Strona 2 z 2

: 02 cze pt, 2006 9:31 am
autor: Sebek
i tak trzymaj a golf aby mieć szanse musi mieć pojemność conajmniej 2.0 :)

: 10 cze sob, 2006 5:35 pm
autor: toffi
Marin205 pisze:dobry filmik - GOLF I II i III nie mają blachy ocynkowanej - więc nie dziw że taką zamocowali w golfie II - żal mi blacharza który musi się namęczyć żeby to coś poprostować -

przypomina mi się pewna historia którą mnie w liceum zanudzał mój historyk - w czasach zimnej wojny - amerykański samolot dalekiego zasięgu musiał awaryjnie lądować w rosji - ruscy zanim go oddali ( a nie mieli czegoś takiego) to pomierzyli (zrobili kopię dokumentacji na podstawie oryginału) i zrobili sobie swój - i było by OK gdyby nie system metryczny w stanach gdzie mierzy się w calach, jak dawali za cienką blachę to się rozpadał a jak dećko grubszą - a musieli taką dać bo ich poszycia nie były tak wytrzymałe przy podobnych grubościach - to wyszedł im tak ciężki latający klocek - że nie dość że nie osiągał pułapu i zasięgu to nie latał tak jak trzeba :P - niemcy postawili w golfie na dłuższy proces gnicia
golfy MK# maja ocynk czesciowy a MK3 GTi maja pelny ocynk :P

: 10 cze sob, 2006 10:56 pm
autor: iveras
w golfach ocynk był na zamówienie jako "opcja" :P