Strona 2 z 38
					
				Re: Peugeot 205 Mi16
				: 03 sty wt, 2012 11:19 pm
				autor: Munne
				
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 Mi16
				: 04 sty śr, 2012 12:00 am
				autor: PrezesBednarz
				Szlug w gębie i pucha "żubra" w łapie to podstawa przy każdym grubym projekcie.
Radzę następnym razem się postarać 

 
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 Mi16
				: 04 sty śr, 2012 12:16 am
				autor: buniooo
				zdjecie xtracka jest sprzed jakis 5 lat:D
dzis przygotowania do skladania motoru:
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 Mi16
				: 05 sty czw, 2012 3:30 pm
				autor: Munne
				czysto jak na stole operacyjnym:)
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 Mi16
				: 05 sty czw, 2012 11:33 pm
				autor: buniooo
				silnik ogolnie poskladany!
wszystko przebiegło bez zakłóceń,  z czego się ciesze.
miska z podstawowa przegroda, wypiaskowana + czarny kolor w proszku olejo i żaroodporny.
podglądowe foto:
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 Mi16
				: 06 sty pt, 2012 12:18 am
				autor: xtrack
				tak panowie wyglada wyremontowany silnik.czysto i schludnie. nie wyobrazam sobie wkladac silnika do komory w innym stanie, zwlaszcza do 205. taki efekt naprawde kosztuje niewiele czasu i pieniedzy, wystarczy tylko chciec. wkladanie kuli blota i smaru z nowymi uszczelkami to rozwiazanie dla ludzi bez pasji, traktujacych swoje auto jak tramwaj czy autobus, ojszczany i smierdzacy jak silnik ktory ma pod maska.
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 Mi16
				: 06 sty pt, 2012 11:17 am
				autor: Munne
				top notch!!!
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 Mi16
				: 06 sty pt, 2012 11:22 am
				autor: stef
				Konkret projekt! Podoba mnie się:P Jestem bardzo ciekaw jak to będzie wyglądało po wyeliminowaniu tego badziewnego przepływomierza 

 Napisz trochę o tych hydraulikach bo nie mogę tego na forum znaleźć. Jaka cena itp. trochę dokladniejszych zdjęć, bo nie ukrywam, że byłbym zainteresowany (może być na pw)
 
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 Mi16
				: 06 sty pt, 2012 9:56 pm
				autor: buniooo
				auto juz bylo odpalane i jezdzilo bez przeplywki bez problemu nawet na det 2!! 
pozniej wjechaal det3 z fuel implantem i auto tez odpalilo, reakcja na gaz byla naprawde natychniastowa, wszystko ladnie pieknie. miliony ustawien, wzbogacen paliwa po roznych czujnikach itp. naprawde mozna duzo wycisnac jeszcze z miga. Aktualnie silnik w aucie jutro planuje wyjazd. Docieramy a pozniej wystroimy i ... 

 hydraulike mam gdzies jeszcze, wiec dla Ciebie znajdzie sie jakas sztuka. 
na pw dogadamy sie co do wersji i ceny.
pozdrawiam
 
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 Mi16
				: 07 sty sob, 2012 12:33 pm
				autor: Para
				Czy są jakies plusy przyplywomierza? Dlaczego wszystkie auta nie wychodziły z programowAlnym ECU ?  
 
Tu jest mig z bajerami, twój tez sie Tak wkreca?
http://www.youtube.com/watch?v=idSoakeB ... ata_player 
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 Mi16
				: 07 sty sob, 2012 3:06 pm
				autor: xtrack
				
niestety przeplywomierz klapowy jaki jest w 205 nie ma nic wspolnego z dodatnim wplywem na moc silnika. napewno lepszym rozwiazaniem jest przeplywka termiczna.ale najlepiej jest zastosowac SA albo PB.
nie sa programowalne bo wiekszosc ludzi nie potrzebuje takiej opcji,dla nich auto to narzedzie.
zeby auto sie tak wkrecalo wystarczy stoczyc kolo zamachowe redukujac mase bezwladu ukladu korbowego+wymiana walu na wal z JA albo JAZ. taka modyfkacja nie musi wcale byc jednoznaczna z przyrostem mocy.
 
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 Mi16
				: 07 sty sob, 2012 5:01 pm
				autor: grzesiek309
				
Tak to się wkręca seryjne V6 w 406 
 
Co do przepływek to dopiero w latach 90 wpadli na pomysł aby je wywalić, wcześniej nie było po prostu innej technologii 

 
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 Mi16
				: 07 sty sob, 2012 7:14 pm
				autor: kubas
				Dobrze bunioo kibicuje! Obyśmy się spotkali w tym roku gdzieś na torze 

 
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 Mi16
				: 07 sty sob, 2012 8:04 pm
				autor: buniooo
				przeplywka moze byc tez waskim gardlem w dolocie wiec jezeli jest mozliwosc mozna ja usunac.
dzis odpalony zostal silnik. jutro cos wiecej powiem.
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 Mi16
				: 08 sty ndz, 2012 10:59 am
				autor: stef
				xtrack pisze:
zeby auto sie tak wkrecalo wystarczy stoczyc kolo zamachowe redukujac mase bezwladu ukladu korbowego+wymiana walu na wal z JA albo JAZ. taka modyfkacja nie musi wcale byc jednoznaczna z przyrostem mocy.
powiedziałbym nawet, że nigdy nie jest 
buniooo pisze:przeplywka moze byc tez waskim gardłem w dolocie wiec jezeli jest mozliwosc mozna ja usunac.
jest i to bardzo wąskim wlaśnie w mi16, biorąc pod uwagę fakt, że w wielu silnikach o mniejszej mocy jest taka sama. Jak u siebie ogarnę temat podstawowy sprawdzę jeszcze jeden ciekawy motyw, podpowiem że jeszcze na seryjnym kompie 
co do hydro to już reszta na pw 
