Strona 2 z 5

: 24 sie śr, 2005 12:11 am
autor: blaszka
8)

: 24 sie śr, 2005 12:36 am
autor: Sebek
Hehe...
Blaszka to jak z tym monologiem bo JJ sugeruje że ściagałeś :wink: :mrgreen:

: 24 sie śr, 2005 12:39 am
autor: JoT_JoT
ale jak coś to delikatnie sugeruje :mrgreen:

: 24 sie śr, 2005 12:48 am
autor: invictus
Za duzo trudnych slow :P

: 24 sie śr, 2005 12:52 am
autor: JoT_JoT
HEHE :mrgreen: Bo sie kolega obrazi :D:)

: 24 sie śr, 2005 1:02 am
autor: Sebek
Chyba sie na siebie obrazać nie bedziemy.... :mrgreen:

: 24 sie śr, 2005 8:30 am
autor: rafi
Pieraś pisze:za 1500zl to mozna miec juz NITRO (ok 1700 chyba w gorzowie wlkp. jest firma)
Zgadza się,ale przy nitro przyrost mocy jest chwilowy,a po drugie sprawdzałeś cenę napełniania butli podtlenkiem azotu :?: :shock: :shock: :shock:

: 24 sie śr, 2005 9:27 am
autor: blaszka
heheh tak jak i wypracowań w szkole sam nie pisałem tylko wklejałem w worda z netu tak i tu wkleiłem gdzie tyle bym pisał pisząć z dużej litery z przecinkami i z kropkami jak wiece z lenistwa zawsze piesze mała literą bez interpunkcji i bez ogonków przy literkach :D

: 24 sie śr, 2005 10:14 am
autor: Sebek
prawidłowo :wink:

: 24 sie śr, 2005 10:18 am
autor: mclarenPL
Wspaniałe wypracowanie blaszka :D Ja też tak pisze wypracowania do szkoły :)

Zestaw turbo taki najsłabszy ( "soft turbo") można kupić od 6000-10000zł. Przyrost mocy wynosi około 50% lub 100KM na 1 litrze pojemności. Np. jeżeli mamy silnik 1.6 o mocy 100KM to po zamontowaniu "soft turbo" będziemy mieć moc w granicach od 150 do 160 KM.

: 24 sie śr, 2005 11:25 am
autor: BubuPN
W firmie PromotoR z 1,5 na sofcie wycisnęli 190KM :mrgreen: a te elektryczne sprężarki czy elektryczne kompresory to ponoć bujda na resorach :) i generalnie tak jak napisał blaszka najlepiej jest po prostu założyć turbinkę choć jakiś czas temu na TVN Turbo była S2000 z kompresorem i w sumie gość też uzyskał całkiem niezłe rezultaty.

: 24 sie śr, 2005 11:42 am
autor: JoT_JoT
No tak ale widze ładne koszta te 6000-1000 koła to już lepiej i taniej zamontować sobie :) mi16 :) a jak wtedy braknie mocy to Turbo :D:) o ile sie tam gdzies jeszcze miejsce znajdzie :) :mrgreen:

: 24 sie śr, 2005 11:47 am
autor: BubuPN
nie wiem czy wiesz, ale "taniej" na pewno nie równa się "lepiej" ;) a poza tym swap jest droższy niż turbo :)

: 24 sie śr, 2005 12:06 pm
autor: JoT_JoT
to zależy :) mnie tam swap wyszedł taniej niż turbo :D:) :mrgreen:

: 24 sie śr, 2005 12:08 pm
autor: BubuPN
no tak, ale raczej zmieniając z 1,1 czy z wspomnianego 1,9 na tego całego Mi16 to byłoby o niebo więcej zabawy ;)