Strona 16 z 28
					
				Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
				: 18 lip czw, 2013 7:25 am
				autor: 2mouse
				Beda pisze:Więc od 90 rocznika był jeden pasek na dziewięćdziesiąt parę procent...
U mnie jest 91 r i dwa paski... Chyba inny klucz trzeba zastosować... 

 
			 
			
					
				Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
				: 18 lip czw, 2013 8:50 am
				autor: KrakerSx
				Naklejki będę wykonywał i tak dopiero po złożeniu auta i zabezpieczeniu lakieru. Więc jeszcze czas na podjęcie decyzji jest. Stylistycznie z żoną podoba nam się wersja z dwoma paskami 

 
			 
			
					
				Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
				: 02 sie pt, 2013 6:58 pm
				autor: KrakerSx
				No i w końcu się doczekałem, jutro odbieram garrosa. Dziś zdążyłem zrobić dosłownie dwa zdjęcia drzwi po polerowaniu. Jutro ciąg dalszy ...
			 
			
					
				Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
				: 06 sie wt, 2013 11:26 am
				autor: KrakerSx
				Znowu potrzebuje porady od forumowiczów  
 
Szukam zestawu głośników 4szt, nie jestem koneserem dźwięku, ani car audio, mają po prostu grać i umilać podróż. Nie chciał bym wydać więcej jak 250-300 zł na komplet 4 szt. 
Linki do głośników mile widziane 
Pozdrawiam   

 
			 
			
					
				Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
				: 06 sie wt, 2013 3:00 pm
				autor: PrezesBednarz
				dołożyć 2 stówki kupić zestaw na przód. Nie ładuj 4 głośników, po to by dwa były z tyłu. To nie ma sensu. Wrzuć maty w drzwi. Załóż odseparowany zestaw na przód, albo coś koaksjalnego np. 
http://allegro.pl/morel-tempo-5-coax-gl ... 63533.html 
Niewielki markowy wzmacniacz i naprawdę to zagra.
 
			 
			
					
				Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
				: 06 sie wt, 2013 6:49 pm
				autor: KrakerSx
				Dzięki Prezes za podpowiedź już wiem co robić  
 
A dziś pięknego popołudnia "syn marnotrawny" powrócił do domu  
 
Hosting zdjęć na forum coś padł dlatego na IMS.
Auto już bez: tylnej belki i przedniego zawieszenia znów  

 . 
Jutro wpadają nowe piasty z łożyskami (snr) i jeżeli dziś się uda zaczynam kłaść przewody hamulcowe i paliwowe  

 
			 
			
					
				Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
				: 07 sie śr, 2013 2:09 am
				autor: Haku
				PrezesBednarz pisze:dołożyć 2 stówki kupić zestaw na przód. Nie ładuj 4 głośników, po to by dwa były z tyłu. To nie ma sensu. Wrzuć maty w drzwi. Załóż odseparowany zestaw na przód, albo coś koaksjalnego np. 
http://allegro.pl/morel-tempo-5-coax-gl ... 63533.html 
Niewielki markowy wzmacniacz i naprawdę to zagra.
 
Prezes dobrze radzi. Mam taki zestaw Moreli zamontowany w przednich drzwiach wyciszonych matą dekarską i po podłączeniu pod wzmacniacz gra to niesamowicie dobrze. Dla porównania - w półce tylnej mam założone elipsy Polk Audio za blisko tysiąc pln-ów i śmiem twierdzić że nie grają równie dobrze. 
Jednym słowem - polecam 

 
			 
			
					
				Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
				: 08 sie czw, 2013 8:55 pm
				autor: Agata_RG
				Haku pisze:
Jednym słowem - polecam 

