Czy znowu maglownica??
- kes19690
 - Junior
 - Posty: 188
 - Rejestracja: 04 maja wt, 2004 4:08 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Powiem tak ze byłem tam co wczesniej pisałem i po tym było wszystko dobrze potem byłem Shell autoserv  i tam typek powiedział ze on tu nic nie widzi, wszystko jest dobrze narazie i mam nadzieje ze bedzie jeszcze jakis czas ale na wszelki w poniedziałek ustawiam zbieznosc i musze jeszcze przeguby wymienic. Moze ktos wie jaka jest  cena nówek??
Pzdr.
			
			
									
						
										
						Pzdr.
- sroger
 - Nowicjusz
 - Posty: 99
 - Rejestracja: 22 maja ndz, 2005 11:29 pm
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Michał gdzie naładowałeś tego smaru?Michal pisze:Sluchaj, ja mialem identyczne objawy. Kierownica krecila ciezko, nie odbijala i krecilo sie tak "skokowo". Czasami w magiczny sposob "naprawiala" sie i chodzilo dobrze tak jak u Ciebie... Wlazlem pod auto, naladowalem smaru, pokrecilem kierownica... I tak 3 razy. Wczesniej mialem wymieniac przekladnie... W tej chwili jezdze dalej ze stara i wszystko smiga tak jak powinno... Sproboj najpierw mojego sposobu, po co wydawac kasiore na lozyska...
Moje autko też ma takie same objawy i tez chciałbym naprawić we własnym zakresie.
Dodano po 53 sekundach:
Michał gdzie naładowałeś tego smaru?Michal pisze:Sluchaj, ja mialem identyczne objawy. Kierownica krecila ciezko, nie odbijala i krecilo sie tak "skokowo". Czasami w magiczny sposob "naprawiala" sie i chodzilo dobrze tak jak u Ciebie... Wlazlem pod auto, naladowalem smaru, pokrecilem kierownica... I tak 3 razy. Wczesniej mialem wymieniac przekladnie... W tej chwili jezdze dalej ze stara i wszystko smiga tak jak powinno... Sproboj najpierw mojego sposobu, po co wydawac kasiore na lozyska...
Moje autko też ma takie same objawy i tez chciałbym naprawić we własnym zakresie.
Peugeot 205 , 1.8 diesel , 1984r. , 60KM