Troche mnie tu nie było, a jakieś tam prace ruszyły. Przyszło troche gotówki to zająłem się trochu stroną mechaniczną...
W związku z tym że po nie udanych naprawach oraz diagnozach, została wymieniona stara (dobra) skrzynia na drugą, do tego doszło całe nowe sprzęgło valeo, no jak juz było na wierzchu to dlaczego nie? Ale naprawa skrzyni jak pisałem była nieuzasadniona koniec końców okazała się rozwalona piasta, która zachowywała się wbrew prawom fizyki...Uszczelniona została przy tym półoś.
Kolejnym ciosem było brak możliwości założenia zacisków z 607 ;( Ale te sprzedam i szukam z 406. Po drodze został wymieniony cały rozrząd jak na obrazku, przy okazji nowy płyn chłodniczy...Z racji tego ze założone zostały zastepcze piasty, to nastepna wizyta będzie z założeniem piast nowymi łożyskami, jak również wymiana uszczelki pod pokrywe bo ma mały wyciek, jak również dokręcimy lekko głowice, bo tez widac lekko jak się sączy...
Problem dalej tkwi w ACAVie który do 3500 obr nie specjalnie daje rade... Coś jak widać się działo, gdyż auto jest przygotowywane czasowo, i służy na niedzielne wypady, gdyż na co dzień jest slużbowe 1,4tdi w marce skoda

Z racji tego że jak lans to lans, na zime zakupiłem 17'' koła z 307, ale będą przemalowane w ciemny chrom, gdyż 16 mi uciekała gdzieś na aucie...
tak to ma wyglądać w zime
Nie ukrywam że robie auto na ideał, i raczej z myślą odsprzedaży za kilka lat...
Może uda mi się tutaj otrzymać pomoc w odpowiedzi...Nie wiem jak sobie poradzić z problemem, jako że jest to wersja 1 z 1000szt, a wszystkie były opisane numerami, a moje numery gdzieś zniknęły, chciałbym się np dowiedzieć po VINie jaki numer ma mój egzemplarz...Może ktos umie się do tego odnieść?