Strona 2 z 6
					
				Re: W budowie 205 CTI MI16
				: 06 gru wt, 2011 10:09 pm
				autor: manieczek
				Szykując się na taki projekt i wiedząc że dawca kilka lat stał, to bym jednak przed włożeniem tego do 205 zdjął z tego motoru czapę i zobaczył co tam gra. Nawet czysto profilaktycznie warto było by wymienić kilka cześci (panewki, pierścienie, uszczelnieniacze wszelkiej maści, głowice dać do "zrobienia" itp itd) i mieć przysłowiowy święty spokój wraz z niezakłóconą radością z jazdy 

 Przyjemny projekcik swoją drogą:) Powodzenia !!
 
			 
			
					
				Re: W budowie 205 CTI MI16
				: 08 gru czw, 2011 12:46 am
				autor: bulkowski
				
By 
bulamoto
Jak robic, to juz wszystko. Byl maly problem aby zdjac blotniki, jednak w ruch poszedl palnik i jakos poszlo 
 

By 
bulamoto

By 
bulamoto

By 
bulamoto 

By 
bulamoto at 2011-12-08

By 
bulamoto
Komora szykowana juz do malowania

By 
bulamoto 
Mam pytanie odnosnie widocznej skrzyni. Mianowicie uklad ciegien rozni sie od tych ktore byly w skrzyni z cti. Orientuje sie ktos moze, jak bedzie wygladala sprawa z ta skrzynia i sankami z Gti?
 
			 
			
					
				Re: W budowie 205 CTI MI16
				: 17 gru sob, 2011 7:24 pm
				autor: mateon
				Gruby projekt,czekam na efekt końcowy  

 
			 
			
					
				Re: W budowie 205 CTI MI16
				: 17 gru sob, 2011 10:29 pm
				autor: Para
				bulkowski pisze:
Mam pytanie odnosnie widocznej skrzyni. Mianowicie uklad ciegien rozni sie od tych ktore byly w skrzyni z cti. Orientuje sie ktos moze, jak bedzie wygladala sprawa z ta skrzynia i sankami z Gti?
Pewnie skrzynia w CTI była skrzynią starego typu ze wstecznym do przodu, a ta którą teraz montujesz ma wsteczny do tyłu , BE3.
 
			 
			
					
				Re: W budowie 205 CTI MI16
				: 19 gru pn, 2011 12:25 am
				autor: cejot
				Para pisze:bulkowski pisze:
Mam pytanie odnosnie widocznej skrzyni. Mianowicie uklad ciegien rozni sie od tych ktore byly w skrzyni z cti. Orientuje sie ktos moze, jak bedzie wygladala sprawa z ta skrzynia i sankami z Gti?
Pewnie skrzynia w CTI była skrzynią starego typu ze wstecznym do przodu, a ta którą teraz montujesz ma wsteczny do tyłu , BE3.
 
Czy aby na pewno? Dałbyś sobie rękę uciąć? 

 BE1 i BE3 mają chyba podobny układ cięgien.
Czy w tej skrzyni nie są czasem cięgna od 405? Bo coś mi się tak zdaje...
 
			 
			
					
				Re: W budowie 205 CTI MI16
				: 19 gru pn, 2011 9:25 am
				autor: stef
				z tego co pamietam to wsteczny do przodu mialy skrzynie typu MA
			 
			
					
				Re: W budowie 205 CTI MI16
				: 19 gru pn, 2011 9:33 am
				autor: Michal gti
				Tak, jak Cejot napisał, wygląda to na skrzynie od 405, BXa.
BE1 i BE3 mają raczej taki sam układ, tylko do BE1 podłącza się linkę od wstecznego.
Projekt bardzo fajnie się zapowiada  

 
			 
			
					
				Re: W budowie 205 CTI MI16
				: 21 gru śr, 2011 1:28 am
				autor: bulkowski
				Skrzynia ze zdjecia be3, czyli rozumiem ze ciegna z sankami gti beda pasowac bezproblemowo? 
 
Oto jak sie prezentuje dystans 20mm i naciag
 
			 
			
					
				Re: W budowie 205 CTI MI16
				: 21 gru śr, 2011 1:30 am
				autor: MiceK
				Kozak 

 
			 
			
					
				Re: W budowie 205 CTI MI16
				: 21 gru śr, 2011 9:19 am
				autor: Para
				Bajer, zapowiada się kolejne, konkretne CTI. Jaka opona, jaki rozmiar ?
			 
			
					
				Re: W budowie 205 CTI MI16
				: 21 gru śr, 2011 6:11 pm
				autor: Małysz
				Para pisze:Bajer, zapowiada się kolejne, konkretne CTI. Jaka opona, jaki rozmiar ?
Para, nie czytasz dokładnie 
 
Bridgestone Potenza 165/50 15
Konkretne auto się szykuje 

 
			 
			
					
				Re: W budowie 205 CTI MI16
				: 21 gru śr, 2011 7:53 pm
				autor: Florek2b
				a mi "naciąg" sie nie podoba 

 
			 
			
					
				Re: W budowie 205 CTI MI16
				: 21 gru śr, 2011 11:19 pm
				autor: leon
				Florek2b pisze:a mi "naciąg" sie nie podoba 

 
mi też nie bardzo. Zalatuje mi to Golfem.  
 
ale o gustach się nie dyskutuje...
 
			 
			
					
				Re: W budowie 205 CTI MI16
				: 22 gru czw, 2011 12:54 am
				autor: Martinoo
				leon pisze:Florek2b pisze:a mi "naciąg" sie nie podoba 

 
mi też nie bardzo. Zalatuje mi to Golfem.  
 
ale o gustach się nie dyskutuje...
 
Podobnie jak mi. Też nie bardzo w moich gustach
 
			 
			
					
				Re: W budowie 205 CTI MI16
				: 22 gru czw, 2011 1:42 am
				autor: bulkowski
				Wiadomo, kazdy=inny gust. Naciag nie jest taki straszny, jak w niektorych przypadkach, a do bbsow jest wrecz wskazany  

  Dodatkowo auto bedzie nisko ku ziemi 

 Co do golfow i ogolnie marki vw, to akurat lubie auta z tej grupy. Sam posiadalem golfa iv, w sumie tez ladnie zrobionego, na gwincie i ladnym kole 18cali...i dobrze wspominam sobie jego uzytkowanie 

  Jest naprawde wielu maniakow tej marki, a co sie widzi na niektorych zlotach potrafi imponowac i cieszyc oko 
