Strona 2 z 2

: 06 wrz śr, 2006 2:30 pm
autor: Banita
Przez nieszczelne weze gumowe rozrusznik ledwo kreci? :shock:
To sie chyba zwie teoria chaosu 8)

Jak juz odpali to jak sie wkreca? Lekko czy masz wrazenie, ze cos go trzyma?

: 06 wrz śr, 2006 2:33 pm
autor: sirius66
no też tak myślałem jak Ty że ta teoria niejest zbyt dobra, apropo czy coś go trzyma?? kurcze ciężko powiedzieć dawniej ledwo co jeździł teraz kopa ma, niechce Cie wprowadzać w bląd ale coś z tego może być, jest taki jakby bardziej stabilny

: 06 wrz śr, 2006 3:03 pm
autor: Banita
na zimno i na cieplo tak samo ledwo kreci?

: 06 wrz śr, 2006 3:10 pm
autor: sirius66
na zimno dużo lepiej jak się zagrzeje to już tragedia.:(

: 06 wrz śr, 2006 8:47 pm
autor: VIRTUS
Ja dziś oddałem puga do serwisu z BOSCHa bo już nie miałem siły na ten rozrusznik zreszta mam taki rozpiżdziel w instalacji ze najstarsi górale takiego nie widzieli

: 07 wrz czw, 2006 10:46 am
autor: Banita
sirius66 pisze:na zimno dużo lepiej jak się zagrzeje to już tragedia.:(
Odpowiedzi mozesz szukac w:
1.Kable zasniedziale -wzrost temp=wzrost oporu w przypadku miedzi
2.Panewki
3.Tulejki w rozruszniku

Sam nie wiem

:roll:

: 08 wrz pt, 2006 2:17 pm
autor: sirius66
Banita wielkie dzięki będe tego szukał, sprawdzał itd itd.jak coś znajde to dam ci znać.
pozdrawiam

: 13 wrz śr, 2006 7:15 am
autor: cyborg
jesli masz rozrusznik z przekladnia planetarna to mozliwe ze magnes/magnesy ci sie odkleil/y. Ja tak mialem w ubieglym roku-jesienia niby krecil dosc normalnie, a jak przyszla zima i mrozy 30-stopniowe to normalnie nie mial sily przekrecic.. Grzanie misy olejowej i podpiecie aku z innego auta nic nie dalo-po prostu nie mial sily.. Okazalo sie ze z 4 magnesow przyklejonych do stojana jeden jest na swoim miejscu, pozostale odkleily sie i sila przyciagania przylgnely do wirnika. Nie dosc ze wirnik obracal sie tylko dzieki sile tego jednego magnesu to jeszcze pozostale 3 go hamowaly bo zaparly sie o ten jeden przyklejony... Po przyklejeniu magnesow klejem Chester Molecular wszystko juz prawie rok jest ok..

: 13 wrz śr, 2006 9:03 am
autor: sirius66
z przekładnia planetarną, hmm a co to jest?? sprawdzę jaką mam jeśli taką jak cyborg mówi to zrobię jak Ty ,pozdrawiam

: 13 wrz śr, 2006 10:48 am
autor: Banita
w gti nie ma przekladni planetarnej -w kazdym razie nie spotraklem sie jeszcze z takim rozrusznikiem w tym samochodzie

: 13 wrz śr, 2006 10:49 am
autor: cyborg
w pugach sa dwa rodzaje rozrusznikow: taki tradycyjny jak w wiekszosci samochodow-z solidnym wirnikiem o duzej srednicy oraz z malym wirnikiem i przekladnia planetarna. W przypadku pierwszego rodzaju wlasnie takie objawy moga wskazywac na zuzyte tulejki, w tym drugim typie raczej nie powinny sie one zuzyc gdyz wirnik obraca sie z bardzo duza predkoscia i przekladnia planetarna zamienia duze obroty i maly moment obrotowy na male obroty i duzy moment. Wiec zeby uzyskac odpowiedni moment wirnik musi rozkrecic sie do bardzo duzych obrotow a w przypadku odklejenia magnesow jest to niemozliwe (tarcie).

: 13 wrz śr, 2006 11:09 am
autor: Paweł
Mam rozrusznik z przekładnią, ale miałem taki luz, że wirnik ocierał o magnesy (post z 04.09.2006).

: 13 wrz śr, 2006 11:11 am
autor: cyborg
mozliwe, nie twierdze ze nie-po prostu ja sie z tym nie spotkalem co nie znaczy ze to sie nie moze stac:) Pozdrawiam