Strona 2 z 7
Re: Peugeot 205 TD
: 27 paź śr, 2010 11:49 am
autor: a2legro
Jak dla mnie są Tylko dwa sensowne rozwiązania
1.Najlepszym rozwiązaniem są zaciski z 1.9 GTI plus tarcze ,ale nie wiem czy się mieszczą w 14".
2.Zaciski z 306 S16 plus tarcza 283mm ,ale to na pewno się nie mieści w 14"
Jak co mam na handel felgi z 1.9 GTI

Re: Peugeot 205 TD
: 27 paź śr, 2010 11:53 am
autor: moralez
zaciski z gti beda obcierac o 14 z 1,6. Wystarczy delikatnie podszlifowac zacisk i problem znika.
Co do tych wibracji to moze zaloz kola z auta w ktorym nie ma takich wibracji. ALbo odwrotnie zaloz swoje kola w innym samochodzie w ktorym nie ma tego problemu.
Niestety czasem sprzet ktorym wywaza sie kola pozostawia wiele do zyczenia.
Re: Peugeot 205 TD
: 27 paź śr, 2010 12:02 pm
autor: a2legro
Dokładnie rożnie to bywa. Wiem po swoim przykładzie. Wystarczyło zmienić tylko zakład i już mogłem się cieszyć aksamitna jazda powyżej 110km/h
Re: Peugeot 205 TD
: 27 paź śr, 2010 2:05 pm
autor: kcysiek
Pomyślę nad felgami 15" ale jeszcze nie teraz ;]
Może faktycznie założę z 1,9GTI a delikatnym szlifem.
Stałem przy maszynie do wywarzania, wyglądała na nówkę, no ale może faktycznie macie rację, że to przez złe wywarzenie...
Dziękuje za rady

Re: Peugeot 205 TD
: 27 paź śr, 2010 3:17 pm
autor: grzesiek309
Nówka nie znaczy dobra

Poza tym wyważać koła też trzeba umieć.
Re: Peugeot 205 TD
: 27 paź śr, 2010 4:33 pm
autor: DJPreZes
Miałem zaciski z 1.9 GTI i fele z 1.6 GTI i nic mi nie obcierało i nic nie szlifowałem...
Re: Peugeot 205 TD
: 27 paź śr, 2010 11:30 pm
autor: bananowiec
Jest tak jak pisze DJPreZes zaciski z 1,9 GTI i felgi z 1,6 GTI pasują bez problemu jest nawet dość miejsca pomiędzy zaciskiem i felgą.Sprawdzone w mojej 205. Także zakładaj zaciski z 1,9.
A tak BTW, zawsze chciałem takiego DTurbo

Re: Peugeot 205 TD
: 27 paź śr, 2010 11:36 pm
autor: moralez
DJPreZes pisze:Miałem zaciski z 1.9 GTI i fele z 1.6 GTI i nic mi nie obcierało i nic nie szlifowałem...
miales speedline'y czy smr ?
Re: Peugeot 205 TD
: 28 paź czw, 2010 1:24 am
autor: bananowiec
Ja mam Speedline'y.
Re: Peugeot 205 TD
: 28 paź czw, 2010 1:28 am
autor: moralez
Czyli zgadza sie. problem jest gdy ma sie SMR

Re: Peugeot 205 TD
: 29 paź pt, 2010 9:38 am
autor: DJPreZes
Też miałem Speedline'y ;] Teraz mam 14" ATS i też nie trze.
Re: Peugeot 205 TD
: 29 paź pt, 2010 7:17 pm
autor: kcysiek
To już wiem, też mam SL więc nie powinno być problemów
Wie ktoś może, czy da się przerobić podświetlenie zegarów z "od góry" na "od tyłu"? :)Bo nie podoba mi się takie rozwiązanie. Już i tak wrzuciłem listwę diod zamiast oryginalnego podświetlenia, razem z potencjometrem, ale i tak jest nie do końca po mojej myśli ;]
Re: Peugeot 205 TD
: 29 paź pt, 2010 7:47 pm
autor: moralez
owszem, tylko trzeba zalozyc zegary z gti i tylko obrotomierz musialbys przelozyc z tych co masz i skale przerobic.

Ewentualnie zegary z BX mozna zalozyc(obrotomierz od diesla i podwietlenie od spodu) tylko niestety dizajn juz nie ten.
Re: Peugeot 205 TD
: 29 paź pt, 2010 9:32 pm
autor: dzikson
moralez pisze:Czyli zgadza sie. problem jest gdy ma sie SMR

Też tak myślałem, dopóki przy zaciskach Girlinga z 1.9 i zwrotnicy z TU3M nie założyłem kompletu 14" Speedline (tak, na pewno Speedline, nie SMR).
Jarzmo zacisku szybko odznaczyło ślad wewnątrz felgi. Po lekkim szlifie zaczęły pasować.
Niech to będzie wyjątek, który burzy regułę

Re: Peugeot 205 TD
: 30 paź sob, 2010 1:52 am
autor: a2legro
moralez pisze:owszem, tylko trzeba zalozyc zegary z gti i tylko obrotomierz musialbys przelozyc z tych co masz i skale przerobic.

Ewentualnie zegary z BX mozna zalozyc(obrotomierz od diesla i podwietlenie od spodu) tylko niestety dizajn juz nie ten.
Mam licznik z BX TurboDiesel, więc obrotomierze będzie dobrze wyskalowany.
"dizajn" kwestia gustu