Strona 2 z 3
: 27 paź pt, 2006 12:27 pm
autor: Banita
Pieraś pisze:ja powiem tak ... nie badz madrzejszy od inzynierow, ktorzy obliczali parametry i wg jakich taki amorek jest wykonany, jak masz takie sprezyny i siedzi ok ale jest Ci za miekki to wcisnij gumy w sprezyny usztywniajace i juz.
gezuss pieras- nie byc madrzejszym od inzynierow i wkladac gumy usztywniajace...
-40 to max obnizenie dla seryjnego amorka -sprezyne zakladasz sciskajac ja rekami
Wczoraj przejechalem sie na miejscu pasazera po lekko nierownej drodze 100km/h i po 3 min zaczal mnei bolec kark, wiec z twardoscia nie bede juz kombinowal, ale biorac pod uwage fakt, ze tyl lezy 1,5cm pod odbojnikami, to przod wyglada jakby sterczal strasznie wysoko.
: 27 paź pt, 2006 12:39 pm
autor: MistrzuGT
to daj -70mm tak jak ja i na Twoich 15" by fajnie sie wlasnie kola chowaly do srodka.
Ja mam 13" , fotki w profilu

: 27 paź pt, 2006 12:49 pm
autor: mi
chować się chowają, ale jeździ się na tym ciulato
http://mi.205.pl/image.php?id=9205
: 27 paź pt, 2006 12:56 pm
autor: Banita
why?
: 27 paź pt, 2006 1:45 pm
autor: MistrzuGT
ciulowato?? a poscigamy sie na zakretach??
A tak powaznie dobrze sie jezdzi jak sie nie jezdzi wolno po dziurach

Bo szybko to sie poprostu przelatuje

: 27 paź pt, 2006 2:05 pm
autor: Sebek
nie można przesadzać z tym obniżaniem
nasze drogi sa tragiczne i trzeba brać to pod uwagę
jak z niemiec przyjechałem to miałem taką glebę że tył musiałem podnieśc o 1 ząbek na drążkach bo mi po prostu szkoda autka było
a co do tych sprężyn to czytałem na kilku forach o amorkach do krótszych sprężyn że max 25mm a potem to już czuć straszną różnicę
Mistrzu to sama prawda jak przelece po jakiechś nierównościach szybko to jakoś spoko
a czasem jak tak chce woniej to aż mnie serce boli i albo do zera

albo pełen ogień

: 27 paź pt, 2006 2:21 pm
autor: MistrzuGT
Dokladnie, tak jak mowisz...
Mi tez autka szkoda, dlatego czasem nawet jezdze tyci dalszymi trasami i lepsiejszymi,niz krotszymi i po dziurach...
: 27 paź pt, 2006 3:50 pm
autor: mi
w centrum bytomia zdarzyło mi się sejem (na seryjnym zawiasie) drapnąć asfalt (na szczęście już zrobili tamto miejsce, ale jest pare niewiele lepszych

), śmigając pugiem muszę na stałe obserwować drogę (i oczywiście obrotomierz

), bo się o miskę boję, na dziurach zakręty są.... yyyy.... ekscytujące
Przyznać muszę - optyka jest kozacka, jeśli naprawdę chcesz taką glebę to inwestuj w gwint, ja w przyszłym sezonie będę miał kulturalne -40 (no - maksimum -55), cały komplet, bo inaczej to taki sobie pomysł...
....tak mi się wydaje...
: 27 paź pt, 2006 4:07 pm
autor: Banita
TO co chce zrobic, to wlasnie taki... gwint, tylko gwintowane w innym miejscu

: 27 paź pt, 2006 4:25 pm
autor: Michal gti
Wczoraj przerabiałem ten temat
Były seryjne amory, a do tego krotsze sprężyny gutmann'a. Amory juz do wymiany, a leżały u mnie akurat utwardzane i skracane amory

. Ledwo co wcisnąłem ściągniętą sprężyne na ten krotki amortyzator. Po zmontowaniu kolumny okazało się, że całość jest krotsza o jakieś 2 cm( na tych samych sprężynach).
: 27 paź pt, 2006 4:31 pm
autor: Banita
czyzby byly tak scisniete, ze samochod nawet nie usiadl jak go postawiles?

: 27 paź pt, 2006 4:56 pm
autor: Michal gti
jeszcze samochodu na koła nie postawiłem, jak wykombinuje belke, to się wszystko okaze

: 27 paź pt, 2006 5:06 pm
autor: woocash
Zapraszam do działu Kupię/Sprzedam -mod
: 27 paź pt, 2006 5:46 pm
autor: Banita
no bez stawiania na kola, to bedzie krocej, ale postawisz i bedzie jak na zwyklych amorach

: 27 paź pt, 2006 6:07 pm
autor: Michal gti
fucktycznie może tak być
