Strona 16 z 20
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 05 lis pn, 2012 12:30 pm
				autor: Wi205
				Up,
Wspomaganie ogarnięte 

. 6h pracy i działa elegancko. Alternator poszedł za silnik, wiązkę od alternatora wycofałem za silnik i puściłem kabel od czujnika ciśnienia oleju drugą stroną silnika nad skrzynią. Praktycznie wszystko pasuje p&p. Stary altek poszedł na emeryturę, zdjąłem jego mocowania a w ich miejsce zamontowałem mocowania od pompy wspomagania. Tu również wszystko p&p. Stare koło pasowe od betoniarki 

 poszło do pudełka obok starego alternatora , a w jego miejsce trafiły ładne dwa kółka pasowe na paski wieloklinowe. Tu również nie było problemów p&p. 
Problem natomiast był tylko jeden z napinaczem paska od pompy wspomagania. Są dwie możliwości, albo napinacz który dostałem był przez kogoś jakoś powyginany (choć wątpię bo to kawał konkretnej stali) lub blok w silniku od 207 jednak w tym miejscu pod napinacz uległ drobnej zmianie. Polegało to na tym ,że za chiny nie można było ustawić rolki napinacza w linii z kołem pasowym i pompą, wyglądało to tak jak by jego kształty był przystosowany do innej konstrukcji uchwytów pompy wspomagania. Generalnie w efekcie finalnym do reki trafiła gumówka i już po krótkiej chwili napinacz z wielkim entuzjazmem zaczął pasować jak ulał 

.  
W spadku po dziadku dostałem również paski wielorowkowe , pk4 i pk5 bodajże , które pamiętają pewnie jeszcze jak Talbot był odrębną firmą i po założeniu ich na koła pasowe, ten od pompy wspomagania był tak spękany, że po nawinięciu na napinacz robił się kwadratowy 

:D
Będą zdjęcia, ale trochę później.
Pozdrawiam.
 
			 
			
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 06 lis wt, 2012 5:47 pm
				autor: Wi205
				Mam do Was pytanie.
Jakiej długości paski wieloklinowe sa stosowane w przypadku alternatora za silnikiem i pompy wspomagania z przodu w TU ?.
Jeden to na pewno 5pk drugi 4pk ale nie znam dlugosci jednego i drugiego.  
Według service box powinien być do wspomagania 5pk881, a do alternatora 4pk855  jednak chcial bym mieć pewność?? ktoś wie, może potwierdzić te dane ??
			 
			
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 07 lis śr, 2012 9:11 am
				autor: Wi205
				Widzę ,że ja nie ma obrazków to nie ma odpowiedzi 

:D.
 
			 
			
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 07 lis śr, 2012 9:24 am
				autor: Orfister
				Myślę że bardziej autorytatywnego źródła niż Serviceox nie ma, po drugie nikt z posiadaczy 205 nie ma takie układu jak u Ciebie, musiałbyś pytać na forach nowszych Peugeootów bądź pogmerać na forum Cytrynki.
			 
			
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 07 lis śr, 2012 11:47 pm
				autor: Wi205
				Orfister pisze:Myślę że bardziej autorytatywnego źródła niż Serviceox nie ma, po drugie nikt z posiadaczy 205 nie ma takie układu jak u Ciebie, musiałbyś pytać na forach nowszych Peugeootów bądź pogmerać na forum Cytrynki.
Generalnie ten układ jest standardowy dla większości modeli Puga i cytryny z TU. Były wersje gdzie altek i pompa były jedno pod drugim, ale to już nowsze konstrukcje. Ja zmontowałem całość po trochu z ZXa trochę z 306 i z 309 

. Jednak to te same graty.
 
			 
			
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 31 gru pn, 2012 10:02 pm
				autor: Wi205
				Witam po przerwie.
mam pilne i ważne pytanie do Was.
Zmieniłem zaciski przednia na Girlinki z GTI 1.9. Aktualne elastyczne przewody hamulcowe sa za długie i mam problem z ich umocowaniem. Obcierają o koła!!!. 
Jakie powinny być przewody elastyczne dla tych zacisków, chodzi mi o długość i ewentualne różnice między lewą a prawą stroną, oraz co ewentualnie muszę przerobić aby je zamocować.
Dzięki z góry i czekam na info.
			 
			
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 31 gru pn, 2012 10:32 pm
				autor: jozek
				Twoim problemem jest brak przelotki na przewód hamulcowy na amortyzatorze. Porównaj zdjęcia amortyzatorów od GTI gdzie taka przelotka występuje i od zwykłych wersji.
http://allegro.pl/amortyzator-przod-peu ... 16427.html
http://allegro.pl/a20-633828-amortyzato ... 79500.html
Oczywiscie da się to obejść.
 
			 
			
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 01 sty wt, 2013 3:36 pm
				autor: Wi205
				
Amortyzatory chcę i tak wymienić. Zatem czy amortyzatory do GTI można założyć zamiennie do zwykłej wersji ? . Czy elastyczne przewody z przodu są takie same dla GTI jak dla zwykłej wersji ? czy jest różnica między stroną lewą a prawą w przewodach?.
 
			 
			
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 01 sty wt, 2013 3:49 pm
				autor: BzyQ
				Amory GTI można założyć do zwyklaka, przewody elastyczne różnią się długością .
			 
			
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 01 sty wt, 2013 5:19 pm
				autor: Wi205
				BzyQ pisze:Amory GTI można założyć do zwyklaka, przewody elastyczne różnią się długością .
i tu jest pytanie, jakiej długości sa dla zwyklaka a jakiej dla GTI. Na allegro nie moge znaleźć nić do GTI poza Goodridge za ponad 400zł.
W katalogach raz widzę 328mm raz 355mm i znowu 405mm???.  Do zwyklaka są chyba 371mm i takie pewnie mam.
CO mam kupić panowie ? aby dostosowac przewody u siebie.
 
			 
			
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 02 sty śr, 2013 6:09 pm
				autor: Wi205
				Naprawdę nikt nie wie ?
			 
			
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 02 sty śr, 2013 6:13 pm
				autor: grzesiek309
				Na allegro nie ma sensu szukać. Do GTI powinny być ok 400mm. Do 309 kupiłem przewody z UNO, są chyba 5mm dłuższe a poza tym identyczne 

 
			 
			
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 02 sty śr, 2013 6:20 pm
				autor: pawel
				405mm z gumą po środku.
Aby je założyć należy przerobić z poziomego na pionowy uchwyt przytwierdzony do karoserii
			 
			
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 02 sty śr, 2013 8:17 pm
				autor: Wi205
				Bardzo Wam dziękuję za pomoc.
			 
			
					
				Re: Wi205 (bączek)
				: 21 lut czw, 2013 1:41 pm
				autor: Wi205
				Witam Panowie.
Mam pytanie do tych co na pewno wiedzą. 
Chodzi mi o sposób dokręcenia stabilizatora do wahacza w zwykłym zawieszeniu 205. Tam gdzie stabilizator jest przewleczony przez silent block w wahaczu. Czy nakrętkę stabilizatora dokręcamy jak obydwa koła są w górze czy jak auto stoi na ziemi ?? . Czy może jest jeszcze jakiś inny patent. Ostatnio niestety zerwałem gwint po jednej ze stron i nabrałem wątpliwości czy dobrze to robię.
Proszę o poradę w tej sprawie. Dzięki z góry i pozdrawiam.