Strona 2 z 2

: 08 lip pt, 2005 5:04 pm
autor: invictus
a pytales jakie?? bo za 42 zl nic dobrego nie dostaniesz.... za 60 w hurtowni to tak ale za 42 to za rok znow do wymiany

: 08 lip pt, 2005 5:42 pm
autor: iveras
Yahoo pisze:3000 ????? strasznie tanio kurde :evil:
:lol: :lol: :lol:
Za taką operację w innym warsztacie policzyli (bez części, sama robocizna) około 1000 złotych co i tak jest sporą sumą! Bez przesady!!!

: 08 lip pt, 2005 10:51 pm
autor: invictus
Za tyle to w salonie by zrobili :lol: :lol:

300 zl za robicizne w takim wypadku jest do przelkniecia ale mozna to zrobic i za 200

: 09 lip sob, 2005 11:06 pm
autor: Yahoo
przyjedź do mnie, chłopaki Ci to zrobią :!:
no i oczywiście rabat klubowy uwzględniamy :roll:

: 09 lip sob, 2005 11:29 pm
autor: PIT_R
No panowie, jak podjechalem do dwoch pobliskich sklepow z czesciami co by sie zorientowac co i jak i czemu tak drogo to tyle mi wyszlo:

Pierwszy sklep:
1. Kompletne sprzeglo 340,-
2. Pasek rozrzadu 48,-
3. Napinacz do paska 96,- (orginalny)
4. Amorki tyl komplet 200,- (jakies cofap'y) ??
5. Lozyska przod szt. 90,-
6. Klocki ham. przod 50-60 kpl
7. Okladziny ham. tyl 58-65 kpl
8. Linka recznego 32,- (za strone)
Czyli w sumie jakies 1000 bez robocizny :evil:

Z kolei w drugim sklepie mam znizki na czesci (ta sama numeracja):
1. LUK 346,- Valeo 354,- (znizka 22%)
2. 46 (-20%)
3. 101,- (-18%)
4. Monroe gazowe 500,- (-30%) :evil: Sachs 370 (-30%)
5. szt. 80,- (-18%)
6. kpl. 60-80,- (-20%)
7. strona 30,- (-14%)

WIec ze znizkami w sumie wychodzi w granicach 800-950 zl

Ale na pewno musze wymienic linke recznego i okladziny oraz amorki z tylu :evil: