Strona 11 z 17
					
				
				: 27 sie ndz, 2006 9:52 am
				autor: Sebek
				nie ma tajemniec  

 
			 
			
					
				
				: 27 sie ndz, 2006 11:30 am
				autor: Lord Devil
				Tajemnice są. Munne nie kupił tego silnika, powie to samo. Dlaczego założyłem turbo? Powód jest prosty cena podobna do miga, a mocy znacznie więcej, poza tym zaraz będzie tak, że co drugie GTi będzie z migiem pod maską. Wystarczy popatrzeć w profile klubowiczów, albo wstawił albo kupił i wstawia. Sprzedałem silnik, bo chciałem mocniejszy, to zrobiłem drugi, a Munne pewnie zaturbi miga, bo nie lubi przegrywać potyczek z dieslem 

 
			 
			
					
				205mi16
				: 27 sie ndz, 2006 1:45 pm
				autor: Munne
				Kurcze odkad sie zaczely pojawiac wszystkie smieszne komentarze odechcialo mi sie opisywac co bylo robione ale dla tych ktorych to interesuje siade jutro i to opisze bo niestety dzisiaj mam troche nauki 

 
			 
			
					
				
				: 27 sie ndz, 2006 3:41 pm
				autor: PIT_R
				To czekamy na jutrzejsza relacje 

 Mnie bardzo interesuje jak tam posuwaja sie dalsze prace nad pugiem 

Pozdro
 
			 
			
					
				
				: 27 sie ndz, 2006 10:21 pm
				autor: Paweel
				DJPreZes pisze:A ja pokaze pieknie zrobione 205...Wg mnie jest bez wad...No moze za duzy wydech ;]
PIĘKNY .. ale w granatowym lakierku by był jeszcze ładnijeszy  

 
			 
			
					
				
				: 27 sie ndz, 2006 10:34 pm
				autor: b182
				DJPreZes ma racyję:) Najładniejszy pug jakiego widziałem:D
Pytanie!!!
Jak przygotowac poszerzenia plastikowe aby je tak pomalowac?? chodzi zeby były równe a nie chropowate oraz zeby farba od plastiku nie odpadał??
			 
			
					
				
				: 27 sie ndz, 2006 10:38 pm
				autor: Lord Devil
				Poszerzenia nalezy zeszlifować za pomocą papieru ściernego, całkowicie wygładzić strukturę, trochę to trwa tak robiłem w cabrio. Malowanie grybym podkładem nie daje takich efektów, kiedyś w ten sposób robiłem lusterka w poprzednim pugu. Szlifowanie się sprawdza, farba nie odchodzi, jest OK.
			 
			
					
				
				: 27 sie ndz, 2006 11:21 pm
				autor: Sebek
				no i niech juz pozostanie na czysto technicznym aspekcie tego tematu a bedzie ciekawie  
 
pisz munne jak sprawy posuwaja się do przodu
 
			 
			
					
				
				: 29 sie wt, 2006 8:42 am
				autor: b182
				Dzięki Lord Devil. Aha a jaką farbą to malować?? Zwykłym lakierem do blach?? Jakis podkład pod to. ??
			 
			
					
				
				: 29 sie wt, 2006 12:32 pm
				autor: minta
				Musisz dać podkład do plastików... przykładowo wystarczy około 80-100 gr na zderzak. W sklepie z lakierami doradzą dokładną ilość.
P.S. temat już wielokrotnie poruszany  

 
			 
			
					
				205
				: 30 sie śr, 2006 9:57 am
				autor: Munne
				Sytuacja wyglada w ten sposob,chwilowo jestem w kontakcie z moim dobrym kolega z szwedzkiego klubu ktory w swoim migaczu ma 300ps na tej turbinie ktora stosuje ale silnik jest zbudowany na 450ps ma mi przyslac dokladna recepture tego co bylo robione i co musze kupic :DNie jestem za bardzo za tym zeby wymienic silnik jeszcze raz wiec wole sprawdzic co sie z tym da zrobic.Czeka mnie przerobka przednich i tylnych hamulcow pracujemy juz Lordem Devilem nad tym bedzie z tego miod jak nam pojdzie tak jak chcemy.
			 
			
					
				
				: 30 sie śr, 2006 11:33 am
				autor: Banita
				450 z 1.9 czy 2.0? seryjne bebechy chyba nie zdzierza...
			 
			
					
				
				: 30 sie śr, 2006 1:07 pm
				autor: Munne
				Banita pisze:450 z 1.9 czy 2.0? seryjne bebechy chyba nie zdzierza...
Z 1.9 narazie ma 300ps, tloki sa z 1.9 8v 122ps nic nie jest kute kompresja 7:9 bede wiedzial wiecej wkrotce.
 
			 
			
					
				
				: 30 sie śr, 2006 1:34 pm
				autor: Marin205
				Spotkałem się z opinią (rozmowa z Grzegorzem od 205Mi16) że tuleje w silniku 1.9 mogą nie wytrzymać bardzo dużej mocy - dlatego lepsze jest 2.0 - ile w tym jest prawdy ciężko powiedzieć - dylemat zawsze jest taki - czy lepiej remontować silnik 1.9 i wymieniać tuleje z tlokami czy lepiej szlifować blok 2.0 ? 

 
			 
			
					
				
				: 01 wrz pt, 2006 10:41 am
				autor: stef
				
Ja też tak mówiłem,dopóki nie kupiłem swojego i doświadczyłem osobiście co on potrafi 

Co ty w ogole piszesz! Porownujesz jakies nedzne hdi z mi16. Mialem okazje jezdzic takimi 307 wiele mil. To jest dobry silnik do toczenia sie po miescie. Elastyczny bo moment czuc juz dosc nisko i tak naprawde kiedy zaczynasz dusic to auto, konczy sie przyjemny zakres pracy i silnik zaczyna hamowac po czym trzeba wbic nastepny bieg. 
Zauwazyc nalezy, ze jak np otworzysz szyby/dach to wtedy znacznie bardziej slychac traktorowskie klekotanie jednostki i wtedy juz nie jest tak milo.
Do tak naprawde auto trzyma sie dobrze jak wyjedzie z salonu, pozniej czyli po przebiegu jakis 10k mil juz sie sypie
Aczkolwiek trafiaja sie przyjemne diesele, nie twierdze ze nie
PS. moim zdaniem powinienes napisac po prostu ze chcesz sie pochwalic nowym nabytkiem:)