Strona 2 z 4
: 15 lut śr, 2006 5:34 pm
autor: rado83
heh no a w tym Roku na Magurskim widzaielm jak pchano auta ze startu bo nie mogly ruszyc na odcinek heheh
: 15 lut śr, 2006 9:17 pm
autor: b182
Spoko spoko kółeczka moge miec za 80 zeta za sztuke(no nie micheliny rajdowe ale zwykłe bawarskie zimówki z kolcem,używki)
: 15 lut śr, 2006 9:34 pm
autor: rado83
heh no coz widze ze nic cie nie przekona zycze powodzenia ale wem jedno rajdy sa bardzo pieknym sportem ale niestety dosc kosztownym w kazdym wydaniu;)powodzenia;)
: 15 lut śr, 2006 11:49 pm
autor: zowa
i nie licz na to ze przejdziesz sie do pierwszej lepszej firmy o sponsoring i nie powiedzia Ci dziekujemy.i tak moze byc ze 100 innych firm.... wiem cos na ten temat.chyba ze masz znajomosci
: 15 lut śr, 2006 11:54 pm
autor: dauit
rajdy to jak studnia bez dna

caly czas cos... b182... a ty masz licencje? bo do ppzm trza miec licencje... ja teraz tez szykuje sobie autko do KJSow... i sie mi teraz zacznie... belka... wogole niewiem co zrobic... czy nowe tarcze czy dac do przetoczenia... i czy zrobic dolot powietrza jakis taki bezposredni do wtrysku... na stozku... czy seria i dac inny filtr... aha b182... a z tego co mi wiadomo na taka eliminacje trzeba miec cos okolo 2000-3000 zł... a z innymi zeczami masz problemy zakupu... no... drogo drogo

ale powodzenia zycze

: 16 lut czw, 2006 12:12 am
autor: Banita
dault tarcze do przetoczenia -w koncu naprezenia sa wzdluzne
skoro masz FSI to po co ci powietrze do wtrysku??

: 16 lut czw, 2006 12:20 am
autor: dauit
a co to FSI? a o tarcze mi chodzi bo mam nierownosci... gory i doliny... niema płaskiej powierzchni... z przodu na tarczach... a wiem ze mozna zebrac nierownosci tokarka... dac nowe klocki i bedzie oki doki... a to sie porobilo chyba bo klockow sie komus niechcialo wymienic... i tak sie porobily nierownosci... a dodatkowo lewe kolo lapie mi odrazu na sniegu czy na mokrym... a prawe po chwili... wiec musze cos z tym zrobic...
: 16 lut czw, 2006 12:25 am
autor: zowa
a nie prosciej wydac 80 zl na nowe tarcze i miec pewnosc ze sie nie zabijesz???? jak masz toczyc tarcze to lepjej nie bierz sie za ten sport.taka jest prawda... takim kombinowaniem mozesz zrobic krzywde sobie i komus...
: 16 lut czw, 2006 12:31 am
autor: Banita
dauit pisze:a co to FSI?
Fajny Silnik Indukcyjny
wiem ze mozna zebrac nierownosci tokarka... dac nowe klocki i bedzie oki doki...
polecam dobra polise na zycie
a to sie porobilo chyba bo klockow sie komus niechcialo wymienic... i tak sie porobily nierownosci..
sadze, ze piachy i pyly maja tu tez duze znaczenie
dodatkowo lewe kolo lapie mi odrazu na sniegu czy na mokrym... a prawe po chwili... wiec musze cos z tym zrobic...
jak zrobisz tarcze i klocki to warto by przeczyscic prowadnice zacisku i tloczka