 
Dzięki  
 
Mały update przy pracach nad składaniem garrosa. 
Dwa dni pracy nad 205 upłynęły intensywnie, szybko i bardzo ciepło.
Zrobione i do odhaczenia :
* położone nowe przewody hamulcowe (sztywne i miękkie)
* zamontowany bak + przewody paliwowe
* amortyzatory tylne 
* nowe piasty i łożyska kół przednich
* wymieniony krzyżak kolumny kierowniczej
* wymienione gumowe osłony maglownicy + końcówki drążków
* zamontowane tarcze wentylowane + zaciski od 306D
* wyczyszczona i doprana wykładzina 
* wyczyszczone i odkamienione przednie i tylne szyby
Pozdrawiamy  

 
			 
			
					
				Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
				: 10 sie sob, 2013 11:41 am
				autor: Orfister
				Aż miło popatrzeć i poczytać...wielki szacunek za to co robicie...warto..warto.. 

 
			 
			
					
				Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
				: 10 sie sob, 2013 1:23 pm
				autor: KrakerSx
				Orfister pisze:Aż miło popatrzeć i poczytać...wielki szacunek za to co robicie...warto..warto.. 

 
Dziękujemy  
 
Myślałem, że składanie pójdzie szybciej, ale niestety mogę powiedzieć szczerze że 90% mocowań/śrub/nakrętek, które są fabrycznie przyspawane lub w inny sposób przytwierdzone do nadwozia, muszę wymieniać na nowe bo niestety nie nadają się do użytku, lub zostały urwane podczas demontażu  

. Ale miło patrzeć jak 205 nabiera już jakiegoś wyglądu.
 
  
 
			 
			
					
				Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
				: 13 sie wt, 2013 8:06 pm
				autor: KrakerSx
				Prace postępują jednego dnia wolniej innego szybciej, urlop się skończył to i czasu troszkę mniej.
Dziś ruszyło wygłuszenie auta, mam nadzieje że jutro skończę i biorę się za wiązkę w komorze i w środku. 
Jutro dojdą zamówione peszle do wymiany w wiązce.
Parę fotek z odnowionych dziś plastików.
W czasie gdy Ja zajmowałem się pracami powyżej. Moja żona zaczęła wykańczać bagażnik  
			
				
			
 
			-  Lewy górny róg nie doklejony z powodu  nie zamontowanych pasów :D
 		
		
		
		
			 
A na koniec upolowane w aso 
Pozdrawiamy  

 
			 
			
					
				Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
				: 13 sie wt, 2013 9:51 pm
				autor: RafGentry
				Przecież jak Wy to złożycie, to żal będzie jeździć! Aha - i nie zapomnijcie wyzerować przebiegu. W końcu produkuje się nowe auto  
 
Szacun - podziwiam i nie spodziewałem się aż takiego rozmachu  

 
			 
			
					
				Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
				: 13 sie wt, 2013 9:55 pm
				autor: KrakerSx
				Dziękujemy bardzo 

 .
Do kolekcji marzy mi się "szlachcic" lub Griffe, no i bezdasznik, nie pogardził bym DTurbo 

 
			 
			
					
				Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
				: 13 sie wt, 2013 10:02 pm
				autor: RafGentry
				Myślę, że spokojnie kupiłbyś Gentry, czy CTI w dobrym stanie taniej, niż wyjdzie Ci odrestaurowanie Garrosa. Ale skończ najpierw ten projekt, a potem pomogę Ci coś fajnego znaleźć. Bardzo często trafiają się fajne oferty, z których na forum ku mojej rozpaczy nikt nie korzysta...
P.S.
jakim cudem wyrwałeś w ASO te emblematy? To już coraz trudniejsze zadanie
			 
			
					
				Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
				: 13 sie wt, 2013 10:09 pm
				autor: KrakerSx
				Normalnie zamówili 
Emblematy były wyprodukowane odpowiednio "205" 04.04.2013 oraz "PEUGEOT 05.04.2013, więc powinny być wszędzie dostępne.
Dziwna rzecz z tym aso, w różnych miejscach w Polsce są dostępne inne rzeczy, dziwne że nie mogą tego scentralizować w jedną bazę. Chociaż dziś Pani w ASO Lublin, wspomniała że jest "nękana" o części przez fanklub 205 i 406  
