Strona 2 z 3
: 28 cze wt, 2005 11:48 pm
autor: Ferguss
cheatoss pisze:kurfa, cos chyba nie mam na tym forum zadnego autorytetu
nie przejmuj się, kiedyś przyjdzie taki czas, że będziesz wiarygodny i administrator uzna Twoje wypowiedzi za słuszne

: 29 cze śr, 2005 12:44 am
autor: Piweł
cheatoss pisze:kurfa, cos chyba nie mam na tym forum zadnego autorytetu
przeciez napisalem dwa razy ze takie kierunki sa potrzebne jesli masz hak i chcesz ciagnac przyczepke...
Hmmm, skąd ja to znam...
cheatoss pisze:wiem bo jak bylem maly (bardzo, 6 lat) i ojciec wozil auta to czesto zmienialismy samochody... pierwsze co ojciec robil to zakladal hak (zeby moc przyczepke przyczepic

) no a potem dziura i kierunek (mial caly zestaw roznych) wiec kiedys sie zapytalem 'tatusia' po co wierci dziure w samochodzi i mi wytlumaczyl =]
Urzekła nas Twoja historia...
Pozdro
Piweł
: 29 cze śr, 2005 12:47 am
autor: cheatoss
wiec cel osiagniety
nie widze tylko lez =]
: 29 cze śr, 2005 12:50 am
autor: invictus
EJ!!! to moj tekst!! ale moje glebokie poklony za trafne uzycie...(

) bo ja chyba przysnalem i stracilem na czujnosci
Piweł jak to kazdy zuch - zawsze czuwa

: 29 cze śr, 2005 10:12 am
autor: Yahoo
Para pisze:mówisz ze to nieorginalnie montowane ??
a tutaj ?? miejsce to samo kształt tez tyko kolor inny

oczywiście, że oryginalnie

nikt sobie tego własnoręcznie nie zakładał mimo tego, że uważacie miejsce za hu...we

Więc w moim samochodzie są fabrycznie zamontowane ( oczywiście w hu...wym miejscu ) te kierunki i panoramiczny dach również. Wiem napewno, że w 205 GTi z Włoch ( moje obecne ) i np. z Francji te kierunki i dach były standardem. W 205 z Niemiec i Holandii kierunkowskazów na błotnikach nie było. Nie było również panoramicznego dachu, co ciekawsze wyposażone były w katalizator, podczas gdy na Francję i Włochy katalizatora nie było! Sprawa, którą opisałem dotyczy konkretnie gti z lat '89 - '91

: 29 cze śr, 2005 10:15 am
autor: Yahoo
Para pisze:no chyba to nie fabryczna czesc..ma ktos w klubie taki kierunek ??
ja mam

część jak najbardziej fabryczna
: 29 cze śr, 2005 10:54 am
autor: cheatoss
Yahoo pisze:W 205 z Niemiec i Holandii kierunkowskazów na błotnikach nie było. Nie było również panoramicznego dachu, co ciekawsze wyposażone były w katalizator, podczas gdy na Francję i Włochy katalizatora nie było! Sprawa, którą opisałem dotyczy konkretnie gti z lat '89 - '91

chyba tylko gti... ja mam diesla z 91, autko jest z niemiec (ksiazka serwisowa dowodem) i mam panorame fabrycznie, nie mam kierunkow...
obstaje przy wersji:
albo byly jako opcja dodatkowa
albo przy zamawianiu haku w salonie montowali je gratis ;>
: 29 cze śr, 2005 11:33 am
autor: iveras
kto kupowałby Rolanda Garrosa lub GTI żeby ciągnąć nim jakąś przyczepę na ziemniaki
Fabryka Peugeota wypuszczała pewną ilość "specjalnych" 205 na GB. Wszystkie obok kiery po prawej miały kierunki w błotnikach. Być może jest to związane z tamtejszym kodeksem drogowym czy coś.
W każdym razie takie wychodziły z fabryki.
: 29 cze śr, 2005 11:54 am
autor: Yahoo
[quote="cheatoss"]
chyba tylko gti... ja mam diesla z 91, autko jest z niemiec (ksiazka serwisowa dowodem) i mam panorame fabrycznie, nie mam kierunkow...
obstaje przy wersji:
albo byly jako opcja dodatkowa
albo przy zamawianiu haku w salonie montowali je gratis ;>[/quo
1. książka serwisowa nie jest dowodem na to, na jaki rynek sprzedaży zostało wyprodukowane auto
2. pisałem przecież tylko o GTI
3. kierunkowskazy nie były opcją dodatkową tylko regionalną
4. kto zakłada hak do GTI
Wiem jedno ! Przez takie dwa głupie kieruneczki stworzył się niezły temat do dyskusji

: 29 cze śr, 2005 11:59 am
autor: invictus
: 29 cze śr, 2005 12:01 pm
autor: Yahoo
iveras pisze:kto kupowałby Rolanda Garrosa lub GTI żeby ciągnąć nim jakąś przyczepę na ziemniaki
W każdym razie takie wychodziły z fabryki.
No właśnie, przecież to nie są ciągniki rolnicze

kempingu też raczej nie bardzo tym ciągać
Tak, takie wychodziły z fabryki panowie....
No chyba, że powstała jakaś firma tuningowa montująca wyłącznie kierunkowskazy na błotnikach
Zapewniam wszystkich, że w moim aucie to oryginał. Kilka razy wyjmowałem już te kierunki, więc wiem jak wyglądają otwory w błotnikach. Nie są to bynajmniej dziury wywiercone przez poprzednią właścicielkę

Odsuwany dach też zakładali w fabryce

: 29 cze śr, 2005 12:09 pm
autor: blaszka
teraz ja sie wypowiem kierunkowskazy były montowane fabrycznie tylko ze do roku 87 błotnik z tym kierunkiem był inny i po 87 tez był inny czyli chodzi tu o miejsce montowania kierunku i średnicy otworu I tak modele 205 z kierunkami były produkowane na bogatrze kraje i na takie gdzie był wymóg posiadania kierunków i nikt nie wiercił otworu na serwisie bo klient sobie zamontował hak holowniczy
: 29 cze śr, 2005 12:14 pm
autor: Yahoo
acha, no spoko - czyli znalazłeś w sumie trzy wersje błotnika
spotkałem się też kilkakrotnie z kierunkowskazem umieszczonym nieco niżej

czy tak jest w błotniku do '87

: 29 cze śr, 2005 12:25 pm
autor: misiek22
do dzisiaj można kupić błotniki z kierunkami z boku

a przy jakich wersjach występowały nie mam zielonego pojęcia

: 29 cze śr, 2005 12:29 pm
autor: blaszka
w sumie to rodzai błotnika sa 5 rodzaji z kieruniem i bez do 87 z kierunkiem i bez po 87 i bez wersja gti