Strona 2 z 7
Re: 205 1,9 GTI 1989
: 13 sie pn, 2012 10:17 pm
autor: jacek
W czwartek będę na pewno na kkn

Re: 205 1,9 GTI 1989
: 06 wrz czw, 2012 11:34 pm
autor: jacek
Dzisiaj odebrane

Re: 205 1,9 GTI 1989
: 07 wrz pt, 2012 11:57 am
autor: RafGentry
Tylna dysza spryskiwacza. Fajnie

A w folijce to chromowana listewka?
Re: 205 1,9 GTI 1989
: 07 wrz pt, 2012 12:02 pm
autor: krzyska
bagnet raczej
Re: 205 1,9 GTI 1989
: 07 wrz pt, 2012 12:05 pm
autor: RafGentry
A, faktycznie. Nie zauważyłem plastikowej końcówki. Może dlatego, że ona przeważnie nie jest pomarańczowa i czysta, tylko pokruszona i zaklejona lepcem

Re: 205 1,9 GTI 1989
: 07 wrz pt, 2012 1:40 pm
autor: krzyska
też potrzebuję bagnet ale do jaz-a z michą pod klimę => NFP niestety
Re: 205 1,9 GTI 1989
: 07 wrz pt, 2012 11:56 pm
autor: jacek
Tak, w folijce to bagnet. Mój wyglądał dokładnie tak jak to opisałeś Rafał

Re: 205 1,9 GTI 1989
: 26 wrz śr, 2012 9:50 pm
autor: jacek
Niestety potwierdziły się najgorsze obawy... silnik zaczął brać mocno olej, i mocno stukać, na 3 cylindrach ciśnienie za wysokie na 4 w ogóle go nie ma. Teraz muszę się tylko zdecydować czy remont czy zmiana silnika.
Jedyną dobra informacja to że licznik zaczął działać-linka była nie wpięta. Wie ktoś od czego to wtyczka? Znalazłem ją za zegarkiem i nie bardzo wiem gdzie powinna być wpięta.
Re: 205 1,9 GTI 1989
: 26 wrz śr, 2012 9:58 pm
autor: DJPreZes
Oświetlenie zapalniczki? Wpięta powinna być żaróweczka, która idzie w plastik w zapalniczce?
Re: 205 1,9 GTI 1989
: 07 lis śr, 2012 12:13 am
autor: jacek
Wiadomo już co się stało, pękł pierścień na 4 cylindrze
Re: 205 1,9 GTI 1989
: 07 lis śr, 2012 12:24 am
autor: DJPreZes
Indianaaaaaaa
Re: 205 1,9 GTI 1989
: 30 cze ndz, 2013 1:04 am
autor: jacek
Dawno nic nie pisałem w temacie...Wszystko trwa dłużej niż bym chciał, ale samochód żyje i ma się powoli już coraz lepiej

Silnik po remoncie m.in nowe:tłoki, tuleje, itd, głowica zrobiona. Na początku tygodnia trafi do lakiernika na zabezpieczenie i malowanie komory silnika oraz zmianę okulara, który był krzywy, może coś więcej
Przy okazji zdjąłem poszerzenia pod którymi ukazały się delikatne początki rdzy przy mocowaniach, które już kompletnie się rozsypały. Odnawiał ktoś poszerzenia i może polecić jakiś sprawdzony sposób?

Re: 205 1,9 GTI 1989
: 24 lip śr, 2013 11:56 pm
autor: jacek
Po raz kolejny zostałem niemiło zaskoczony problemami...silnik, który rzekomo był zrobiony i złożony "idealnie, na gotowo" jedynie było trzeba włożyć przez Auto Szlif Sikorscy zdecydowanie się taki nie okazał. M.in bloku została woda, wał wyszedł owalny, a wałek założony taki, że tylko jedna krzywka była w porządku. Na szczęście już z dwa tygodnie temu samochód trafił w dobre ręce i jutro powinien być już silnik gotowy

poza tym komora silnika została odświeżona i udało się naprawić dokładki, ale w czasie naprawy okazyjnie trafiła się idealna więc to ona zostanie na stałe i jeszcze dwa zdjęcia przedstawiające "naprawy" wykonane przez poprzednich właścicieli, które można powiedzieć, że się już wykruszają

Re: 205 1,9 GTI 1989
: 25 lip czw, 2013 3:03 pm
autor: Munne
Niezla przygoda ale wszyscy przez to przechodzilismy wiec glowa do gory.
Re: 205 1,9 GTI 1989
: 25 lip czw, 2013 7:46 pm
autor: janczi
Munne pisze:Niezla przygoda ale wszyscy przez to przechodzilismy wiec glowa do gory.
dokladnie ! moj juz 2 rok skladany

a przejechalem nim jakies ~ 20km
