jak ja swojego gita kupiłem to moduł był przykręcony bez pasty jedną śrubką
Wycieki oleju
- TO-MI
 - Maniak
 - Posty: 1273
 - Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
 - Posiadany PUG: XU9J4
 - Numer Gadu-gadu: 604584106
 - Lokalizacja: Krosno/okol
 
Re: Wycieki oleju
wszystko prawda pasta jest OK ale 
jak ja swojego gita kupiłem to moduł był przykręcony bez pasty jedną śrubką
 i przyjechał 200 km non stop i nie wiadomo ile poprzednik tak jeździł i działa do tej pory teraz już w migu na paście bo akurat miałem 
			
			
									
						
							jak ja swojego gita kupiłem to moduł był przykręcony bez pasty jedną śrubką
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? 
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
			
						http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
- 
				borek_wpr
 - Uzalezniony
 - Posty: 844
 - Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Pruszków
 
Re: Wycieki oleju
Wreszcie znalazłem mój uszkodzony moduł firmy
Magneti Marelli typ MTR 02.
Oto jego widok Scalak zaprojektowany do układów zapłonowych.
W jednym sklepie krzyczą za niego ok 90 zł.
Koszt tranzystora ok 10zł.
			
			
									
						
							Magneti Marelli typ MTR 02.
Oto jego widok Scalak zaprojektowany do układów zapłonowych.
W jednym sklepie krzyczą za niego ok 90 zł.
Koszt tranzystora ok 10zł.
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...
			
						- 
				borek_wpr
 - Uzalezniony
 - Posty: 844
 - Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Pruszków
 
Re: Wycieki oleju
Minęło trochę czasu. Olej kapiący z aparatu zapłonowego doprowadzał mnie do szału i wreszcie znalazłem nieszczelność !!!
Mój silnik to TU9 zasilany gaźnikiem. Oglądałem, cudowałem ,jak już pisałem wcześniej wymieniłem pierścień typu O-ring. Gucio. Okazało się że olej wycieka z pod uszczelki pompy paliwa. Gaźnikowce mają pompy paliwa mechaniczne, zabudowane nad aparatem zapłonowym . Wymiana uszczelki i suchutko.
			
			
									
						
							Mój silnik to TU9 zasilany gaźnikiem. Oglądałem, cudowałem ,jak już pisałem wcześniej wymieniłem pierścień typu O-ring. Gucio. Okazało się że olej wycieka z pod uszczelki pompy paliwa. Gaźnikowce mają pompy paliwa mechaniczne, zabudowane nad aparatem zapłonowym . Wymiana uszczelki i suchutko.
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...