Strona 2 z 2
					
				
				: 24 wrz ndz, 2006 9:11 pm
				autor: hugos
				Żeby zaspokoić ciekawość wszystkich, którzy pytają się o sens przeróbki tylnych hamulców na tarczowe chciałbym dodać, że bardzo często ciągam tym samochodem 300 kilogramową przyczepę bez dodatkowych hamulców w niej i to w średnich górkach. Z przodu założyłem tarcze wentylowane od Peugeota Partnera i zaciski od tego samego modelu. A tak na marginesie jeszcze jedno pytanko. Czy konieczna jest również wymiana tylnego wahacza, bo jak patrzę na mój wahacz, to zastanawiam się jak przykręcę do tego zacisk? Może montuje się tylko jakiś dodatkowy wspornik z GTI? Dziękuję za wszystkie sugestie.
			 
			
					
				
				: 25 wrz pn, 2006 10:09 am
				autor: Kaktus
				Zrobie dzisiaj zdjecia to Ci powinno rozjasnic sprawe
			 
			
					
				Re:  Przeróbka hamulców bębnowych na tarczowe - tył.
				: 19 sty śr, 2011 10:40 am
				autor: Marin205
				Kaktus pisze:Zrobie dzisiaj zdjecia to Ci powinno rozjasnic sprawe
a zdjęć jak nie było tak nie ma
zastanawiam się czy można by było zamontować korektory zaraz na pompie? (tak miałem w skodzie felicji)
czy ktoś z Was przerabiał ten temat?
szykuje mi się remont hamulców z tyłu i zastanawiam się nad przekładką tarcz
 
			 
			
					
				Re: Przeróbka hamulców bębnowych na tarczowe - tył.
				: 19 sty śr, 2011 11:10 am
				autor: moralez
				W 1.6 gti tak jest. Korektor hamowania jest jakies 30 cm od pompy.
			 
			
					
				Re: Przeróbka hamulców bębnowych na tarczowe - tył.
				: 19 sty śr, 2011 11:29 am
				autor: Marin205