Strona 2 z 2
Re: Kierownica
: 18 sie śr, 2010 10:13 am
autor: grzesiek309
Ja miałem w swoim pugu kierę od 405 z usuniętym nadmiarem na nabie. Wyglądało to tak:
Re: Kierownica
: 18 sie śr, 2010 2:04 pm
autor: lukaszzz
hmm a to nie przeszkadza jeżeli ten dzyndzel co wchodzi w kierownice, mam na górze, bo na foto jest na dole

I jak w 405 jest tak jak masz na focie to ten plastik nie bardzo podejdzie zmienić.
I najważniejsze, po czym poznać, że kiera ma wyrobiony wieloklin? Moja ma jeszcze te ząbki ale nie wiem czy nie za krótkie..
Re: Kierownica
: 18 sie śr, 2010 3:56 pm
autor: grzesiek309
Dzyndzel jest po lewej stronie tam gdzie jest przełącznik kierunkowskazów.
Re: Kierownica
: 18 sie śr, 2010 4:59 pm
autor: Jerry78
Kierownica jest od 405, ale ten dzyndzel jest przełożony z seryjnej kierownicy z 309, ponieważ w 405-tce jest inny i nie pasuje (nie odbija kierunek). Ot i cała historia

Re: Kierownica
: 18 sie śr, 2010 5:02 pm
autor: lukaszzz
A ma ktoś może fotę jak wygląda oryginalny bajer od kierunków w 405?
Re: Kierownica
: 18 sie śr, 2010 8:50 pm
autor: zmac
Dzyndzel w 405 jest ok 1cm dłuzszy niz w 205
A tu zestawienie kierownic od 205, 309, 405, oraz porównanie dzyndzli
Uploaded with
ImageShack.us

Re: Kierownica
: 18 sie śr, 2010 11:38 pm
autor: lukaszzz
Bardzo fajnie opisałeś

thx