Strona 14 z 22

Re: 205 XS Leżak, Tortue Genial

: 03 maja ndz, 2015 11:16 am
autor: grzesiek309
Krosołwery i suwy teraz w modzie :mrgreen: Sam wczoraj RG podniosłem bo irytowało mnie obcieranie kół o nadkola przy przewożeniu pasażerów 8)7

Re: 205 XS Leżak, Tortue Genial

: 03 maja ndz, 2015 11:18 am
autor: Alimantado
Mi obcierało przy pustym tyle, więc to była profilaktyka.

Re: 205 XS Leżak, Tortue Genial

: 05 maja wt, 2015 8:25 pm
autor: Alimantado
Pug złożony do kupy ale... przy skręcie w lewo promień skrętu jest większy niż przy skręcie w prawo. Czy jest to kwestia ustawienia zbieżności (na oko jest spoko) czy raczej przyczyny szukać przy źle złożonej maglownicy (za krótki drążek). 8)7

Re: 205 XS Leżak, Tortue Genial

: 05 maja wt, 2015 8:32 pm
autor: DJPreZes
Raczej coś niezbyt dobrze złożone. Ile obrotów masz w lewo a ile w prawo? Co oznacza większy? Jakieś konkrety?

Re: 205 XS Leżak, Tortue Genial

: 05 maja wt, 2015 9:09 pm
autor: Alimantado
Różnica promienia skrętu to około 1 metr. W lewo kierownica ma trochę ponad jeden obrót a w prawo prawie dwa obroty. 8)7

Re: 205 XS Leżak, Tortue Genial

: 05 maja wt, 2015 9:11 pm
autor: grzesiek309
Ustaw kierownicę rownona srodku i wtedy reguluj zbieżność.

wytaptane z klawiaturki imobilizera z 205

Re: 205 XS Leżak, Tortue Genial

: 05 maja wt, 2015 11:31 pm
autor: Alimantado
Wyjąłem magiel - wszystko z nim ok, złożony dobrze. Kiere wyśrodkowałem, magiel też i poskręcałem. teraz jest chyba ok. Jeszcze zbieżność muszę ustawić.

Re: 205 XS Leżak, Tortue Genial

: 06 maja śr, 2015 8:09 am
autor: Martinoo
Czy mi się wydaje czy w jedną i drugą powinno być po 2.5 obrotu??

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Re: 205 XS Leżak, Tortue Géniale

: 07 maja czw, 2015 9:21 am
autor: Alimantado
W końcu skończyłem. Wczoraj wpadł przegląd, teraz można się cieszyć jazdą :mrgreen: Chociaż kilka rzeczy jeszcze zostało do dopieszczenia. :P

Re: 205 XS Leżak, Tortue Géniale

: 13 maja śr, 2015 9:51 am
autor: Alimantado
Nacieszyłem się :evil:
Dziś jadąc do pracy zauważyłem, że kierownica raz kręci się lżej raz ciężej, do tego czasami słychać jakby o coś ocierała. Przy nagłym skręcie w prawo nawet jakby się zablokowała.
Podejrzewam, że muszę znowu wykręcić maglownicę i ją sprawdzić. A może to krzyżak, chociaż on zawsze chodził lekko, nawet przy montażu maglownicy nie miałem problemów z jego ruszeniem. 8)7

Re: 205 XS Leżak, Tortue Géniale

: 13 maja śr, 2015 9:55 am
autor: grzesiek309
Łożyska amortyzatorów sa ok?

wytaptane z klawiaturki imobilizera z 205

Re: 205 XS Leżak, Tortue Géniale

: 13 maja śr, 2015 11:58 am
autor: Alimantado
Wymieniane jakieś kilkaset kilometrów temu.

Re: 205 XS Leżak, Tortue Géniale

: 13 maja śr, 2015 12:30 pm
autor: fila1223
ja tak miałem od krzyżaka, więc stawiam na to

Re: 205 XS Leżak, Tortue Géniale

: 22 maja pt, 2015 9:30 pm
autor: Alimantado
Wstępne ustalenia: prawdopodobnie wieloklin na krzyżaku od strony kierownicy się wyrobił i naba kierownicy ociera o kolumnę. Jutro to rozkręcę i obadam. Najwyżej wjedzie drugi krzyża, który mam z Pomurnika.

Re: 205 XS Leżak, Tortue Géniale

: 13 lip pn, 2015 8:36 pm
autor: Alimantado
Leżaki to ciągła przygoda. Już się cieszyłem poskładanym (w miarę) a już coś wypadło innego. Mianowicie: po weekendowym ustawianiu zapłony i regulacjach gaźników, Żółw szedł jak trzeba, kręcił od samego dołu i miał moc :mrgreen: Do czasu... dziś jadąc do pracy czułem się jakbym jechał dorożką konną ale zamiast konia był wychudzony osioł :evil: Po powrocie zabrałem się za ponowne ustawianie. Wyprzedzenie zapłonu, dawka paliwa, wolne obroty. Niby jest dobrze: idzie jak trza ale wolne obroty utrzymują się na poziomie 1500-2000. Do tego podciśnieniowe przyśpieszenie zapłonu, z którym sobie poradziłem w weekend teraz znowu daje znać o sobie. :N Ręce opadają i serce krwawi :cry:
Chyba kupie sobie volkswagena w tedeiku - podobno się nie psują. :oops: