Strona 2 z 10

Re: 205 GTI 1,6 87r

: 17 wrz pt, 2010 1:02 pm
autor: cejot
PrezesBednarz pisze:Auto było w GD. Nie zdążyłem go kupić. Ktoś z forum wziął go dla samych foteli.
A to cwaniak! :shock:
moralez pisze:Jakby byly speedline'y to juz bysmy dobijali targu :P
Z zaznaczeniem przyjedź i sobie odkręć? :P

Re: 205 GTI 1,6 87r

: 17 wrz pt, 2010 1:09 pm
autor: kubas
cejot pisze:
PrezesBednarz pisze:Auto było w GD. Nie zdążyłem go kupić. Ktoś z forum wziął go dla samych foteli.
A to cwaniak! :shock:
moralez pisze:Jakby byly speedline'y to juz bysmy dobijali targu :P
Z zaznaczeniem przyjedź i sobie odkręć? :P
cejot ty masz podobno 4 speedline 14 na sprzedaż ludzie mówią tak podobno :D

Re: 205 GTI 1,6 87r

: 17 wrz pt, 2010 1:54 pm
autor: RafGentry
Brawo Ziom!
Fajny zakup, GTI phase I - mało ich mamy w klubie...

Szykuj go i niech Ci służy :W

Re: 205 GTI 1,6 87r

: 17 wrz pt, 2010 4:44 pm
autor: moralez
cejot pisze:
moralez pisze:Jakby byly speedline'y to juz bysmy dobijali targu :P
Z zaznaczeniem przyjedź i sobie odkręć? :P
dlugo by kubasa nie trzeba namawiac, jeszcze by walizke z forsa przywiozl :mrgreen:
RafGentry pisze:Brawo Ziom!
Fajny zakup, GTI phase I - mało ich mamy w klubie...

Szykuj go i niech Ci służy :W
Jak niedawno wrzuciles ogloszenie z takim za 5,5 k euro to mocno mnie to zmotywowalo do restaurowania auta. :mrgreen:

Re: 205 GTI 1,6 87r

: 17 wrz pt, 2010 5:37 pm
autor: cejot
kubas pisze:cejot ty masz podobno 4 speedline 14 na sprzedaż ludzie mówią tak podobno :D
widzę, że o mojej "dziupli" co raz więcej się mówi, choć nie do końca precyzyjnie :mrgreen:
nie mam, tylko będę miał i nie 4 speedline, a 2 speedline + 2 smr - przynajmniej taki jest plan

Re: 205 GTI 1,6 87r

: 19 wrz ndz, 2010 11:11 am
autor: moralez
Pare wlasnych fotek auta.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazek

Teraz pare fotek z rozpoczecia prac
ObrazekObrazekObrazek

Re: 205 GTI 1,6 87r

: 19 wrz ndz, 2010 11:34 am
autor: jozek
Pierwszy raz widzę taką tebliczkę. Gdzie była przymocowana? Podłoga w bagażniku wygląda na zdrowiutką a to przeceż gti w cenie roweru!

Re: 205 GTI 1,6 87r

: 19 wrz ndz, 2010 11:37 am
autor: moralez
tabliczka jest tam gdzie normalnie jest lewarek. Tez pierwszy raz taka widze 8) Wydawalo mi sie ze to normalna tabliczka ktora ma kazde gti i cti tylko ze chyba w bagazniku.
Wiecej na ten temat.
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... liczka+gti
Co do podlogi bagaznika to sam jestem w szoku. Zobaczymy co bedzie jak zdejme dywan :roll:

Re: 205 GTI 1,6 87r

: 19 wrz ndz, 2010 3:42 pm
autor: Draxter
Ladny ladny :D Mam prawie identycznego poza fotelami i zdesiem przednim :D

Re: 205 GTI 1,6 87r

: 20 wrz pn, 2010 1:05 pm
autor: Sebek
błotnik ory jak znalazł :)
http://allegro.pl/item1205229273.html

Re: 205 GTI 1,6 87r

: 20 wrz pn, 2010 3:15 pm
autor: kubas
Tu się podklepie tu się przepoleruje i będzie cukierek nówka sztuka :D

Re: 205 GTI 1,6 87r

: 26 wrz ndz, 2010 2:14 pm
autor: moralez
A mialo byc tak pieknie

W sloneczna sobote postanowilem poznac prawde o stanie blacharskim auta.
Zdjecie poszerzen nie przysporzylo wielkich trudnoci.
ObrazekObrazek

Miejscami nie ma blachy, nawet rdzy, takze moze levis sie pocieszy ze moglo byc gorzej :twisted:
Na drugim zdjeciu widac ze i progi wrocily do matki - rudy zelaza

ObrazekObrazekObrazek

Przy okazji znalazlem rowniez ognisko rdzy za lampa, ale tu jeszcze nie jest dramatycznie.
ObrazekObrazek

Narazie wszystkie te miejsca pomalowalem grafitowym hammerite'm, zeby auto dotrwalo do wiosny, bo dopiero wtedy przewiduje jakies prace blacharskie.

Re: 205 GTI 1,6 87r

: 26 wrz ndz, 2010 4:06 pm
autor: don padre
I możesz powiedzieć że masz najbardziej zardzewiałe 205 w klubie może otworzyć ranking NAJ to też forma przestrogi gdzie zajrzeć przy kupnie auta UKOCHANEGO. Pozdrawiam jesteś nr 1 kto następny ,każdego to czeka :W

Re: 205 GTI 1,6 87r

: 26 wrz ndz, 2010 4:32 pm
autor: tomb
Witam,

sprawdź jeszcze:
- budę od strony zbiornika paliwa (po drugiej stronie przerdzewiałych progów na tylnymi błotnikami - niestety wymaga zdjęcia zbiornika),
- okolice tunelu (od spodu) przy mocowaniu linek ręcznego i śrub foteli (wymaga zdjecia tłumika),
- okolice omegówek podłogi biegnących do tyłu od grodzi silnikowej (od spodu),
- okolice tylnego pasa, łączenie błotnika z konstrukcją budy (zakryte tylnym zderzakiem, pod warstwą oryginalnego elastycznego wygłuszenia),
- okolice otworów technologicznych w podłodze (okrągłych) od nogami tylnych pasażerów (to najlepiej sprawdzać od wewnatrz pod wykładziną - oryginalne wygłuszenie spodu dobrze trzyma...ale jak sie nacśnie to ugina sie wraz z "blachą" - lub z tym co po niej pozostało)
- połączenie okularów reflektorów przednich z blachą nadkola oraz stan dolnych cześci samych okularów.

To chyba tyle....

Re: 205 GTI 1,6 87r

: 26 wrz ndz, 2010 6:50 pm
autor: grzesiek309
Patrząc na to strach pomyśleć co się dzieje pod spodem :shock: