Strona 2 z 2

: 19 lut ndz, 2006 11:05 pm
autor: mi
a przesadzasz - ja moim miałem rekordowo jakieś 190 (góra św anny) i wciąż żyję :P Na płaskim na 4 i 5 biegu 160 trzyma zawsze, lekko w dół - jak widać, silnik 2.8 v6 biturbo ( a może to jest 1.1 spi? ;) )







ale nie rekompensuje mi to braku lwiątka :cry:

: 19 lut ndz, 2006 11:47 pm
autor: Fox
A ja mam pustkę w baku i musze jeździć ekonomicznie...90 nie przekraczam od tygodnia żeby dłużej pojeździć...no ale za to zszedłem ostatnio poniżej 7 litrów na 100 gti'kiem w cyklu mieszanym:)) No i na kontrolce przebyłem już 50km i wciąż jeżdżę:)

: 21 lut wt, 2006 11:27 am
autor: 205MI16
Fox pisze:A ja mam pustkę w baku i musze jeździć ekonomicznie...90 nie przekraczam od tygodnia żeby dłużej pojeździć...no ale za to zszedłem ostatnio poniżej 7 litrów na 100 gti'kiem w cyklu mieszanym:)) No i na kontrolce przebyłem już 50km i wciąż jeżdżę:)
No i to jest właściwe podejście do bezpiecznej jazdy. :wink:
Powolutku, oszczędnie i bezpiecznie - a nie jakieś 180km/h sejem czy kangurem.
Ja też będę jeździł bezpiecznie jak pug wyjedzie z garażu - a co. :D

: 21 lut wt, 2006 2:56 pm
autor: mi
ależ oczywiście, nikt nie przeczy, ja się nie mogę doczekać puga bo tam są lepsze hamulce i szelki, a Kaktus robi silnik żeby......


......yyyyyyyy......


.....niech coś wymyślę....


8)7



...żebym mógł bezpiecznie rowerzystów omijać :P

: 21 lut wt, 2006 3:47 pm
autor: woocash
hamować silnikiem :twisted: :twisted: :twisted:

: 21 lut wt, 2006 4:37 pm
autor: 205MI16
Z 5 na 1 przy 180 aż pójdzie woda do oleju :D

: 21 lut wt, 2006 4:45 pm
autor: woocash
e tam cieńko... z 5 na wsteczny :wink: tylko fotel trzeba obrotowo zamontować :P