Strona 2 z 4
Re: 205 CTI by The_Saint
: 26 mar śr, 2014 6:00 pm
autor: The_Saint
Tutaj widać daszek trochę lepiej

Re: 205 CTI by The_Saint
: 26 mar śr, 2014 6:31 pm
autor: jozek
The_Saint pisze:Tutaj widać daszek trochę lepiej

Dolina Neretwy?
Auto bardzo ładne. Powiedz jak ci się podróżowało CTI w ciepłym południowym klimacie?
Re: 205 CTI by The_Saint
: 26 mar śr, 2014 7:30 pm
autor: The_Saint
Dolina Neretwy - chyba tak, bo fota została strzelona gdzieś na głębokim południu Dalmacji.
W niektóre upalne dni podróż bez dachu potrafiła nieźle dokuczyć, ale ogólnie przeważały pozytywne doznania związane z okolicznościami przyrody

Re: 205 CTI by The_Saint
: 06 kwie ndz, 2014 8:31 pm
autor: The_Saint
Ostatnie przygotowania przed Toskanią i Alpami. 205-ka przeszła wszystkie możliwe przeglądy, a na koniec została uprana z ostatków zimowego brudu
Tapicer próbował na szybko naprawić boczki przednich foteli, ale wyszło do kitu. Trudno, temat zakupu przednich foteli ciągle aktualny.
Z tyłu na szczęście siedzenia są w porządnym stanie
Naklejka po ostatniej wyprawie ciągle się trzyma. Na półce apteczka, kamizelka, parasol i kaszkiet... możemy jechać

Re: 205 CTI by The_Saint
: 06 kwie ndz, 2014 8:55 pm
autor: allman1
Samochód wygląda wspaniale, choć nie cierpię tego koloru

Gratulacje!
Re: 205 CTI by The_Saint
: 06 kwie ndz, 2014 9:12 pm
autor: RafGentry
Widzę, że w środku odstawiłeś tłustą robotę
Sugeruję do pugowych plastików coś bardziej dyskretnego niż połysk oleju kujawskiego. Czyszczenie jakimś APC w zupełności wystarczy, a do pielęgnacji świetne (i sto razy bardziej wydajne) są mleczka, które dostaniesz w dobrych sklepach detailingowych. Ja używam Valet Pro Talos Protectant.
http://sklep.waxclusive.pl/plastiki/21- ... 500ml.html
Plastiki są czyste i matowe, czyli wyglądają tak, jak powinny.
Mam to już dwa lata, używam bardzo często (mam cztery 205-tki), a zużyłem może 1/4 buteleczki.
Specyfik nadaje się też do konserwowania poszerzeń, blendy na klapie, a plastikowe klosze po przetarciu też lepiej wyglądają
Sorry za trochę przydługi post, ale uważam, że o wnętrze auta warto dbać porządnymi kosmetykami samochodowymi, bo przecież tam podróżujemy.
Co do tapicera, to chętnie się przyjrzę jego pracy. Masz szczegółowe zdjęcia? Boczki foteli w GTI/CTI mają to do siebie, że w niewprawnych rękach słabych tapicerów, przeobrażają się kształtem w bułkę kajzerkę...
A tak w ogóle to szerokiej drogi! Szkoda, że nie dołączysz do naszej wyprawy do Rumunii, ale mam nadzieję, że będziemy mogli przeczytać tu relację z Twojej podróży CTI. Pozdro!

Re: 205 CTI by The_Saint
: 06 kwie ndz, 2014 9:26 pm
autor: The_Saint
Fakt, przesadziłem z plakiem, ale jak rozwinąłem skrzydła, to już nie mogłem się powstrzymać i poszło całe 750ml
Mam tylko jedno zdjęcie tych boczków, ale na nim dokładnie widać efekt kajzerki
Szkoda, że nie jedziemy razem, bo Rumunia też jest na mojej kótkiej liście wypraw, ale ten rok miałem niestety już rozplanowany ze znajomymi i nie mogłem ich wysterować. Foto-relację chętnie zamieszczę po powrocie

Re: 205 CTI by The_Saint
: 06 kwie ndz, 2014 10:04 pm
autor: czargosia
ładna sztuka a co za tym idzie kupa kasy wydana. A ja ma pytanko odnośnie dachu "wymiana dachu na oryginalny winyl z serii Roland Garros" to dach udało Ci się kupić oryginalny ( gdzieś w ASO) czy posiłkowałeś się jakimś z oferty polskich firm np. środkowe zdjęcie
http://www.cabriolety.com.pl/galeria.html . A jeszcze jedno czy winyli to to samo co PCV. Bo jak patrzyłem to PCV mają za 1300zł a materiał Sonnenland za 1500zł. Wie ktoś może jakie są różnice?
Atko na kozaku gratuluje i niech jeździ jak najdłużej!!!
Re: 205 CTI by The_Saint
: 06 kwie ndz, 2014 10:51 pm
autor: The_Saint
Daszek kupiłem i zamontowałem w firmie
http://www.cabriotop.pl/ - gdzieś na samym końcu galerii jest jedna fotka mojego CTI.
Bardzo sympatyczny właściciel miał go na stanie magazynowym i nie mogłem sobie odmówić takiej okazji

Koszt wraz z montażem wyniósł ok. 2100,- zł, a z materiału sonnenland byłoby ok. 2500,- zł.
Normalnie cabrio-top sprowadza każdy daszek pod klienta od producentów, którzy dostarczają je na linie produkcyjne (tzw. pierwszy montaż). Żadnej rzeźby z szyciem, sztukowaniem, czy innym rzemiosłem.
Właściciel firmy używał zamiennie pojęć PCV i winyl, więc zakładam, że to chyba to samo
PS.
Z własnego doświadczenia odradzam firmę Tapwid. Zamontowali mi sonnenland w TT, który po 2 sezonach zaczął się kurczyć i odklejać ze stelaża. Górne prawe zdjęcie z Twojego linka.
Re: 205 CTI by The_Saint
: 07 kwie pn, 2014 9:58 am
autor: Alimantado
PCV to poli chlorek winylu znane też jako PCW lub po prostu winyl

Re: 205 CTI by The_Saint
: 07 kwie pn, 2014 12:27 pm
autor: czargosia
ok dzięki za info
Re: 205 CTI by The_Saint
: 30 kwie śr, 2014 12:12 am
autor: The_Saint
Zajawka
Re: 205 CTI by The_Saint
: 30 kwie śr, 2014 11:47 pm
autor: The_Saint
Re: 205 CTI by The_Saint
: 01 maja czw, 2014 1:23 am
autor: RafGentry
Świetna wycieczka! Widzę, że niezły z Ciebie obieżyświat

Kontynuuj relację w miarę możliwości, chętnie poczytam po powrocie z Rumunii...

Re: 205 CTI by The_Saint
: 01 maja czw, 2014 9:36 am
autor: Magnumhigins
Nice pics and nice car !!!!