Strona 2 z 3

: 18 kwie pn, 2005 7:46 pm
autor: wino
wielkie dzieki :wink: elegancki schemacik :P tego mi trzeba :P

: 18 kwie pn, 2005 9:00 pm
autor: Heler
Tez bym prosil schemacik na mati@slichowice.pl. Zgory wielkie dzieki.

: 18 kwie pn, 2005 9:20 pm
autor: JoT_JoT
Tak więc zostało wysłane :) Hmm to chyba też by się przydało umieścić gdzieś na stronie :):) Widze że ma wzięcie :) :mrgreen:

: 20 kwie śr, 2005 2:15 pm
autor: JoT_JoT
tak więc dla wszystkich przerabiających licznik wersja do ściągnięcia spakowana rarem w PDF-ie

: 21 kwie czw, 2005 10:30 am
autor: JoT_JoT
Do ściągnięcia także na stronie w dziale Poradnik

http://www.205.pl/index.php?modul=poradnik :mrgreen:

: 21 kwie czw, 2005 10:40 am
autor: Para
od tej pory wszystkie nowe posty o wymiane licznika bedą kasowane .. piszcie tylko w tych starych postach o tym

: 25 kwie pn, 2005 6:57 pm
autor: RaveMan
dobra tylko ze zawsze jak sie jakis temat zaczyna to z reguly nie dostaje sie konkretnej odpowiedzi na postawione pytanie. Apeluje wiec aby konczyc rozpoczete watki. Napiszcie prosze odpowiedzi na pytania napisane na poczatku. Dzienkx

: 25 kwie pn, 2005 7:17 pm
autor: JoT_JoT
Co do kostek i schematów to dostałeś schematy co do rozbiórki licznika też jest juz na stronce instrukcja co do czujników hmm wiem że ten od temp musiałem sobie wstawić pozostałe też trzeba wstawić zapewne. Co do obrotomierza trzeba zneleźć kabelek od obrotomeirza a jak masz kompa to jest on nawet chyba wyprowadzony wiec kwestia poszukania na jakimś schemacie instalacji które też są na stronce który To

: 29 kwie pt, 2005 3:46 pm
autor: peugeoti
witam
czy mógłbys przesłac i mi bo tez zamienia licznikna gti :D

: 29 kwie pt, 2005 10:04 pm
autor: JoT_JoT
Nie ma potrzeby wysyłąnia bo zostało to umeiszczone na stronie http://www.205.pl w dziele poradnik

http://www.205.pl/index.php?modul=poradnik :mrgreen:

: 03 maja wt, 2005 11:31 am
autor: peugeoti
obrotomierz podłączyć to nir problem. Z cewki wychodza 4 wejścia, wejście 1 ( bo są 4, wszystkie opisane na kostce) jest sygnałem zliczania więc sygnałem który potrzebujesz, u mnie jest to przewód koloru niebieskiego, cienki kabelek. Idzie on do wiązką do wnętrza wiec nie muszisz sie bawić w partyzantkę tylko odrazu wejść do samochodu i rozebrac tapicerkę po kierownica tu gdzie są bezpieczniki, jak ściągniesz to po lewej stronie sa kostki z przewodami teraz musisz poszukać kostki która ma niebieski kabelek (kabelek wchodzi do kostki ale z niej nie wychodzi) u mnie jest to brązowa kostka, mocowana jest na ściance obicia po lewej stronie, przewód jest na wejściu 2 jest opisany na kostce. Wystarczy ze podepiesz to i sygnał zliczania masz z głowy, tezar zostaje tylko podłaczyć minus gdzies na mase auta i plus aby pojawiał sie po przekręceniu kluczyka czyli w puszcze gdzie masz bezpieczniki od stacyjki wychodzą 6 przewodów (1 żółty, 1 pomarańczowy, 4 białe), ciebie interesują te białe które ją podpięte w jedna złącze co żółty i pomarańczowy, podpinasz obojętnie do którego i i tak masz już plus teraz odpalasz silnik i problem z głowy cieszysz sie obrotami. :D :D :D :D

Daj znać czy podłączyłeś lub gdybyś miał jakieś problemy :wink:

: 20 maja pt, 2005 10:35 am
autor: DJPreZes
Czyli mowicie, ze w tym moim 1,4 nie bede musial robic gimanastyki i polowy silnika rozbierac zeby miec obrotomierz?? Czy ta wersja tyczy sie TYLKO wersji z komputerem?? A ten czujnik temp. wody to gdzie trzeba wkrecic??

: 18 lip pn, 2005 5:13 pm
autor: DJPreZes
Wrrr...ponawiam pytanie, bo edycja nie zmieni daty... jak podlaczyc obrotomierz w moim silniku?? 1,4 na gazniku. Poza tym moze ktos tez wstawial czujniki w ten silnik? Jak mozna, to prosze o fotki...

: 13 sty pt, 2006 7:01 pm
autor: PiotraS-S
Witajcie,
i mam nadzieje że bedzięcie w stanie mi pomóc bo na innych forach wszyscy rozkładają ręce. Sprawa wygląda tak mam puga 306 z 94r z silnikiem 1.4 XN 8v jest to jedno punktowy wtrusk paliwa.
Znalazłem wkońcu deske z obro... i jak podłączam obrotomierz do cewki to mam 2x mniejsze obroty czyli odcięcie mam przy ok 4000tyś. Wie ktoś skąd idzie impuls do obrotomierza? Dodam że było to za pomocą jedego kabla. Kurde potrzebóe taki łopatologiczny opis co, jak i do czego bo obecnie w desce działa mi tylko podświetlenie.
Obrazek

: 14 sty sob, 2006 1:03 am
autor: tomek
W 205 taka cewka występuje przy układzie wtryskowym Magneti Marelli.
Przy Boschu występuje oddzielny moduł, cewka i aparat zapłonowy z kopułką.
Prawdopodobnie masz wtrysk Marelli??
Jeśli tak, to wyjście na obrotomierz jest z kompa pin 6
Powodzenia.