Strona 2 z 2
Re: ECUMASTER + Mi16 & D6C vs DFW - kilka pytań
: 06 lut ndz, 2011 2:04 am
autor: moralez
morpheusss pisze:
z kolei wszystkie komputery w dzisiejszych autach dawkują paliwo optymalnie pod kątem ekonomii i ekologii. tfu!

fabryczne komputery moze i tak, ale istnieja komputery na ktorych mape mozesz sobie sam ustawic.
Re: ECUMASTER + Mi16 & D6C vs DFW - kilka pytań
: 06 lut ndz, 2011 2:32 am
autor: mateon
Użytkownik Jasie1 miał w Gti 4 gazniki i z tego co słyszałem to dawały rade
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Peugeot/205/45869
Re: ECUMASTER + Mi16 & D6C vs DFW - kilka pytań
: 09 lut śr, 2011 10:09 am
autor: levis
ok, skoro już jesteśmy na etapie gaźników...
W Mi16 DFW zapłon jest stały - wszystkie więc czujniki odpowiadają jedynie za wtrysk paliwa.
Po zmianie na gaźniki, mimo błędów ECU powinno to jechać.
Jakie są popularne konwersje na gaźniki motocyklowe ? Ktoś może ma jakiś artykuł, gdzie napisane by było od jakiego moto gaźniki, jakie dysze, jak mniej więcej piloty...
Byłbym wdzięczny za wszystkie sugestie

Re: ECUMASTER + Mi16 & D6C vs DFW - kilka pytań
: 09 lut śr, 2011 11:53 am
autor: moralez
Przy stosowaniu gaznikow w mi16 pare razy widzialem klasyczny aparat zaplonowy zamontowany zamiast kopulki. Wtedy w ogole wywalasz komputer i wiazke.
Re: ECUMASTER + Mi16 & D6C vs DFW - kilka pytań
: 09 lut śr, 2011 1:17 pm
autor: Florek2b
Ja osobiście chciałem zamontować gaźniki z Suzuki w XU9 ale z przerosło to moje możliwości, a nie znalazłem nikogo kto chiał by się tym zająć (mimo szczerych chęci Levisowi też się nie udało) wiec temat odpuściłem, mino że mam już gotowe kolektory.
Według mnie temat gaźników z motoru to sprawa dla kogoś kto siedzi mocno w mototrach i samochodach zarazem, dlatego jednak stawiał bym na Webery i ich odpowiedniki, albo właśnie ECUMASTERA (i właśnie jak będzie mnie na to stać to na to będę stawiał) a narazie u mnie zagości Jetronic
mój temat jak by ktoś chciał zobaczyć>>
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=33&t=15493
Re: ECUMASTER + Mi16 & D6C vs DFW - kilka pytań
: 09 lut śr, 2011 1:32 pm
autor: levis
jakbyś miał jakieś sprawne zasilanie aku, booster lub coś podobnego , to może by coś z tego było :PP
Re: ECUMASTER + Mi16 & D6C vs DFW - kilka pytań
: 09 lut śr, 2011 1:42 pm
autor: Lord Devil
Nie zgodze sie z tym, ze gaznik lepszy. Po to jest mozliwosc wystrojenia, ze da sie zrobic tak jak ma byc jak sport to sport. Nie wiem jakie sa mozliwosci fabrycznego sterownika, zawsze pozostaje porzadny stand alone na ktorym mozna zrobic wsio, lacznie lacznie z lunch control

Re: ECUMASTER + Mi16 & D6C vs DFW - kilka pytań
: 09 lut śr, 2011 2:12 pm
autor: levis
Lord, owszem, ale co innego jak się ma sterowanie zapłonem z kompa a co innego na sztywno.
W przypadku ECUmastera, można "oszukać" tylko wtrysk, ale zapłonu już nie... przynajmniej w Mi16, w S16 były chyba wersje z elektronicznym zapłonem...
Re: ECUMASTER + Mi16 & D6C vs DFW - kilka pytań
: 09 lut śr, 2011 2:16 pm
autor: Florek2b
levis pisze:jakbyś miał jakieś sprawne zasilanie aku, booster lub coś podobnego , to może by coś z tego było :PP
Potem już sam kopinowałem na starterze ale bez zmiany dysz itd. nic z tego nie będzie a ja sie na tym poprostu nie znam na tyle żeby

ale może kiedyś jak znowu mi coś odwali to będe kompinował

Re: ECUMASTER + Mi16 & D6C vs DFW - kilka pytań
: 09 lut śr, 2011 2:34 pm
autor: levis
wg mnie po prostu problem jest z zalewaniem

bo gaźniki są w innym położeniu i pływaki może nie domykają paliwka

Re: ECUMASTER + Mi16 & D6C vs DFW - kilka pytań
: 09 lut śr, 2011 2:56 pm
autor: Florek2b
to jak masz jakieś pomysły to napisz w moim temacie zawsze mozna jeszcze raz spróbować to nie dużo roboty

Re: ECUMASTER + Mi16 & D6C vs DFW - kilka pytań
: 09 lut śr, 2011 3:25 pm
autor: Para
Mam do sprzedania, management komp stand alone do Mi16 jakby ktoś był zainteresowany.