Strona 2 z 2

: 03 lut sob, 2007 4:00 pm
autor: fan205
Sama 306'tka mnie nie interesuje ... poczytalem troche na forum i tak jakos przyszlo mi do glowy to co czesci klubowiczow .... czyli klasyczny, wzorowy, jungtimer'owy wyglad 205 oraz jakies (s16, gti-6, vts lub vulcano) 2.0 16v pod maska ... ze wzgledu na fakt, ze nie tylko o rozpedzanie chodzi ale takze o zatrzymanie auta pomyslalem aby znalezc walnieta fure i zabrac z niej co potrzeba i przelozyc do 205'tki (silnik, skrzynia, wiazka, ecu oraz chamulce) ... no i jak zwykle nie ma rozy bez kolcy ... gti-6 oraz vts sa drogie ... s16 sa bardziej dostepne wiec i tansze ... zastanawia mnie zx vulcano, gdyz jest duzo tanszy ale nie wiem czy byly z silnikami rs oraz z 6 biegowa skrzynia i do tego pozostaje kwestia chamulcow - czy sa tak skuteczne jak s16/gti-6? dalej kwestia bylaby wstawienia walkow gt, zmiany chipu i glowicy oraz nowy wydech, zapewne kaltka i zawias ... no i po wszystkim ;) brzmi niezle gorzej z wykonaniem, gdyz nie jestem zawodowym mechanikiem ani jak czesc bardziej udzielajacych sie klubowiczow mgr inSZ. mechaniki 8) napewno jeszcze do tego jest kwestia kasy ... ciekawe czy ktos zrobil kosztory takiej przygody ? :> jezeli ktos ma jakies sugestie dla totalnego lamera, ktory chcialbym sie za to zabrac bede wdzieczny (tj. od czego zaczac, na co nalezy zwracac uwage itp. itd.) tak wiec z gory dzieki :)

: 03 lut sob, 2007 10:35 pm
autor: woocash
boszsz... ten Twój sen zrealizowało już... no przynajmniej kilku klubowiczów, można by rzec, że to uwieńczenie przygody z 205 ;)

na początek może junior 1.0, co by potem nie było problemów z okiełznaniem potwora, a jak chcesz info, to szukaj postów (znajdziesz duuużo) z frazą "MI16"

: 04 lut ndz, 2007 12:51 pm
autor: fan205
wiekszosc tych postow juz przeczytalem :) i jak napisalem ze nie chce odkrywac ameryki tylko odp. na kilka pytan na ktore nie znalazlem odpowiedzi ... np. ktora z wymienionych jednostek wspasowuje sie najlepiej znalalem silnik z wiazka i ecu od s16 (2.0 16v) ale za podobne pieniadze mozna kupic 405 mi16 (1.9 16v) w calosci i zabrac co potrzeba ... silnik lzejszy wiec chyba bardziej sluszny ... kolejne pytanie to ktory z motorow latwiej poddaje sie tuningowi ... klubowicze opisuja swoje swop'y ale moze ktos podjal sie tematu najkorzystniejszej jednostki do 205 ?

: 04 lut ndz, 2007 1:07 pm
autor: mi
1. swap, nie swop
2. wszystko już było - poszukaj...

: 04 lut ndz, 2007 2:36 pm
autor: fan205
mimo wszystko dzieki

ad.1 moj blad
ad.2 dosyc pomocna rada

: 04 lut ndz, 2007 3:07 pm
autor: mi
fan205 pisze:ad.2 dosyc pomocna rada
sie wie, kumple mówią na mnie wujek dobra rada, laski po prostu wzdychają rozpalone na mój widok (dobrze mówię, Minta?) :P :D :P

: 04 lut ndz, 2007 4:14 pm
autor: fan205
ale dajesz rade z ostudzeniem tych rozpalonych lasek niczym kolektor wydechowy ?? :>

: 04 lut ndz, 2007 4:35 pm
autor: minta
mi pisze:
fan205 pisze:ad.2 dosyc pomocna rada
sie wie, kumple mówią na mnie wujek dobra rada, laski po prostu wzdychają rozpalone na mój widok (dobrze mówię, Minta?) :P :D :P

Dobrze mówisz Mi. Ja tu rozpaliłam się do granic, a Ty zdradzasz mnie z Rubikiem ?? Normalnie strzelam focha :lol: :lol: :lol:

: 04 lut ndz, 2007 4:48 pm
autor: mi
z Rubikiem to tylko takie platoniczne uczucie, nie czuj się zagrożona :)