Strona 2 z 8
					
				Re: Pug 1,1 > 1,9
				: 20 lut pt, 2009 12:37 am
				autor: Florek2b
				prace narazie bardziej widoczne przez pustki w portfelu niż namacalnie ale zawsze coś sie dzieje 
Nowy pasek rozrządu, pompa wody i rolka napinacza dość kosztowna zabawa
Nowe sprzęgło
A pod sprzęgłem lżejsze koło z 1,6 zamiast 1,9
I na deser nowa pompka paliwa (bo stara była plastikowa i sie połamała 

 )
No i skrzynia z 1,6
 
			 
			
					
				Re: Pug 1,1 > 1,9
				: 20 lut pt, 2009 1:00 am
				autor: zlotycbr
				Jakiej firmy zamontowales pierscienie tlokowe??Masz moze nr,referencji tych pierscionkow?
Dzielone olejaki dobre sa na uzywane tuleje....
			 
			
					
				Re: Pug 1,1 > 1,9
				: 20 lut pt, 2009 1:06 am
				autor: Florek2b
				sprawdzę jutro i napisze
zlotycbr pisze:
Dzielone olejaki dobre sa na uzywane tuleje....
a to jest pytanie czy stwierdzenie  

 
			 
			
					
				Re: Pug 1,1 > 1,9
				: 20 lut pt, 2009 7:50 pm
				autor: zlotycbr
				To jest stwierdzenie,maja cienkie blaszki ktore zbieraja olej pod naciskiem sprezyny rozpierajacej,wlasnie ta cienkosc powoduje duze naciski i szybsze dotarcie sie do nawet zowalizowanych tulei.
Bardzo dobrze zgarniaja olej.
Ten typ pierscienia jest coraz powszechniej stosowany w nowych silnikach np;Ford 1,8-2,0 zetec najnowszy z rozrzadem na lancuchu.
			 
			
					
				Re: Pug 1,1 > 1,9
				: 21 lut sob, 2009 8:07 pm
				autor: Florek2b
				silnik już w "kupie" skrzynia zamontowana czeka tylko na wsadzenie do puga 

 co miałem robić jutro ale niestety sprawa sie przeciągnie co najmniej o tydzień 

 
			 
			
					
				Re: Pug 1,1 > 1,9
				: 22 lut ndz, 2009 12:03 am
				autor: zlotycbr
				A te pierscienie???Poka firme i referencje... 

 
			 
			
					
				Re: Pug 1,1 > 1,9
				: 23 lut pn, 2009 8:04 pm
				autor: zlotycbr
				Jak z tymi pierscieniami??Sprawa robi sie dosyc pilna dla mnie,nie masz opakowania po nich ani nic????
			 
			
					
				Re: Pug 1,1 > 1,9
				: 23 lut pn, 2009 8:08 pm
				autor: Archer
				Mam nowe pierścienie Goetze tego typu , pewnie będę je wystawiał na allegro jak by kogoś interesowały  . Do 1,9 i 1,6
			 
			
					
				Re: Pug 1,1 > 1,9
				: 23 lut pn, 2009 8:31 pm
				autor: zlotycbr
				OK,jak cos zrob fote i daj cene.Moze wezme
			 
			
					
				Re: Pug 1,1 > 1,9
				: 23 lut pn, 2009 8:46 pm
				autor: Archer
				Wysłałem na PW
			 
			
					
				Re: Pug 1,1 > 1,9
				: 02 mar pn, 2009 1:13 am
				autor: Florek2b
				chwila przestoju ale silnik już w PUGU
rozpoczęcie operacji wyciągania 1,1 
TU1M poza autkiem
XU92C jedzie na swoje nowe miejsce
a tu XU9 już na swoim miejscu
 
			 
			
					
				Re: Pug 1,1 > 1,9
				: 02 mar pn, 2009 1:47 am
				autor: Jarmarek
				Kawał dobrej roboty  
 
Teraz tylko poskładaj reszte - szczególnie chłodzenie i wio na miasto 

 
			 
			
					
				Re: Pug 1,1 > 1,9
				: 02 mar pn, 2009 1:56 am
				autor: Florek2b
				Dzięki Marek 
 
w miarę możliwości będę wszystko jak najszybciej składał ale najgorsze jest to że nie do końca wiem co i gdzie podłączyć 

 za dużo czasu minęło odkąd wszystko rozłączałem 

 
			 
			
					
				Re: Pug 1,1 > 1,9
				: 02 mar pn, 2009 4:53 pm
				autor: Sebek
				to gadaj z Haku, on jest na bieżąco 

 zresztą doskonale o tym wiesz
wszystko się uda, bo nie ma inne opcji..
pzdr
 
			 
			
					
				Re: Pug 1,1 > 1,9
				: 02 mar pn, 2009 9:22 pm
				autor: cejot
				A mnie naszła taka myśl... czy masz maskę z garbem 
 
Jeśli dobrze rozumiem to jest to XU9 na gaźniku z XU5. Fabrycznie 205 z silnikiem XU5 na gaźniku miały maskę z garbem. Prawdopodobnie coś trochę wystawało i pod normalną maską się nie mieściło. Czy robiłeś jakieś przymiarki w tym temacie?