Strona 2 z 2
					
				Re: SIlnik TU3M (KDY/KDZ) Błędy.. pomocy!;/
				: 17 lis śr, 2010 11:15 pm
				autor: cyborg
				Ja juz sie uporalem z tym, spedzilem dwa wieczory z miernikiem i kluczami w lapach i wyregulowalem krokowiec oraz TPS i wszystko wrocilo do normy. Mam fajne materialy na ten temat jak chcesz, pisz na PW jak cos
			 
			
					
				Re: SIlnik TU3M (KDY/KDZ) Błędy.. pomocy!;/
				: 14 lut pn, 2011 11:58 pm
				autor: mateon
				Sprawdziłem  błędy i wyskoczyły następujące
41 
53 Napięcie akumulatora za wysokie lub za niskie. 
31 Regulacja składu mieszanki poza zakresem - mieszanka za uboga
Błąd pierwszy i drugi chyba moge olać bo podobno "czasami się zdarzają"
W jak sposób wyregulować mieszankę?
			 
			
					
				Re: SIlnik TU3M (KDY/KDZ) Błędy.. pomocy!;/
				: 15 lut wt, 2011 11:45 pm
				autor: morpheusss
				Wtryskowe układy zasilania silnika w paliwo mają to do siebie, że nie da się wyregulować (zewnętrznie) składu mieszanki, tym się zajmuje komputer. Jak interpretować błąd? Albo masz padniętą lambdę i pokazuje ubogą mieszankę, albo faktycznie jest ona zbyt uboga. Wtedy sprawdź ciśnienie paliwa (pompa albo zapchany filtr) lub wtrysk (podmień na chwilę 

 )
Coś pominąłem ? 

 
			 
			
					
				Re: SIlnik TU3M (KDY/KDZ) Błędy.. pomocy!;/
				: 18 mar pt, 2011 8:37 pm
				autor: rocky
				też wałkuję ten temat tylko z taką dziwotą że komputer mi nie wykrywa zbyt bogatej/ubigiej mieszanki lecz z tłumika na odcince wylatuje benzyna wręcz a po odpaleniu czuć niedopaloną mieszankę i gigantyczne spalanie; wg książki sam naprawiam jest możliwość ustawienia mieszanki. Jutro to w look'u sprawdzę