Strona 2 z 2

Re: Peugeot 405 Mi 16 LE MANS

: 29 wrz śr, 2010 10:04 pm
autor: -BARON-
zebys sie do letniego uwinoł. Coby było co podziwiac. :Y

Re: Peugeot 405 Mi 16 LE MANS

: 29 wrz śr, 2010 11:08 pm
autor: DelighT
Pozazdrościć... Pierwszy raz w życiu oglądam fotki takiego cuda ;]] Pozdrawiam życząc Powodzenia w "odświeżaniu" auta ;]

Re: Peugeot 405 Mi 16 LE MANS

: 30 wrz czw, 2010 1:12 pm
autor: Lord Devil
Wyglada swietnie jak T16 i kolor bardzo mi sie podoba. Powodzenia

Re: Peugeot 405 Mi 16 LE MANS

: 30 wrz czw, 2010 1:23 pm
autor: RafGentry

Re: Peugeot 405 Mi 16 LE MANS

: 30 wrz czw, 2010 2:04 pm
autor: grzesiek309
Niewątpliwie jedna z najciekawszych wersji 405. Gratuluję zacnego autka :W
OT: nie wiem czy mi się wydaje ale w obu ogłoszeniach jest to samo foto wnętrza 8)7

Re: Peugeot 405 Mi 16 LE MANS

: 30 wrz czw, 2010 2:56 pm
autor: Młody
Moglem go wziąść z ory felgami, ale tutaj nie miałyby one i tak wartosci to raz, a dwa i tak nie myślałem by je zostawić bo wiedzialem że będą zakłądane BREMBO z 607 a tam min 16 wchodzi...
Dziękuje za opinie, zreszta ceny zacne ich jak widać...

Re: Peugeot 405 Mi 16 LE MANS

: 30 wrz czw, 2010 8:28 pm
autor: daro
Widziałem na żywo Le Mansa,bardzo ładny w środku,troche lakier do poprawki,ale kolor konkretny _O_ .Powodzenia.(pomału biorę się za Twoje byłe mi16 mam już kolektor z xsary vts i przepustnice z v6).

Re: Peugeot 405 Mi 16 LE MANS

: 16 wrz pt, 2011 4:41 pm
autor: Młody
Troche mnie tu nie było, a jakieś tam prace ruszyły. Przyszło troche gotówki to zająłem się trochu stroną mechaniczną...
W związku z tym że po nie udanych naprawach oraz diagnozach, została wymieniona stara (dobra) skrzynia na drugą, do tego doszło całe nowe sprzęgło valeo, no jak juz było na wierzchu to dlaczego nie? Ale naprawa skrzyni jak pisałem była nieuzasadniona koniec końców okazała się rozwalona piasta, która zachowywała się wbrew prawom fizyki...Uszczelniona została przy tym półoś.
Kolejnym ciosem było brak możliwości założenia zacisków z 607 ;( Ale te sprzedam i szukam z 406. Po drodze został wymieniony cały rozrząd jak na obrazku, przy okazji nowy płyn chłodniczy...Z racji tego ze założone zostały zastepcze piasty, to nastepna wizyta będzie z założeniem piast nowymi łożyskami, jak również wymiana uszczelki pod pokrywe bo ma mały wyciek, jak również dokręcimy lekko głowice, bo tez widac lekko jak się sączy...
Problem dalej tkwi w ACAVie który do 3500 obr nie specjalnie daje rade... Coś jak widać się działo, gdyż auto jest przygotowywane czasowo, i służy na niedzielne wypady, gdyż na co dzień jest slużbowe 1,4tdi w marce skoda :) Z racji tego że jak lans to lans, na zime zakupiłem 17'' koła z 307, ale będą przemalowane w ciemny chrom, gdyż 16 mi uciekała gdzieś na aucie...
Obrazek

tak to ma wyglądać w zime
Obrazek Obrazek
Nie ukrywam że robie auto na ideał, i raczej z myślą odsprzedaży za kilka lat...

Może uda mi się tutaj otrzymać pomoc w odpowiedzi...Nie wiem jak sobie poradzić z problemem, jako że jest to wersja 1 z 1000szt, a wszystkie były opisane numerami, a moje numery gdzieś zniknęły, chciałbym się np dowiedzieć po VINie jaki numer ma mój egzemplarz...Może ktos umie się do tego odnieść?