Strona 2 z 3
					
				Re: 205 TURBO
				: 09 mar śr, 2011 11:52 pm
				autor: Para
				Chyba właśnie na tym to polega 

 Zastanawiałem się czy można to sobie zrobić samemu. Dzięki
 
			 
			
					
				Re: 205 TURBO
				: 09 mar śr, 2011 11:58 pm
				autor: hubas_busko
				Zciągasz zabezpieczenie wyciągasz tłoczek i masz dwa simeringi i to wszystko a w sklepie jest dostępny zestaw naprawczy tak że napewno kazdy da rade
			 
			
					
				Re: 205 TURBO
				: 15 mar wt, 2011 11:00 am
				autor: Marin205
				wygląda sympatycznie, czekam na filmik
			 
			
					
				Re: 205 Turbo
				: 01 gru czw, 2011 9:28 pm
				autor: hubas_busko
				Witam wrzucam link jak auto jeździ na 0.65 bara na 5 biegu 
http://www.youtube.com/watch?v=UENYNBSDr9U 
			 
			
					
				Re: 205 Turbo
				: 01 gru czw, 2011 10:29 pm
				autor: TymczaS
				bardzo zacny projekt, sam bałem się uturbiac silnika i przesżło mi przez głowę wsadzenie kompresora ale nie wiem jak by to wyglądało w rzeczywistości, gdzie potem trzeba dostrajać wtrysk itp itd 

 możesz napisać coś wiecej o samej procedurze montowania turbiny? co trzeba wywalić, co zastąpić, co dołozyć itp 

 interesuje mnie to 

 Podziwiam  

 
			 
			
					
				Re: 205 Turbo
				: 01 gru czw, 2011 11:00 pm
				autor: hubas_busko
				Powiem tak pierwsze co trzeba zrobić to odprężyc silnik 
- Ja zrobiłem to w sposób taki że założyłem dwie uszczelki pod głowice i pomiędzy uszczelki dałem cienką blache w kształcie uszczelki którą sam zrobiłem. Silnik mamy odprężony. Pierwszy problem to po złożeniu głowicy nie pasuje nam łapa silnika na wszystkie śruby a są 3 ja złapałem na dwie w tym jedną musiałem rozwiercić. ( nie pasują otwory bo uszczelki są grubsze i głowica się automatycznie podnosi do góry )
			 
			
					
				Re: 205 Turbo
				: 01 gru czw, 2011 11:08 pm
				autor: hubas_busko
				Drugą rzeczą jaką zrobiłem to sprzęgło wysłałem nowe oryginalne do firmy i zrobili mi z węglików spiekanych i wzmocnili docisk. Ja zapłaciłem wtedy za komplet 1150zł
Kolejna to pompa paliwa trzeba zmienić na dużo wydajniejszą ja kupiłem od mustanga koszt 400zł
Bardzo nie wiem co mam pisać bo jest tysiąc rzeczy które trzeba przerobic np. filtr paliwa przeniesć ze sciany grodziowej gdzieś indziej bo przy turbinie to troche gorąco, aku przeniosłem do bagażnika itp itd
			 
			
					
				Re: 205 Turbo
				: 01 gru czw, 2011 11:39 pm
				autor: rallye
				a pasek rozrządu Ci pasował??
			 
			
					
				Re: 205 Turbo
				: 01 gru czw, 2011 11:51 pm
				autor: hubas_busko
				Tak aż takiej różnicy to nie ma a na pasku to masz regulacje napinaczem
			 
			
					
				Re: 205 Turbo
				: 04 gru ndz, 2011 10:35 am
				autor: janczi
				hubercik kiedy bedzie buda gotowa : >
			 
			
					
				Re: 205 Turbo
				: 04 gru ndz, 2011 12:01 pm
				autor: hubas_busko
				Witam a co z silnikiem? złożony już? po 10 grudnia wprowadzam na garaż tylko brat miał przywieźć jeszcze głowice do piaskowania i malowania
			 
			
					
				Re: 205 Turbo
				: 04 gru ndz, 2011 1:29 pm
				autor: janczi
				Biore silnik jutro do lenartowicza zaprowadzam i mysle ze ten na 10tego bedzie zrobiony, podrzuce
 Ci glowice jakos w tyg
			 
			
					
				Re: 205 Turbo
				: 04 gru ndz, 2011 2:11 pm
				autor: hubas_busko
				Oki mi to zejdzie góra 3 dni przy komorze
			 
			
					
				Re: 205 Turbo
				: 04 gru ndz, 2011 7:21 pm
				autor: stef
				hubas_busko pisze:Ja zrobiłem to w sposób taki że założyłem dwie uszczelki pod głowice i pomiędzy uszczelki dałem cienką blache w kształcie uszczelki którą sam zrobiłem.
Ryzykowna sprawa moim zdaniem, ja raczej wybralbym najgrubsza mozliwa uszczelke + splanowanie tloków. Wiadomo, ze najlepsza sprawa to grubsza uszczelka pod zamowienie czy tez po prostu tloki odprezajace. Jezeli nie pasuje Ci lapa to rowniez martwilbym sie o to, ze same sruby glowicy tez juz nie trzymaja tak jak powinny. Ciekawe jak wyglada jeszcze sprawa przestawienia samego rozrzadu jezeli glowica poszla o tyle do gory 
Tak czy inaczej powodzenia ...
 
			 
			
					
				Re: 205 Turbo
				: 05 gru pn, 2011 12:07 am
				autor: hubas_busko
				Z tym co napisałes to zgadzm sie w 100% tylko ze kute tłoki troche kosztuja, planujac tloki tez je osłabiasz a głowica podniosła sie tyle co dwie uszczelki a nie jedna. Blacha pomiedzy nimi ma o,4 grubosci jak dobrze pamietam i o tyle mniej sróby sie wkrecaja w głowice. POZDRAWIAM