Strona 2 z 3
					
				Re: amorki z 306
				: 22 gru czw, 2011 2:21 pm
				autor: grzesiek309
				Mam zamiar zakupić nowe amortyzatory na tył. I nie wiem co wybrać KYB dedykowane do 306 po niecałe 200PLN czy ory z ASO do 306 GTi-6 po ok 250. Co doradzicie?
			 
			
					
				Re: amorki z 306
				: 31 gru sob, 2011 3:17 am
				autor: Gruszka
				z xsary kombi są sztywniejsze! Polecam:)
			 
			
					
				Re: amorki z 306
				: 31 gru sob, 2011 3:05 pm
				autor: Para
				Ja jezdze na tych z 306 GTI6 i jak dla mnie sprawuja sie wysmienicie. Kayaby sa chyba z regulacja wiec to by byl plus.
			 
			
					
				Re: amorki z 306
				: 31 gru sob, 2011 3:28 pm
				autor: grzesiek309
				Tylko AGX mają regulację, te zwykłe już nie 

 Wybiorę chyba te z GTi6. Marzyły mi się AXG lub GAZy ale budżet za mały 

 
			 
			
					
				Re: amorki z 306
				: 13 maja pn, 2013 10:54 pm
				autor: Martinoo
				Gruszka pisze:z xsary kombi są sztywniejsze! Polecam:)
z xsary kombi  mówisz?
Ale obojetnie jaka wersja silnikowa?
Mam problem w moim bo dziś kumpla wiozłem na tylnym siedzeniu i na wybojach już ostro tarł o bude zwłaszcza że koła wychodza poza obrys
 
			 
			
					
				Re: amorki z 306
				: 13 mar czw, 2014 7:40 pm
				autor: PIT_R
				Może troche odgrzeje kotleta. Czy amor przedni z 306 lub z 206 podejdzie po seryjna sprezyne od CTi ? Wiem ze pasuja jako tako amortyzatory, ale bardziej zastanawia mnie jak to bedzie z twardoscia i dlugoscia skoku amora. 
Sprezyna od 205 jest krotsza od tej do 306. 
Do groblikowego CTi chcemy zamontowac zawieszenie z GTi, ale jest problem z amorami do GTi, bo sa dosc drogie, a szykamy jakiegos tanszego wyjscia z sytuacji.
			 
			
					
				Re: amorki z 306
				: 13 mar czw, 2014 9:11 pm
				autor: pawel
				Amorki z 206/306 mają wyżej przyspawany talerz pod sprężyne Cti bedzie wyżej siedzieć
			 
			
					
				Re: amorki z 306
				: 14 mar pt, 2014 1:13 am
				autor: HideoOSW
				Jak sie poszuka to da rade znaleźć DeCarbony performance pod brandem Delphi do 205 GTI.
Na foto wersja Performance nr. katalogowy DE K03574213 na grubej ladze czyli to samo co Bilstein B6. (szukam namiarów na takie w dobrej cenie.)
DeCarbony były montowane na pierwszy montaż w mocnych autach typu Clio Wiliams może 205 GTI także.
http://www.ebay.pl/itm/4-AMORTISSEURS-D ... 7fa&_uhb=1
Tutaj na aukcji za 630zł komplet na całe auto, ale to są DeCarbony komfort na cienkiej ladze, gazowe dwururowe więc chyba to samo co Monroe i zwykła KYB.
 
			 
			
					
				Re: amorki z 306
				: 14 mar pt, 2014 10:35 am
				autor: DJPreZes
				
			 
			
					
				Re: amorki z 306
				: 14 mar pt, 2014 10:45 am
				autor: PIT_R
				Dzieki za pomoc juz cos wiecej wiem czego szukac 

 
			 
			
					
				Re: amorki z 306
				: 15 mar sob, 2014 2:08 pm
				autor: bhejduk
				
Prezes, gdzie Ty takie cuda kupujesz?
 
			 
			
					
				Re: amorki z 306
				: 17 mar pn, 2014 4:14 pm
				autor: HideoOSW
				
			 
			
					
				Re: amorki z 306
				: 25 cze śr, 2014 2:15 pm
				autor: Jaca1984
				pawel pisze:Amorki z 206/306 mają wyżej przyspawany talerz pod sprężyne Cti bedzie wyżej siedzieć
Nie do końca bo..
206 ma talerz przyspawany niżej od 205 o 2,5mm, a 306 ma niżej o 11,5 mm ,ale średnica sprężyny z 205 jest większa od 206 i 306 o 2,5mm (150 vs 147,5) więc słabo spasuje.
Jeżeli chodzi o długość rury to 206 jest o 23mm dłuższa, a 306 jest podobna.
206 RC ma podobną długość rury i skrócone tłoczysko więc najlepiej by pasował, ale razem ze sprężyną...
Troche dużo kombinacji :> 

 
			 
			
					
				Re: amorki z 306
				: 25 cze śr, 2014 2:20 pm
				autor: pawel
				Zależy z której strony amortyzatora patrzysz, ogólnie mimo niżej wspawanego od góry cały amortyzator jest daje efekt podniesienia auta.
			 
			
					
				Re: amorki z 306
				: 25 cze śr, 2014 2:41 pm
				autor: Jaca1984
				Porównuję wymiary położenia siedziska względem podparcia w zwrotnicy. Jak na rysunku:
			
		
				
			
 
						- monroe pug205.jpg (58.99 KiB) Przejrzano 10237 razy
 
		
		
		
			 
Wysokość nadwozia zależy jeszcze od rozmiarów górnego mocowania amora, a w ekstremalnej sytuacji od długości rury i wysokości odbojnika. No i wysokości i sztywności sprężyny.
A Ty porównałeś te amorki na "żywo"?