Strona 17 z 22
					
				Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>
				: 13 kwie wt, 2010 11:32 am
				autor: Para
				Druan cholera, to jakieś fatum chyba nad tym autem. Wczoraj spędziliśmy dobre pare godzin przeglądając wiązkę, porównując wszystko z tą u mnie w samochodzie bo tak się składa że mamy taką samą.
Już nie pamiętam jaki to się skończyło, ale chyba wszystko się zgadzało pod koniec... Jeszcze jakieś pomysły druan ? Dalej będziesz grzebał w wiązce ?
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>
				: 13 kwie wt, 2010 12:18 pm
				autor: jozek
				Para pisze:Druan cholera, to jakieś fatum chyba nad tym autem. Wczoraj spędziliśmy dobre pare godzin przeglądając wiązkę, porównując wszystko z tą u mnie w samochodzie bo tak się składa że mamy taką samą.
Już nie pamiętam jaki to się skończyło, ale chyba wszystko się zgadzało pod koniec... Jeszcze jakieś pomysły druan ? Dalej będziesz grzebał w wiązce ?
Na 10 pinie brakowało masy w rzędzie 19sto pinowym. Trzeba zobaczyć dokąd idzie ten przewód.
 
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>
				: 13 kwie wt, 2010 5:00 pm
				autor: Para
				Faktycznie, ten brązowy - numer 27
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>
				: 13 kwie wt, 2010 6:46 pm
				autor: moralez
				przewod 27 idzie do cewki wg schematu 

 
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>
				: 13 kwie wt, 2010 7:36 pm
				autor: Para
				tylko, że cewka jest sprawna, sprawdzaliśmy ją u mnie PLUS zakładaliśmy do Druana nową i sprawdzaliśmy napięcie na pinach.
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>
				: 13 kwie wt, 2010 7:39 pm
				autor: moralez
				Nie twierdze, ze cewka jest zla 

 
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>
				: 13 kwie wt, 2010 7:43 pm
				autor: Para
				Na 10 pinie brakuje masy ale tylko przy wyłączonej stacyjce , więc teoretycznie nie powinno to mieć znaczenia. Po przekręceniu stacyjki wszystko się zgadza :/
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>
				: 13 kwie wt, 2010 7:54 pm
				autor: moralez
				Jakkolwiek to dziwne, bo w komputerze raczej nic nie jest sterowane masa 

 Z 10 pinu idzie przewod do sondy lambda 

Najpierw bym sprawdzil czemu przekazniki nie dzialaja.
 
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>
				: 13 kwie wt, 2010 7:59 pm
				autor: Para
				Policzylismy, jest to pierwszy rząd w połączeniu z kompem.
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>
				: 13 kwie wt, 2010 11:52 pm
				autor: gad
				Para, pomyliło ci się wszystko:D Brakowało na kablu numer 27 masy bo nie była wtyczka podpięta! A na tym kablu z pierwszego rzędu, na którym faktycznie nie ma masy, nie mogliśmy znaleźć numeru 

 
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>
				: 13 kwie wt, 2010 11:55 pm
				autor: moralez
				jesli to sygnalowy z lambdy to mozecie dlugo szukac tej masy 

 
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>
				: 14 kwie śr, 2010 9:40 am
				autor: gad
				moralez pisze:jesli to sygnalowy z lambdy to mozecie dlugo szukac tej masy 

 
Raczej nie jest to sygnałowy z lambdy bo u Pary na tym pinie jest masa, bez względu na to czy się wyłączy czy włączy zapłon.
 
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>
				: 14 kwie śr, 2010 12:05 pm
				autor: moralez
				ja mowie o 10 pinie wg schematow, moze liczycie od 2 strony 

 
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>
				: 14 kwie śr, 2010 9:10 pm
				autor: druan
				ja już nie mam pomysłu szczerze wam powiem że załamke mam co do przekaźników to z tych zielonych jeden ma działać i jeden działa co do tego koło kompa wiemy że jest odpowiedzialny za pompe paliwa u mnie paliwo jest ale iskry nie ma i du...zbita bo dalej nie wiem co mu jest wiązka od kompa się pokrywa z wiązką pary napiecia do cewki dochodzą to czemu dalej na kable nie wychodzi wysokie napięcie???:(:(
			 
			
					
				Re: Peugeot 205 <<Miami Blue >>
				: 14 kwie śr, 2010 9:23 pm
				autor: moralez
				przywiez go do mnie  
 
o powstaniu iskry decyduje komputer sygnalem przez modul. Sprawdzales czy masz podlaczona mase (przez wtyczke i przewodem)do modulu ?