Strona 2 z 3

Re: 205 CJ 1,1

: 10 lip pt, 2015 7:25 pm
autor: Yamazakura
Minęło 7 miesięcy a samochód nadal w kawałkach, ale małymi kroczkami idzie do przodu.

Re: 205 CJ 1,1

: 10 lip pt, 2015 8:17 pm
autor: simon3
WOW! Super! Nieważne, że powoli... byle do przodu :)

Re: 205 CJ 1,1

: 31 sie pn, 2015 11:12 am
autor: Yamazakura
Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie. Poszukuję cięgna do zmiany biegów(długie od lewarka do komory silnika) . W Łodzi na widok cięgna ludzie robią duże oczy i pytają co to jest.

Re: 205 CJ 1,1

: 31 sie pn, 2015 11:20 am
autor: 2mouse
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... iegow.html
Pewno trzeba będzie dogiąć.
Ale lepiej jest wziąć dwa kątowe przeguby kulowe, 13-tki zapewne, kawałek nierdzewnego pręta gwintowanego, albo samemu końcówki nagwintować i masz. Lepsze niż oryginał. A handlowców, co robią wielkie oczy, to należy wyśmiać.

Re: 205 CJ 1,1

: 31 sie pn, 2015 11:27 am
autor: Yamazakura
Problem jest z tym że ja mam z jednej strony przelotowy otwór, a w sklepach są dostępne właśnie z przegubami kulowymi

Re: 205 CJ 1,1

: 31 sie pn, 2015 3:11 pm
autor: jozek
Możesz dobraC odpowiednią tuleje metalowo gumową, ew. wytoczyć odpowiedni krążek z poliuretanu. Ja w swoich dwóch samochodach z silnikami TU przerobiłem ten element na przegub kulowy. Co ciekawe to ta tulejka metalowo gumowa gdy się zatrze powoduje wypadanie biegów.

Re: 205 CJ 1,1

: 31 sie pn, 2015 4:06 pm
autor: 2mouse
Yamazakura pisze:Problem jest z tym że ja mam z jednej strony przelotowy otwór, a w sklepach są dostępne właśnie z przegubami kulowymi
Przelotowy to masz dlatego, że plastik wypadł.

Re: 205 CJ 1,1

: 31 sie pn, 2015 4:20 pm
autor: Yamazakura
Z tego co pamiętam to tam była podkładka i zawleczka, :? ale może to jest patent wcześniejszego właściciela, nie zagłębiałem się w tym temacie. Najszybszym rozwiązaniem będzie chyba dotoczenie tulei, tym bardziej że reszta połączeń nie ma żadnych luzów.

Re: 205 CJ 1,1

: 31 sie pn, 2015 4:38 pm
autor: jozek
To jest fabryczne lipne rozwiązanie. Oś obrotu jest na trzpieniu który pewnie masz zardzewiały do tego stopnia ze została na nim tulejka wewnętrzna z tulei metalowo gumowej. Najlepsze rozwiązanie to wymiana tego na przegub kulowy.

Re: 205 CJ 1,1

: 11 paź ndz, 2015 2:59 pm
autor: Yamazakura
Ostatnia prosta przed lakierowaniem. :D

Re: 205 CJ 1,1

: 20 lut sob, 2016 7:10 pm
autor: Yamazakura
W końcu przypomina to samochód :D

Re: 205 CJ 1,1

: 20 lut sob, 2016 8:58 pm
autor: pilot-84
Bardzo ładnie. Kiedy planujesz wyjechać na drogę? :)

Re: 205 CJ 1,1

: 21 lut ndz, 2016 2:30 pm
autor: Yamazakura
Na chwilę dzisiejszą ciężko powiedzieć. Jak wszystko pójdzie dobrze to w maju powinien być gotowy.

Re: 205 CJ 1,1

: 21 lut ndz, 2016 2:43 pm
autor: Indjana
Nieźle :D
Zostajesz przy 1.1?
Jakbyś chciał naklejki, to na fejsie ogarniamy, też biorę komplet :)

Re: 205 CJ 1,1

: 21 lut ndz, 2016 2:48 pm
autor: Yamazakura
Przy felgach 15 silnik 1.1 jest trochę za słaby. Będzie wrzucony 1.4