Strona 2 z 2
Re: Problem z odpalaniem.
: 02 gru czw, 2010 11:06 am
autor: Marin205
borek_wpr pisze:Gaźnik jest podgrzewany więc ciecz chłodząca po osiąnięciu 20st.C spowoduje że membrana jest już elastyczna.
dlatego też trzeba skontrolować termostat - przynajmniej w mojej skodzie felicji taka była przyczyna dla takich objawów (z lpg oczywiście)
Re: Problem z odpalaniem.
: 02 gru czw, 2010 3:46 pm
autor: vectra2
na razie jest ok. odpalił bez większego trudu (oczywiście na pb) ptzy -12 stopni. dziekuje za pomoc i rady. na razie będe kontrolował i zdam relacje kiedy odpalił a kiedy nie doprowadzając akumulator do rozładowania bo takie opisywanie z dnia na dzień do niczego nie prowadzi. napisze jak problem pojawi się kolejny raz. w sumie jak dzisiaj złapał to analogicznie na pb nie powinno być problemu jutro i dalej ale zobaczymy. jak coś to się odezwę

Re: Problem z odpalaniem.
: 02 gru czw, 2010 9:50 pm
autor: borek_wpr
W naszych Peugeotach podgrzew gaźników brany jest z pierwszego obiegu cieczy chłodzącej. Tak więc ciecz podgrzana z silnika płynie do nagrzewnicy i gaźnika zarówno w lecie jak i zimą i wraca do silnika. Oczywiście za sprawą pompy . Termostat otwiera drugi obieg-równoległy ale jak się zatnie i nie zamknie obiegu mimo spadku temperatury, to faktycznie nagrzewanie cieczy trwa bardzo długo i po zbyt wczesnym przełączeniu na LPG można zamrozić instalację.