: 16 lut czw, 2006 12:37 am
autor: dauit
Hmmmm... Banita... ale jesli masz jeszcze tarcze naprawde niezbyt zjechana... tylko ze sa nierownosci... to zebranie 1mm to chyba nie tak duzo... i z jednej strony tylko jest nierownosc... bo zazwyczaj sie ktoras z okladzin klocow pierwsze zuzywa... tak wiec... mysle ze bedzie dobrze tak zrobic... a co powiesz ze niektorzy wierca dziurki w tarczach... i robia wentylowane :> nawet na DSFie pokazywali jakies BMW sportowe... na tor... i gosc tak wlasnie robil...
: 16 lut czw, 2006 12:44 am
autor: zowa
dauit pisze:Hmmmm... Banita... ale jesli masz jeszcze tarcze naprawde niezbyt zjechana... tylko ze sa nierownosci... to zebranie 1mm to chyba nie tak duzo... i z jednej strony tylko jest nierownosc... bo zazwyczaj sie ktoras z okladzin klocow pierwsze zuzywa... tak wiec... mysle ze bedzie dobrze tak zrobic... a co powiesz ze niektorzy wierca dziurki w tarczach... i robia wentylowane :> nawet na DSFie pokazywali jakies BMW sportowe... na tor... i gosc tak wlasnie robil...
obawiam sie ze jeden milimetr nie wystarczy.zazwyzaj sie ktoras pierwsza zuzywa jak sa zapieczone prowadnice:) telewizja klamie

tyle ze gosc pewnie mial jakies wyjebane tarcze w kosmos... wiekszosc dostepnych u nas sie poprostu krzywi... wytlumacz mi tylko jakim sposobem ozrobil tarcze wentylowane???? a nei czasem nawiercane??

: 16 lut czw, 2006 12:44 am
autor: Banita
tarcza miedzy nowka a kwalifikujaca sie do wymiany ma 2mm roznicy -co powiesz na to?? -i powiedz mi, ze tarcza o 6mm grubosci (nowka 10- to co zjechales czyli jakies 1-2mm - przetoczenie...)wytrzyma jakis ostry kjs

: 16 lut czw, 2006 1:04 am
autor: dauit
zowa... dobra... nawiercane... pomylone misie...

Banita... jak wyciagne tarcze to Ci powiem co i jak... ile tam mm jest teraz...

ale to jak sie ociepli troszku:) ale do 19.III napewno to zrobie

I zobacze czy wymieniac czy "lizać"
: 16 lut czw, 2006 7:42 am
autor: Michal
Tak jak pisze Banita... Nowa tarcza ma 10mm a dopuszczalne zuzycie to 8mm... Wiec nie wiem gdzie Ty to chcesz toczyc... Ale ja juz z Toba rozmawialem na gg i jak Ty chcesz nabijac okladzine na sprzeglo to i tarcze przetoczysz... Ja Ci juz napisalem, ze nauczysz sie jak Ci cos p...dolnie na kjsie albo nawet przy normalnej jezdzie...
: 16 lut czw, 2006 9:28 am
autor: b182
Widze ze rozpoczeła sie fajna dyskusja-właśnie to miałem nadzieje osiągnąc pisząc ten post

dauit-wiem że trza mieć licencje

. Nic sie nie bój. Ale ty mocny jesteś -nabijać okładzine na tarcze sprzęgła

podziwiam :)A niemyślałeś zeby zacząć robić "nalewki opony" ze starych gumiaków,weży ogrodniczych ,co?? Nie no żartuje. Ja też lubie oszczędzać ale na zawiasie itp. nigdy. Niedawno wymieniłem w lewku całe zawieszenie z przodu bez amorów bo były extra-drążki, wahacze,tarcze hamulcowe,w przekładni kierowniczej tulejke teflonową,gumki na stabilizatorze i teraz Jezus jak.....sie nic nie tłucze jak nowe auto:). Ale raczej nic nie toczyłem.

Co do budowy rajdówki to już pisząć posta wiedziałem że nic z tego niebędzie:). Przy takich cenach za używki to jest bez sensu. A tym lewkiem przejade KJS-y na spokojnie byle punkty zrobić i nieskatować autka bo fajne. POtem przesiadka do ccs N0 lub też z kumplem myślimy o polonezie od Cecota(moze ktoś zna??) Magurski bedzie nasz
