Strona 2 z 2

: 29 lis śr, 2006 6:19 pm
autor: Banita
piotr matejek pisze:czy moduł to jest taki plaski element z boku cewki
tak przanajmniej tak wychodzi z twojego opisu

tak nawiasem, to miales sprawdzic czy jest ok, a nie od razu wymieniac...

pasek? :shock: jesli go nie ma to strzelil, a jesli jest to raczej nie :wink:

: 30 lis czw, 2006 2:47 pm
autor: wilkinson
Dwa tematy w jednej sprawie a na temat modułów zapłonowych to co piąty post.

Piotrze zmień mechanika-silnikowca co chce Ci rozebrać silnik na mechanika-elektryka co pogrzebie w elektryce.
Cewkę można sprawdzić wymontowaną urządzeniem do tego celu- elektryk ma napewno (uwaga sprawdzenie prądowe nie daje pełnego obrazu o przebiciach!)
Moduł można sprawdzić wymontowany specjalnym urządzeniem (diagnostyka komputerowa) albo "zwykłym" testerem- też elektryk winien mieć (uwaga- sprawdzenie modułu jest bardziej skomplikowane i czasami stwierdza się że jest dobry a nie jest- ma przejścia ale uszkodzony jest na wejściu)

A propos też wożę zapasowy bo takie przygody miałem i opisywałem
8)