Strona 2 z 7

Re: 205 1,9 GTI 1989

: 13 sie pn, 2012 10:17 pm
autor: jacek
W czwartek będę na pewno na kkn :)

Re: 205 1,9 GTI 1989

: 06 wrz czw, 2012 11:34 pm
autor: jacek
Dzisiaj odebrane :)

Re: 205 1,9 GTI 1989

: 07 wrz pt, 2012 11:57 am
autor: RafGentry
Tylna dysza spryskiwacza. Fajnie :) A w folijce to chromowana listewka?

Re: 205 1,9 GTI 1989

: 07 wrz pt, 2012 12:02 pm
autor: krzyska
bagnet raczej

Re: 205 1,9 GTI 1989

: 07 wrz pt, 2012 12:05 pm
autor: RafGentry
A, faktycznie. Nie zauważyłem plastikowej końcówki. Może dlatego, że ona przeważnie nie jest pomarańczowa i czysta, tylko pokruszona i zaklejona lepcem :lol:

Re: 205 1,9 GTI 1989

: 07 wrz pt, 2012 1:40 pm
autor: krzyska
też potrzebuję bagnet ale do jaz-a z michą pod klimę => NFP niestety

Re: 205 1,9 GTI 1989

: 07 wrz pt, 2012 11:56 pm
autor: jacek
Tak, w folijce to bagnet. Mój wyglądał dokładnie tak jak to opisałeś Rafał :P

Re: 205 1,9 GTI 1989

: 26 wrz śr, 2012 9:50 pm
autor: jacek
Niestety potwierdziły się najgorsze obawy... silnik zaczął brać mocno olej, i mocno stukać, na 3 cylindrach ciśnienie za wysokie na 4 w ogóle go nie ma. Teraz muszę się tylko zdecydować czy remont czy zmiana silnika.
Jedyną dobra informacja to że licznik zaczął działać-linka była nie wpięta. Wie ktoś od czego to wtyczka? Znalazłem ją za zegarkiem i nie bardzo wiem gdzie powinna być wpięta.

Re: 205 1,9 GTI 1989

: 26 wrz śr, 2012 9:58 pm
autor: DJPreZes
Oświetlenie zapalniczki? Wpięta powinna być żaróweczka, która idzie w plastik w zapalniczce?

Re: 205 1,9 GTI 1989

: 07 lis śr, 2012 12:13 am
autor: jacek
Wiadomo już co się stało, pękł pierścień na 4 cylindrze

Re: 205 1,9 GTI 1989

: 07 lis śr, 2012 12:24 am
autor: DJPreZes
Indianaaaaaaa

Re: 205 1,9 GTI 1989

: 30 cze ndz, 2013 1:04 am
autor: jacek
Dawno nic nie pisałem w temacie...Wszystko trwa dłużej niż bym chciał, ale samochód żyje i ma się powoli już coraz lepiej :) Silnik po remoncie m.in nowe:tłoki, tuleje, itd, głowica zrobiona. Na początku tygodnia trafi do lakiernika na zabezpieczenie i malowanie komory silnika oraz zmianę okulara, który był krzywy, może coś więcej :wink:

Przy okazji zdjąłem poszerzenia pod którymi ukazały się delikatne początki rdzy przy mocowaniach, które już kompletnie się rozsypały. Odnawiał ktoś poszerzenia i może polecić jakiś sprawdzony sposób? :)

Re: 205 1,9 GTI 1989

: 24 lip śr, 2013 11:56 pm
autor: jacek
Po raz kolejny zostałem niemiło zaskoczony problemami...silnik, który rzekomo był zrobiony i złożony "idealnie, na gotowo" jedynie było trzeba włożyć przez Auto Szlif Sikorscy zdecydowanie się taki nie okazał. M.in bloku została woda, wał wyszedł owalny, a wałek założony taki, że tylko jedna krzywka była w porządku. Na szczęście już z dwa tygodnie temu samochód trafił w dobre ręce i jutro powinien być już silnik gotowy :) poza tym komora silnika została odświeżona i udało się naprawić dokładki, ale w czasie naprawy okazyjnie trafiła się idealna więc to ona zostanie na stałe i jeszcze dwa zdjęcia przedstawiające "naprawy" wykonane przez poprzednich właścicieli, które można powiedzieć, że się już wykruszają :wink:

Re: 205 1,9 GTI 1989

: 25 lip czw, 2013 3:03 pm
autor: Munne
Niezla przygoda ale wszyscy przez to przechodzilismy wiec glowa do gory.

Re: 205 1,9 GTI 1989

: 25 lip czw, 2013 7:46 pm
autor: janczi
Munne pisze:Niezla przygoda ale wszyscy przez to przechodzilismy wiec glowa do gory.
dokladnie ! moj juz 2 rok skladany :D a przejechalem nim jakies ~ 20km :D