Strona 2 z 2
: 03 lut sob, 2007 4:00 pm
autor: fan205
Sama 306'tka mnie nie interesuje ... poczytalem troche na forum i tak jakos przyszlo mi do glowy to co czesci klubowiczow .... czyli klasyczny, wzorowy, jungtimer'owy wyglad 205 oraz jakies (s16, gti-6, vts lub vulcano) 2.0 16v pod maska ... ze wzgledu na fakt, ze nie tylko o rozpedzanie chodzi ale takze o zatrzymanie auta pomyslalem aby znalezc walnieta fure i zabrac z niej co potrzeba i przelozyc do 205'tki (silnik, skrzynia, wiazka, ecu oraz chamulce) ... no i jak zwykle nie ma rozy bez kolcy ... gti-6 oraz vts sa drogie ... s16 sa bardziej dostepne wiec i tansze ... zastanawia mnie zx vulcano, gdyz jest duzo tanszy ale nie wiem czy byly z silnikami rs oraz z 6 biegowa skrzynia i do tego pozostaje kwestia chamulcow - czy sa tak skuteczne jak s16/gti-6? dalej kwestia bylaby wstawienia walkow gt, zmiany chipu i glowicy oraz nowy wydech, zapewne kaltka i zawias ... no i po wszystkim

brzmi niezle gorzej z wykonaniem, gdyz nie jestem zawodowym mechanikiem ani jak czesc bardziej udzielajacych sie klubowiczow mgr inSZ. mechaniki

napewno jeszcze do tego jest kwestia kasy ... ciekawe czy ktos zrobil kosztory takiej przygody ? :> jezeli ktos ma jakies sugestie dla totalnego lamera, ktory chcialbym sie za to zabrac bede wdzieczny (tj. od czego zaczac, na co nalezy zwracac uwage itp. itd.) tak wiec z gory dzieki

: 03 lut sob, 2007 10:35 pm
autor: woocash
boszsz... ten Twój sen zrealizowało już... no przynajmniej kilku klubowiczów, można by rzec, że to uwieńczenie przygody z 205
na początek może junior 1.0, co by potem nie było problemów z okiełznaniem potwora, a jak chcesz info, to szukaj postów (znajdziesz duuużo) z frazą "MI16"
: 04 lut ndz, 2007 12:51 pm
autor: fan205
wiekszosc tych postow juz przeczytalem

i jak napisalem ze nie chce odkrywac ameryki tylko odp. na kilka pytan na ktore nie znalazlem odpowiedzi ... np. ktora z wymienionych jednostek wspasowuje sie najlepiej znalalem silnik z wiazka i ecu od s16 (2.0 16v) ale za podobne pieniadze mozna kupic 405 mi16 (1.9 16v) w calosci i zabrac co potrzeba ... silnik lzejszy wiec chyba bardziej sluszny ... kolejne pytanie to ktory z motorow latwiej poddaje sie tuningowi ... klubowicze opisuja swoje swop'y ale moze ktos podjal sie tematu najkorzystniejszej jednostki do 205 ?
: 04 lut ndz, 2007 1:07 pm
autor: mi
1. swap, nie swop
2. wszystko już było - poszukaj...
: 04 lut ndz, 2007 2:36 pm
autor: fan205
mimo wszystko dzieki
ad.1 moj blad
ad.2 dosyc pomocna rada
: 04 lut ndz, 2007 3:07 pm
autor: mi
fan205 pisze:ad.2 dosyc pomocna rada
sie wie, kumple mówią na mnie wujek dobra rada, laski po prostu wzdychają rozpalone na mój widok (dobrze mówię, Minta?)

: 04 lut ndz, 2007 4:14 pm
autor: fan205
ale dajesz rade z ostudzeniem tych rozpalonych lasek niczym kolektor wydechowy ?? :>
: 04 lut ndz, 2007 4:35 pm
autor: minta
: 04 lut ndz, 2007 4:48 pm
autor: mi
z Rubikiem to tylko takie platoniczne uczucie, nie czuj się zagrożona
