Strona 2 z 3
: 16 wrz sob, 2006 12:01 am
autor: Banita
why?

: 16 wrz sob, 2006 12:04 am
autor: moralez
bo ciezko bylo znalesc jakakolwiek mozliwosc porownania
stres-raczki nie chwytam sie z byle powodu

: 16 wrz sob, 2006 12:12 am
autor: Banita
bo juz sie do mnie przyzwyczailes,
pierwsza proba byla taka, ze jak kopnalem w gaz ponizej 1K RPM to kola zerwaly przyczepnosc (suchy asfalt) i stalismy w miejscu...
cytuje:
'eee tu nie czuc ze przyspiesza'
2 proba byla lepsza, zreszta trzeba sie porownac, a nie dyskutowac
: 16 wrz sob, 2006 12:59 am
autor: moralez
mow co chcesz ale bylo ch....wo w porownaniu z migiem

: 16 wrz sob, 2006 1:15 am
autor: Banita
mscisz sie za licznik?

: 16 wrz sob, 2006 1:21 am
autor: moralez
: 16 wrz sob, 2006 1:41 am
autor: Banita
akurat
po prostu moralez dowiedzial sie, ze v-max jego bolida oscyluje w okolicach 167km/h, wiec niszczy tego, ktory mu to pokazal i sie smial

: 16 wrz sob, 2006 2:06 am
autor: moralez
widac co cie boli

swoja droga zalosny jestes

: 16 wrz sob, 2006 6:45 am
autor: Sebek
spokój dziewczyny

: 16 wrz sob, 2006 8:33 am
autor: Fox
Widze że temat rozwinął się w innym niż założony kierunku:) Na jakiejś hlenderskiej stronie fanatyka mi16 znalazłem w danych technicznych że max to 5,2 oleju więc chyba mam spoko. Jak się dorobie wreszcie prawidłowego bagnetu to sprawdzę.
A co do mi16 i przyspieszenia to przy jednoczesnej zmianie skrzyni na 1.6gti idzie lepiej od najniższych obrotów niż gti, przy 4.5tys leci jak burza a powyżej 6tys włącza się warpowa 5, krajobraz zmienia się w migające paski a gałki oczne wpadają do czaszki:)
: 16 wrz sob, 2006 10:48 am
autor: Banita
na krotkiej skrzyni musi isc lepiej na 'dole' -innej opcji nie ma
fox, a jak sie jezdzi na mokrym asfalcie?
: 17 wrz ndz, 2006 8:21 pm
autor: Fox
nie da się:) Trzeba chyba nabyć wprawy żeby wyczuć ile mocy koła są wstanie przenieść na asfalt. Ja na razie przy próbie mocniejszego wciśnięcia gazu stoję w miejscu i scieram opony. No ale ja przez 95% czasu jeżdżę spokojnie. Większą frajdę daje mi przyspieszenie na 4 od powiedzmy 90. Po osiągnięciu 5 -5,5tys obrotów nie można uwierzyć że to tak leci. Jadę za ciężarówką, w końcu widzę fragment pustej prostej, redukcja i gaz w podłogę. Wcześniej bym się zaraz chował przed cieżarówką a teraz mam taką prędkość że 3-4 samochody więcej w tym samym czasie mogę wyprzedzić. To jest niesamowite. Na starty spod świateł chyba już jestem za stary. Cieszy mnie to tylko jak moge złoić stuningowanego golfa albo calibrę z dresem w środku.
: 17 wrz ndz, 2006 10:52 pm
autor: b182
Bravo!!!
Samemu mi sie mazy taki wózek. GTI już mam ale silnika Mi16 jeszcze nie. Powiedz co dokłdnie przerabiałes w swapie?? I ile to kosztowało.Moze byc na priva.
: 17 wrz ndz, 2006 10:57 pm
autor: woocash
Fox.. a ile masz dajmy na to od 80-120 (wiem wiem, to ślimacze prędkości

) na 3 i 5 biegu?? możesz sprawdzić ?
: 17 wrz ndz, 2006 11:23 pm
autor: Banita
i jak mozesz sprawdz jeszcze na 4, bo jest chyba bardzo zblizona do mojej 3
