fartuch oslaniajacy kolo zamachowe 

 
			 
			
					
				Re: SWAP 1.1 -> 1.4
				: 27 mar czw, 2008 9:13 pm
				autor: Banita
				Jest kawalek blachy tak jak w XU
			 
			
					
				Re: SWAP 1.1 -> 1.4
				: 28 mar pt, 2008 10:27 am
				autor: Roj
				
 no więc jest czy go nie ma?  
 
 
 1.1 jest ssszybkiiii.. "niemożebnie" jak mówił Sapkowski
ale jednak temat dotyczy wymiany go na 1.4 więc
 

 czy ktoś pokusiłby się o przedział kwotowy, który jest realny dla realizacji takiego SWAP?
 

 gdybym wstawiał do warsztatu jakiegoś to jaka cena (wiadomo szacunkowa -będzie podejzanie mała, jaka będzie złodziejstwem, a które są akceptowalne?
 

 skrzyni biegów nie trzeba ruszać przy takiej zmianie?
 
			 
			
					
				Re: SWAP 1.1 -> 1.4
				: 28 mar pt, 2008 5:52 pm
				autor: Banita
				1. Jest jesli jest, a nie ma jak ktos odkrecil i nie przykrecil spowrotem - takie skomplikowane?
2. Jesli sam zrobisz i nie wymieniasz nic poza silnikiem, to tylko jakies pierdoly wiec nie wiecej niz 200zl. Robocizna w warsztacie to ok 400zl
3.Ruszac? - Zdjac? Naprawiac? Zmieniac? Najprosciej wyjac z silnikiem i z kolejnym silnikiem wlozyc.
			 
			
					
				Re: SWAP 1.1 -> 1.4
				: 01 kwie wt, 2008 11:14 am
				autor: Roj
				Banita pisze:
3.Ruszac? - Zdjac? Naprawiac? Zmieniac? Najprosciej wyjac z silnikiem i z kolejnym silnikiem wlozyc.
zmieniać?
różnica między 1.1 a 1.4 jest procentowo niemała, więc po prostu czy skrzynia 
a) będzie kompatybilna
b) wytrzyma większe obciążenia
 
			 
			
					
				Re: SWAP 1.1 -> 1.4
				: 01 kwie wt, 2008 6:20 pm
				autor: Banita
				a) Przeciez bylo napisane, ze pasuje.
b) Jest dokladnie taka sama(ew minimalnie moga sie roznic przelozenia)
			 
			
					
				Re: SWAP 1.1 -> 1.4
				: 02 kwie śr, 2008 9:16 am
				autor: Roj
				dzięki wielkie 
Banita i wszystkim, którzy dzielili się wiedzą i doświadczeniem w tym temacie.
czuję się bogatszy dzięki Wam  

 
			 
			
					
				Re: SWAP 1.1 -> 1.4
				: 18 wrz pt, 2009 12:47 am
				autor: maciooo
				Witam!
Co prawda akcja tego wątku miała miejsce jakiś czas temu, ale tak się złożyło że mój portfel dał zielone światło planom odświeżenia indiany.
Jak wiadomo indiana powinna mieć 1.4 u mnie ma 26ok przebiegu i silnik 1.1 (chyba)
więc pytanie moje do kolegi/kolegów czy swap się udał i jakie faktycznie były koszty tej operacji.
Ktoś w tzw. między czasie próbował podobnej zabawy?
			 
			
					
				Re: SWAP 1.1 -> 1.4
				: 05 sty wt, 2010 12:16 am
				autor: mateon
				Odświeżę trochę temat,jakiś czas temu zrobiłem u siebie w cabrio swap silnika z 1.1  na 1.4 przerzuciłem sam silnik bez osprzętu(jeden i drugi Boscha) więc z 1.1 zostało prawie wszystko poza silnikiem czyli komputer,wtrysk,sonda i cały zapłon.Dziś próbowałem go odpalić i okazało się że po wlaniu paliwa bezpośrednio do wtrysku gada ale przepali tylko to co wlałem i gaśnie,przerzuciłem wtrysk z komputerem od 1.4 i dalej jest to samo czy jest możliwe że pompka paliwa od 1.1 nie wyrabia??lub ma się to sondą??
Jaką oznaczenie ma komputer od 1.4 745 czy 724???
			 
			
					
				Re: SWAP 1.1 -> 1.4
				: 05 sty wt, 2010 1:30 am
				autor: moralez
				Sprawdzales czy wogole z wtryskiwacza leci paliwo ?
			 
			
					
				Re: SWAP 1.1 -> 1.4
				: 05 sty wt, 2010 1:06 pm
				autor: mateon
				leci ale w bardzo małej ilości,może  pompa paliwa już siada??bo może być jakaś inna przyczyna
			 
			
					
				Re: SWAP 1.1 -> 1.4
				: 08 sty sob, 2011 9:57 pm
				autor: morpheusss
				Odgrzebuję stary temat.... miałem identyczny objaw, sprawdź czy masz podłączony czujnik temperatury silnika 
