Strona 13 z 19
Re: RG cabrio - drugie życie by Józek
: 13 lut śr, 2013 2:35 am
autor: BzyQ
Do 309 założyłem valeo classic jakoś w maju , bardzo dobrze się spisuje .
Re: RG cabrio - drugie życie by Józek
: 13 lut śr, 2013 10:16 am
autor: druan
Dawaj cynka kiedy chcesz wkładać motor i się zjawiam i działamy:)

Re: RG cabrio - drugie życie by Józek
: 13 lut śr, 2013 10:37 am
autor: Marin205
jozek pisze:.... moje podejrzenia potwierdziły się - zmielił się dosłownie mechanizm różnicowy.....
dlatego mam nadzieję że oponki założysz max 175 szerokie
Kilka strzałów ze sprzęgła na szerokich 15stkach no i dyfer.....
zacytuje klasyka.....
Re: RG cabrio - drugie życie by Józek
: 13 lut śr, 2013 7:18 pm
autor: jozek
Generalnie uważam że można spokojnie montować szersze gumy. W winnerze miałem 185 i nie było problemów. Jakoś nie odczuwam potrzebny strzelania że sprzegla...
Re: RG cabrio - drugie życie by Józek
: 13 lut śr, 2013 9:31 pm
autor: Marin205
jozek pisze:Generalnie uważam że można spokojnie montować szersze gumy. W winnerze miałem 185 i nie było problemów. Jakoś nie odczuwam potrzebny strzelania że sprzegla...
owszem można, natomiast szeroka guma odbiera przyjemność z jazdy garrosem

przynajmniej mi odbierała, choć w zakrętach było sympatycznie
Re: RG cabrio - drugie życie by Józek
: 13 lut śr, 2013 11:25 pm
autor: dzikson
jozek pisze:W winnerze miałem 185 i nie było problemów.
Dokładnie, 185/55 to bardzo sensowne założenie do TU3.
Czy dobrze kojarzę, że ten egzemplarz miał zasilanie oparte na dwóch gaźnikach? Czy tak zostanie?
Re: RG cabrio - drugie życie by Józek
: 13 lut śr, 2013 11:32 pm
autor: Marin205
dzikson pisze:...Czy dobrze kojarzę, że ten egzemplarz miał zasilanie oparte na dwóch gaźnikach? Czy tak zostanie?
Dwuardzielowy pojedynczy gaźnik solexa 84 KM w wersji na rynek francuski
Re: RG cabrio - drugie życie by Józek
: 13 lut śr, 2013 11:58 pm
autor: mateon
Tylko czemu tam jest aluminiowy blok
Czy TU3S występowały też z aluminiowymi blokami

Re: RG cabrio - drugie życie by Józek
: 14 lut czw, 2013 3:01 am
autor: jozek
Gaznik oczywiście zostaje. Nie planuje robić w tym aucie żadnych większych modyfikacji. Wleca jedynie przednie zaciski od gti i większe serwo.
Re: RG cabrio - drugie życie by Józek
: 14 lut czw, 2013 11:18 am
autor: scaliburgreg
mateon pisze:Tylko czemu tam jest aluminiowy blok
Czy TU3S występowały też z aluminiowymi blokami

Oczywiście, że tak

Re: RG cabrio - drugie życie by Józek
: 19 lut wt, 2013 10:13 pm
autor: jozek
Na chwile odwiedzilem dzisiaj garage po powrocie z Zakopanego.
Miałem tylko zamontować dekiel zaworowy, elementy z galwanizacjii i zmontowac mcpersony...
Wyszło jak zwykle, nie mogłem się powstrzymać i wrzuciłem sillnik...

Zdjęcia tylko z kalkulatora bo aparat został w domu.
Musze jeszcze kupić trochę śrub z nierdzewki, nowe wahacze, olej z filtrem.
Planuje jutro zrzucic miskę olejową i ją wyprostowac i pomalowac bo jest bardzo zmęczona.
Re: RG cabrio - drugie życie by Józek
: 19 lut wt, 2013 10:16 pm
autor: KrakerSx
Re: RG cabrio - drugie życie by Józek
: 19 lut wt, 2013 10:47 pm
autor: DJPreZes
Masakra. Tempo masz nieziemskie. Jak ja bym miał taki garaż jak Twój to bym chyba się tam przeprowadził. Mam nadzieje, że na następnym naszym spotkaniu mój Garros pojawi się w tle

Re: RG cabrio - drugie życie by Józek
: 19 lut wt, 2013 10:53 pm
autor: jozek
No spieszę się bo nie wiem jak długo bedę jeszcze wynajmował garage w takiej formie jak teraz... Pozatym idzie wiosna i będę jeździł Garossem aż się koła ukręcą:)
Re: RG cabrio - drugie życie by Józek
: 19 lut wt, 2013 11:31 pm
autor: Marin205

"serce roście"